IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 27-04-2003 14:00 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 27 april 2003 13:38 schreef WickedKimmie het volgende:

Mijn mening over het mod-beleid: neem een voorbeeld aan tweakers.....afstraffen die handel! Geen gezeik! Maar goed, dan zullen er inderdaad wel veel mensen vertrekken...


Je kunt niet alle mensen van het forum tevreden houden, toch?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2003 14:02 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Om mij ook maar in de duscussie te mengele.

Ik heb eigenlijk niets te klagen over het mod-beleid. Ik vind zelfs dat ze de laatste tijd veel flexibeler zijn geworden, vroeger zag je veel vaker "ontopic " staan.

Maar soms schort het nog wat aan de motivatie van het handelen van bepaalde mods. Je ziet dan soms iets staan in de trand van: "omdat ik dat zeg". Ja, dan vraag je om gezeur.

(vond Claw trouwens wel een goede mod)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-04-2003 14:04 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 27 april 2003 13:58 schreef H-K het volgende:
Mod zijn wordt een mens niet vrolijk van
Heb al mijn ops op irc kanalen ook al opgegeven. Niks geen gezeur meer aan de kop



Gelukkig hebben ze op die chat waar ik sysop ben WEL respect voor mods...mag ook wel omdat er om de haverklap ge-killed en gebanned wordt. Een fout, en je krijgt een waarschuwing. Tweede fout, en je handle wordt gedeleted (je mag meerdere handles hebben) Derde fout, je userId wordt gekilled, kom je trug en maak je een vierde fout, dan ben je gebanned. En dan is het kill on sight


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:05 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

snap er niks van....


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-04-2003 14:10 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 27 april 2003 14:04 schreef Saphire het volgende:
Gelukkig hebben ze op die chat waar ik sysop ben WEL respect voor mods...mag ook wel omdat er om de haverklap ge-killed en gebanned wordt. Een fout, en je krijgt een waarschuwing. Tweede fout, en je handle wordt gedeleted (je mag meerdere handles hebben) Derde fout, je userId wordt gekilled, kom je trug en maak je een vierde fout, dan ben je gebanned. En dan is het kill on sight


Och, schelden deden ze ook jniet.
Mijn probleem was dat ik met iedereen goed op kon schieten en uiteindelijk tussen gezeur tussen mods onderling en sommige mods en de users in kwam te zitten. En ik was in beide vrij neutraal. Op een gegeven moment was ik het zat.


Life doesn't get much better than this!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-04-2003 14:17 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 27 april 2003 14:02 schreef Dunne_Hein het volgende:
Om mij ook maar in de duscussie te mengele.

Ik heb eigenlijk niets te klagen over het mod-beleid. Ik vind zelfs dat ze de laatste tijd veel flexibeler zijn geworden, vroeger zag je veel vaker "ontopic " staan.

Maar soms schort het nog wat aan de motivatie van het handelen van bepaalde mods. Je ziet dan soms iets staan in de trand van: "omdat ik dat zeg". Ja, dan vraag je om gezeur.

(vond Claw trouwens wel een goede mod)
Vragen om motivatie vind ik soms ook wel erg lame ... over het algemeen is dat toch wel vrij duidelijk lijkt me.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-04-2003 14:19 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Iets waar ik me aan erger (voorbeeld Jedi topic):
Er zitten daar een aantal mensen tussen die het onderwerp onzin vinden, maar beargumenteren waarom het onzin is, ho maar..
Belachelijk, als je niks nuttigs te zeggen heb post je toch niet.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:21 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:19 schreef NecRomantica het volgende:
Iets waar ik me aan erger (voorbeeld Jedi topic):
Er zitten daar een aantal mensen tussen die het onderwerp onzin vinden, maar beargumenteren waarom het onzin is, ho maar..
Belachelijk, als je niks nuttigs te zeggen heb post je toch niet.

Die mensen vinden het gewoon grappig of onzin, en willen dat er gewoon kwijt, niks mis mee vindt ik


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-04-2003 14:22 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 27 april 2003 14:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Die mensen vinden het gewoon grappig of onzin, en willen dat er gewoon kwijt, niks mis mee vindt ik

En daarom is er nu zoveel gezeik!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:23 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Hmmz, ik heb al die tijd niet gereageerd en weet nog steeds niet echt wat ik met al die posts die hier staan aan moet.

Persoonlijk zou ik bepaalde rotte appels ook nauwelijks missen, en het is heel moeilijk om die figuren niet minder serieus te behandelen dan andere ZM'ers.

Over off-topic reacties: als jij in een topic reageert op een post die genoeg met het topic te maken heeft, ben jij on topic bezig. Er zit dus een behoorlijke vrijheid in je posten. Om de zaak onverzichtelijk te houden is het van belang dat mensen niet te ver off topic gaan, en daar zijn wij eventueel voor. Het ideale geval is als users dat zelf allemaal door hebben, maar dat ideale geval bestaat niet. Noch kun je dat ideale geval benaderen door alles wat een beetje rot is te verwijderen van het forum: rotheid komt altijd terug in de vorm van een andere appel .


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2003 14:23 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 27 april 2003 14:17 schreef Paul het volgende:
Vragen om motivatie vind ik soms ook wel erg lame ... over het algemeen is dat toch wel vrij duidelijk lijkt me.


Tja, het zou mij zelf ook een worst wezen, maar misschien scheelt het wat geouwehoer.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:25 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

ik heb een klacht.

Als de user's een mod uitschelden wordt dat bericht gemod en de user er op aangesproken. Maar als een mod een user als rotte appel 'uitscheld' (keej, rotte appel is nou niet echt een scheldwoord maar het gaat om het idee) mag het wel.
Lekker onlogisch


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-04-2003 14:27 by Snagger Profiel van Snagger

Tjah, het is een typische situatie die je in het dagelijks leven overal tegenkomt. Die moderators hebben gewoon de touwtjes in handen en kunnen doen wat ze willen.

Ik heb ook geen zin om hier meer woorden aan vuil te maken. Paul en companen hebben de boel voor mij verpest met hun belachelijke opmerking dat ik altijd alles verziek.

ZOals ik al zei; tot ziens!


Ik, Wil Schuurman


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:27 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 april 2003 14:25 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ik heb een klacht.

Als de user's een mod uitschelden wordt dat bericht gemod en de user er op aangesproken. Maar als een mod een user als rotte appel 'uitscheld' (keej, rotte appel is nou niet echt een scheldwoord maar het gaat om het idee) mag het wel.
Lekker onlogisch


Irrelevant. Mod-uitscheld reacties dragen nooit iets bij aan topics waar ze in staan (considered flink off-topic, dus wordt weggemod). "Rotte appel" is, net als "ZM'er" of "mods" een woordje om een groep ZM'ers aan te duiden. Voor hetzelfde geld hadden we ze "zorks" of "hamsters" of whatever genoemd. Echter, ze worden "rotte appels" genoemd .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-04-2003 14:28]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:28 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:27 schreef Snagger het volgende:
Tjah, het is een typische situatie die je in het dagelijks leven overal tegenkomt. Die moderators hebben gewoon de touwtjes in handen en kunnen doen wat ze willen.

Ik heb ook geen zin om hier meer woorden aan vuil te maken. Paul en companen hebben de boel voor mij verpest met hun belachelijke opmerking dat ik altijd alles verziek.

ZOals ik al zei; tot ziens!

Tot ziens Snagger , jammer dat je (tijdelijk) weggaat (tenminste, dat denk ik, dat je weggaat )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:28 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:27 schreef TNightmare het volgende:
Irrelevant. Mod-uitscheld reacties dragen nooit iets bij aan topics waar ze in staan (considered flink off-topic, dus wordt weggemod). "Rotte appel" is, net als "ZM'er" of "mod" een woordje om een groep ZM'ers aan te duiden. Voor hetzelfde geld hadden we ze "zorks" of "hamsters" of whatever genoemd. Echter, ze worden "rotte appels" genoemd .

Nou, dan hebben wij toch ook een 'bijnaampje' voor de mods?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:29 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 april 2003 14:27 schreef Snagger het volgende:
Tjah, het is een typische situatie die je in het dagelijks leven overal tegenkomt. Die moderators hebben gewoon de touwtjes in handen en kunnen doen wat ze willen.

Ik heb ook geen zin om hier meer woorden aan vuil te maken. Paul en companen hebben de boel voor mij verpest met hun belachelijke opmerking dat ik altijd alles verziek.

ZOals ik al zei; tot ziens!


You'll be back .


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-04-2003 14:29 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 27 april 2003 14:27 schreef TNightmare het volgende:
Irrelevant. Mod-uitscheld reacties dragen nooit iets bij aan topics waar ze in staan (considered flink off-topic, dus wordt weggemod). "Rotte appel" is, net als "ZM'er" of "mod" een woordje om een groep ZM'ers aan te duiden. Voor hetzelfde geld hadden we ze "zorks" of "hamsters" of whatever genoemd. Echter, ze worden "rotte appels" genoemd .


Tja, dat kan ik best begrijpen maar het is volledig onterecht om alles en iedereen een 'rotte appel' te noemen die een keer wat stof doet opwaaien.

Op mijn werk heb ik ook wel eens een onenigheid met de baas, maar ben ik daarom meteen een rotte appel in zijn ogen.

En dit was echt de laatste


Ik, Wil Schuurman


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:30 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 april 2003 14:28 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Nou, dan hebben wij toch ook een 'bijnaampje' voor de mods?


Verzin eens een leuke die binnen de policy past .


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:31 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:30 schreef TNightmare het volgende:
Verzin eens een leuke die binnen de policy past .

rotte peren



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:32 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 april 2003 14:31 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
rotte peren




Ik bedoel, je wil natuurlijk ook nog eens dat wij ons dan aangesproken voelen?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:32 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:32 schreef TNightmare het volgende:
Ik bedoel, je wil natuurlijk ook nog eens dat wij ons dan aangesproken voelen?

net als of ik me voel aangesproken als een of ander modje me aanspreekt als rotte appel


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-04-2003 14:33 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 april 2003 14:31 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
toffe peren
Dat vind ik nou aardig van je


I'm not being rude. You're just insignificant.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-04-2003 14:33 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 27 april 2003 14:33 schreef helmet het volgende:
Dat vind ik nou aardig van je

ha ha ha....


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 14:34 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 april 2003 14:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
net als of ik me voel aangesproken als een of ander modje me aanspreekt als rotte appel


Je merkt het vanzelf als je je wel aangesproken had moeten voelen, your problem dus.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen