IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 18:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 17:49 schreef natassja het volgende:
ik zit voor mijn plezier op internet, uit verveling op zware metalen


Ja!..dat soort mensen willen we hier heel graag hebben..pssst...de muur...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 18:54 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 18:49 schreef Vampie het volgende:
Ja!..dat soort mensen willen we hier heel graag hebben..pssst...de muur...



Haai


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 18:54 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Heej wijffie!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:04 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Kom, we maken er ff een Vampie-lultopic van zodat dit topic gesloten wordt en natassja dan niet meer weet wat ze met haar tijd moet doen (behalve voetbal kijken)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 19:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ja ren maar weg... weak...


Je moeder.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 19:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Liever weak dan een ignorant fool.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:27 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:15 schreef karnivoor het volgende:
ja ren maar weg... weak...


Er rent hier niemand weg. En trouwens, waar bemoei jij je nou weer mee?

Dit topic gaat gewoon helemaal nergens meer over. Ik hoop dat zo ongeveer de helft van de posts hier gedeleted worden ofzo.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 19:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat is verdomme wel het meest trieste ja...een serieus topic naar de klote helpen omdat het wel lekker makkelijk is om mensen die je toch niet kent af te zeiken.
Als mensen hier dat nou kwijt willen...het is nog steeds een openbaar forum..en nogmaals je HOEFT het niet te lezen...'bemoeizieke haha wat zijn andere mensen zielig en ik ben zo goed figuren'


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 19:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en toch erop ingaan, nog zwakker, laat haar dan toch, zolang je niet reageert 'hoeft' ze geen weerwoord te geven en ben je ook van het gezeik af. dus gewoon verder gaan en je hebt nergens last van.

hoewel ik het zelf (voor dat iedereen en dus ook jullie begon te schelden) een goeie impuls aan de discussie vond geven anders is het geen discussie meer maar trouw ja zeggen... spannend zeg...


Je moeder.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:35 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:30 schreef Vampie het volgende:
Dat is verdomme wel het meest trieste ja...een serieus topic naar de klote helpen omdat het wel lekker makkelijk is om mensen die je toch niet kent af te zeiken.
Als mensen hier dat nou kwijt willen...het is nog steeds een openbaar forum..en nogmaals je HOEFT het niet te lezen...'bemoeizieke haha wat zijn andere mensen zielig en ik ben zo goed figuren'


Agreed.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:36 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:34 schreef karnivoor het volgende:
en toch erop ingaan, nog zwakker, laat haar dan toch, zolang je niet reageert 'hoeft' ze geen weerwoord te geven en ben je ook van het gezeik af. dus gewoon verder gaan en je hebt nergens last van.

hoewel ik het zelf (voor dat iedereen en dus ook jullie begon te schelden) een goeie impuls aan de discussie vond geven anders is het geen discussie meer maar trouw ja zeggen... spannend zeg...


t Is nooit een discussie geweest. 't Is begonnen als topic waar je je ei kwijt kon en vroeg naar andere mensen. Maargoed, ik neem nu je advies maar es op.

[ignores user "Karnivoor"]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 19:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

doos ga snijen dan!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-09-2003 19:38]


Je moeder.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:39 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Vinden jullie nu ook niet dat mensen met littekens op hun armen bijvoorbeeld, meer ziektekostenpremie moeten betalen?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 19:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:39 schreef ~Narsil het volgende:
Vinden jullie nu ook niet dat mensen met littekens op hun armen bijvoorbeeld, meer ziektekostenpremie moeten betalen?


nee.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 19:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nee, ze doen het toch niet opzettelijk?


Je moeder.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:40 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik wel, vooral als ze ook nog roken


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:41 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 19:40 schreef karnivoor het volgende:
nee, ze doen het toch niet opzettelijk?


Ohh? dat gaat volkomen per ongeluk allemaal


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 11-09-2003 19:42 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:39 schreef ~Narsil het volgende:
Vinden jullie nu ook niet dat mensen met littekens op hun armen bijvoorbeeld, meer ziektekostenpremie moeten betalen?


What the hell is dat voor onzin? Alsof die ziektekosten zooi niet duur genoeg is... Bovendien, niet iedereen loopt in zichzelf te snijden, er zijn een hoop mensen die littekens hebben vanwege ongelukjes op hun werk, of een agressief konijn of zo...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 11-09-2003 19:42 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:39 schreef ~Narsil het volgende:
Vinden jullie nu ook niet dat mensen met littekens op hun armen bijvoorbeeld, meer ziektekostenpremie moeten betalen?


Doos

Jij mag echt het woordt "zeuren" nooit meer in je mond nemen als je het niet over jezelf hebt, tjeez...


this user is dead


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:43 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik bedoel littekens die je zelf moedwillig hebt veroorzaakt dus. Ga anders dat rokers-topic hier es checken.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:44 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 19:42 schreef JFrost het volgende:
Doos

Jij mag echt het woordt "zeuren" nooit meer in je mond nemen als je het niet over jezelf hebt, tjeez...


Moet jij net zeggen.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:44 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

He sjit. Af en toe vind ik flamen gewoon TE leuk om mijn bek te houden


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 11-09-2003 19:44 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:44 schreef ~Narsil het volgende:
Moet jij net zeggen.


Ja, ik ben erg blij dat ik dat sinds vandaag weer mag zeggen ja.


this user is dead


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 19:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:37 schreef karnivoor het volgende:
doos ga snijen dan!


you wish...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:45 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:43 schreef ~Narsil het volgende:
Ik bedoel littekens die je zelf moedwillig hebt veroorzaakt dus. Ga anders dat rokers-topic hier es checken.


Littekens zijn al geheeld en het is niet alsof je nog medische hulp nodig hebt voor littekens

Of heb ik het nou mis?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen