IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 18:42 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 18:39 schreef natassja het volgende:
hou je mond dan


zodra jij in alle andere topics ook es je bek gaat houden, ja.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 18:50 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ontopic, als jij in jezelf gaat snijden heel mischien


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 18:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 18:50 schreef natassja het volgende:
ontopic, als jij in jezelf gaat snijden heel mischien


sorry, daar ben ik al overheen gegroeid.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Lies
Usericon van Lies
Posted 07-09-2003 18:53 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Misschien moet een van de moderators het "self-" gedeelte van dit topic maar 'ns weghalen... Dit wordt de nieuwe flame-cage.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 18:57 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 18:53 schreef Lies het volgende:
Misschien moet een van de moderators het "self-" gedeelte van dit topic maar 'ns weghalen... Dit wordt de nieuwe flame-cage.




Sorry, maar ik word gewoon gestoord van al die kutopmerkingen van Natassja. Als ze zich verveeld moet ze maar in het lultopic gaan hangen, en niet loze reacties van een zin gaan posten in willekeurige threads waar mensen om hulp vragen voor iets waar ze mee zitten.

[/offtopic]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-09-2003 11:38 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

als je hulp nodig heb zul je dat in elk geval niet vinden op een forum
en toch jammer dat je er overheengegroied bent al zullen de littekens je nog wel helpen herrineren aan betere tijden


Lies
Usericon van Lies
Posted 08-09-2003 11:42 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:38 schreef natassja het volgende:
als je hulp nodig heb zul je dat in elk geval niet vinden op een forum

Als je hulp nodig "heb" kan je dat evengoed op een forum vinden als ergens anders, zelfs al is het maar een doorverwijzing naar een persoon of instelling die "professionele" hulp kan bieden.

Jou zou ik bijvoorbeeld met plezier naar verschillende instellingen doorverwijzen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


natassja
Usericon van natassja
Posted 08-09-2003 11:46 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:42 schreef Lies het volgende:
Als je hulp nodig "heb" kan je dat evengoed op een forum vinden als ergens anders, zelfs al is het maar een doorverwijzing naar een persoon of instelling die "professionele" hulp kan bieden.

Jou zou ik bijvoorbeeld met plezier naar verschillende instellingen doorverwijzen.


zou je zeker kunnen doen maar ik ben niet onder de indruk van de meningen van mensen die ik niet ken


ibanez
RG550desertsunyellow
Usericon van ibanez
Posted 09-09-2003 0:41 by ibanez Wijzig reactieProfiel van ibanezQuote dit bericht


dames, dames!! lief doen!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2003 0:44 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:46 schreef natassja het volgende:
zou je zeker kunnen doen maar ik ben niet onder de indruk van de meningen van mensen die ik niet ken


Wrom zit je dan in godsnaam op een forum als je niet geinteresseerd bent in de mening van een ander?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2003 0:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:42 schreef Lies het volgende:
Als je hulp nodig "heb" kan je dat evengoed op een forum vinden als ergens anders, zelfs al is het maar een doorverwijzing naar een persoon of instelling die "professionele" hulp kan bieden.

Jou zou ik bijvoorbeeld met plezier naar verschillende instellingen doorverwijzen.




Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 10:09 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ben je ziek als je jezelf snijd? vind ik niet... ik zie het snijden in mezelf net zoiets, dat andere mensen gaan schreeuwen als ze kwaad zijn... daar komt het in mijn ogen mee overeen... dus of die mensen ziek zijn weet ik niet... ik vind van niet... het is een soort uitlaat klep... wat natuurlijk wel zonde is...
en voor diegene die naar het riagg zou gaan... ben je al geweest en hoe was dat? want ik ben er ook heen geweest, en 1 ding, ik ga noooit meer hen!


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 17:53 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 0:44 schreef Chantalie het volgende:
Wrom zit je dan in godsnaam op een forum als je niet geinteresseerd bent in de mening van een ander?



voor mijn pezier


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 17:55 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:53 schreef natassja het volgende:
voor mijn pezier


bederf dat van een ander dan ook niet..als je het zo vervelend vind kun je het ook NIET lezen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 17:57 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:55 schreef Vampie het volgende:
bederf dat van een ander dan ook niet..als je het zo vervelend vind kun je het ook NIET lezen.


mijn plezier is dat van een ander verpesten


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 17:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:46 schreef natassja het volgende:
zou je zeker kunnen doen maar ik ben niet onder de indruk van de meningen van mensen die ik niet ken



Dat geeft alweer aan hoe egocentrisch jij bent... Heb je trouwens al 's een psychoanalyse laten doen? Jij vertoont wel erg veel trekken van een antisociale/narcistische persoonlijkheid...
Bah, waarom kun je niet normaal doen?
Ben je vroeger gepest ofzo, en haal je nu hieruit voldoening? Nou, veel sterkte dan, moet vast moeilijk voor je zijn...
Ik denk ook wel dat de mensen hier onder de indruk zijn van jouw mening hoor...
Het enige dat jij opwekt is ergernis, maar ja daar schijn je van te genieten blijkbaar...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 17:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wel nee..dat heeteen aandachtsorgeltje...negatieve aandacht is ook aandacht


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:58 schreef Immortella het volgende:
Dat geeft alweer aan hoe egocentrisch jij bent... Heb je trouwens al 's een psychoanalyse laten doen? Jij vertoont wel erg veel trekken van een antisociale/narcistische persoonlijkheid...
Bah, waarom kun je niet normaal doen?
Ben je vroeger gepest ofzo, en haal je nu hieruit voldoening? Nou, veel sterkte dan, moet vast moeilijk voor je zijn...
Ik denk ook wel dat de mensen hier onder de indruk zijn van jouw mening hoor...
Het enige dat jij opwekt is ergernis, maar ja daar schijn je van te genieten blijkbaar...



lees mijn post hierboven


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:01 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:59 schreef Vampie het volgende:
Wel nee..dat heeteen aandachtsorgeltje...negatieve aandacht is ook aandacht


ik heb nooit gezegd dat ik geen aandacht wil


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 10-09-2003 18:01 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

bitch fight


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:00 schreef natassja het volgende:
lees mijn post hierboven


Muhahahahha... hoe oud ben jij eigenlijk? Ik gok hooguit 13!!! Dit begint gewoon zielig te worden...
Goh laat ik 'undercover' op een forum gaan en daar heel hard proberen om heel vervelend te zijn zodat iedereen zich ergert en mij aandacht geeft...
Nou het is je gelukt! Ben alleen bang dat alleen maar medelijden opwekt... (En een schaterlach)...
Wát zielig!


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 18:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:01 schreef natassja het volgende:
ik heb nooit gezegd dat ik geen aandacht wil
Zul je geloof ik ook nooit krijgen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:07 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

en nu nog menen wat je net zei(typte), en undercover?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Waarom heb ik het idee dat ik tegen een lid van de josti band praat...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:07 schreef natassja het volgende:
en nu nog menen wat je net zei(typte), en undercover?


Geloof me, als ik wat zeg dan meen ik het! Ik denk dat ik ietsje meer levenservaring heb dan jij om te kunnen zeggen dat ik niet zomaar wat doe of zeg... (Ach laat ook maar, dat snap jij helemaal niet)...
En met undercover bedoel ik dat je op zo'n forum lekker anoniem kunt flamen, zonder dat je daarop aangekeken wordt in het dagelijks leven... (Begrijp je die zin?).
Heb jij eigenlijk vrienden?


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen