IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:28 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Tja dat ben ik. En ik ben er trots op. Iets wat ik me in jouw geval niet kan voorstellen.


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

o ik ben ook erg trots op jou foto hoor


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:29 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh, toch wel? Dankje.


this user is dead


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-09-2003 22:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*Pijn= kan ok zijn

*Schade aan jezelf= zuigt en al die snijers moeten maar es gaan beseffenb dat ze dat doen in een moemnt van zwakte om van de echte problemen weg te lopen. Hey, ik veroordeel die mensen niet, hebt in mn omgeving wel meegemaakt vroeger,....Maar met zo zwak te blijven doen bereik je op deze aardkloot geen bal, BASTA


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 08-11-2004 22:05 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

hey guys and galls ik wist niet van het bestaan van dit topic af en had een nieuwe topic aangemaakt..

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1548729&page=1#1548758

-----------------------------------------------------------------------
anyway hier ff opnieuw men post:

Zelf ken ik iemand met 'heuse' problemen, én deze schuift zij dus af naar lichamelijke mishandeling..
ze snijdt regelmatig met scheermesjes in zichzelf...

Ze kent een erg wisselvallig karakter én schuilt zich achter een doek van stoerheid, verbetenheid. Ik wil 'r graag helpen, maar krijg zo het gevoel dat de enige die 'r kan helpe zichzelf is, bovedien is ze nou erg pistig op mij én vertelt ze nauwelijks nog iets. Ze snijdt zichzelf om dan effe de andere probleme te vergete.. maar volges mij maakt dat alles 'r put nog een tikkeltje meer bodemloos. Ze denkt erover zelfmoord te plegen..

Kan iemand me helpen ? Ik weet het niet echt niet meer


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-11-2004 23:12 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Het enige wat je in feite kan doen is er voor haar zijn meer niet. Ze zal bij zichzelf de klik moeten maken om dingen weer de moeite waard te vinden of om hulp te gaan zoeken. Ze zal zelf een manier moeten zoeken om met haar pijn om te gaan. Door het opwekken van lichamelijke pijn kun je je geestelijke pijn camoufleren Je kunt hooguit proberen een stimulans te geven, maar zij zal degene moeten zijn die het uiteindelijk zal moeten doen en alleen zij zal zichzelf de moeite waard moeten vinden om te leven. Wat inderdaad erg moeilijk kan zijn.....


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-11-2004 14:19 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 8 november 2004 22:05 schreef Shakeel het volgende:
hey guys and galls ik wist niet van het bestaan van dit topic af en had een nieuwe topic aangemaakt..

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1548729&page=1#1548758

-----------------------------------------------------------------------
anyway hier ff opnieuw men post:

Zelf ken ik iemand met 'heuse' problemen, én deze schuift zij dus af naar lichamelijke mishandeling..
ze snijdt regelmatig met scheermesjes in zichzelf...

Ze kent een erg wisselvallig karakter én schuilt zich achter een doek van stoerheid, verbetenheid. Ik wil 'r graag helpen, maar krijg zo het gevoel dat de enige die 'r kan helpe zichzelf is, bovedien is ze nou erg pistig op mij én vertelt ze nauwelijks nog iets. Ze snijdt zichzelf om dan effe de andere probleme te vergete.. maar volges mij maakt dat alles 'r put nog een tikkeltje meer bodemloos. Ze denkt erover zelfmoord te plegen..

Kan iemand me helpen ? Ik weet het niet echt niet meer


Ik heb de link volgens mij al eerder in dit topic gepost, maar toen ik ermee geconfronteerd werd heb ik zelf erg veel gehad aan deze internet pagina:

http://www.palace.net/~llama/psych/injury.html

Het geeft inderdaad niet veel aan oplossingen, want die zullen vanuit de persoon zelf moeten komen, maar zorgt wel voor een heleboel begrip van de situatie, waardoor je er toch beter over na kan denken, en diegene meer aan je heeft.


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 14:23 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 23:12 schreef el mariachi het volgende:
Het enige wat je in feite kan doen is er voor haar zijn meer niet. Ze zal bij zichzelf de klik moeten maken om dingen weer de moeite waard te vinden of om hulp te gaan zoeken. Ze zal zelf een manier moeten zoeken om met haar pijn om te gaan. Door het opwekken van lichamelijke pijn kun je je geestelijke pijn camoufleren Je kunt hooguit proberen een stimulans te geven, maar zij zal degene moeten zijn die het uiteindelijk zal moeten doen en alleen zij zal zichzelf de moeite waard moeten vinden om te leven. Wat inderdaad erg moeilijk kan zijn.....


Zolang ze er nog over praat zal ze niet geneigd zijn om het te doen..maar profesionele hulp zou hier op zijn plaats kunnen zijn..


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 09-11-2004 17:13 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

thanks voor de reacties..

Weet je ik heb gister een goed gesprek met haar gehad.. Het gaat gelukkig alweer wat beter, hopen dat het vanaf nu in een stijgende lijn gaat.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen