IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 2 Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2003 19:58 by McDoom Profiel van McDoom

SLAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2003 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 mei 2003 19:58 schreef McDoom het volgende:
SLAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!!
He's back!

THE SUICIDAL MANIAAAACCCC


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-05-2003 19:59 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 mei 2003 19:58 schreef McDoom het volgende:
SLAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!!
En ik maar denken dat Doom rustig is



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2003 20:00 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 mei 2003 19:57 schreef Jenje het volgende:
Het is geen censuur, het is Paul's forum, dus hij bepaalt de regels, if you don't like em, piss off ..


Weet je? je hebt gelijk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2003 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 mei 2003 19:59 schreef Fire het volgende:
En ik maar denken dat Doom rustig is
Niet bij McDoom, die is NSDoom


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-05-2003 20:02 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 22 mei 2003 19:57 schreef Azagthoth het volgende:
Haha, dat je dat kan onthouden, schot in de roos, hypocriet.


Tja ik heb op voetbal gezeten. Schoten voor open doel laat ik niet onbenut. Maar genoeg geslowchat, hoewel het wel ergens over ging in grote lijnen. Bottom line: Paul heeft gelijk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-05-2003 20:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 mei 2003 20:00 schreef Jenje het volgende:
Niet bij McDoom, die is NSDoom
Niet Slome Doom



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2003 20:08 by McDoom Profiel van McDoom

LOL

Ik hou inderdaad van doom met blastbeats en blacksnelheden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2003 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 mei 2003 20:08 schreef McDoom het volgende:
LOL

Ik hou inderdaad van doom met blastbeats en blacksnelheden.
Het liefst int laps of nie


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2003 20:17 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 22 mei 2003 19:55 schreef Azagthoth het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen voorstander van NAZI's, maar ook geen voorstander van censuur. Het is een feit dat NAZI's betsaan, ik ben ook nieuwsgierig waarom NAZI's denken dat ze "gelijk" hebben. Maar de fucking overgevoeligheid van deze maatschappij maakt dat erg moeilijlk.

Ik ben het met je eens.

IMHO is het probleem tweeledig, nl. rotslechte NSBM bands + mensen die alles tof vinden zodra er maar een swastika in voorkomt en aan de andere kant overgevoelige jankerds die alleen maar dingen willen zien die congruent zijn met hun wereldbeeld.

Dit gaat niet eens over 'tolerantie' en 'politieke correctheid' maar gewoon over het feit dat je elkaar de ruimte gunt om je punt duidelijk te maken. Ik vind een opmerking als 'nazietje pesten is een leuke hobbie' ook niet getuigen van veel denkwerk, of het nu 'humor' (L!E!U!K!) is of niet. Creatief elkaar afbranden vind ik tof, maar dan graag wel met de achterliggende gedachte om ideeën uit te wisselen/te testen, en niet om een beetje lol te trappen. Zie Graveland- en Burzum-topic als triest voorbeeld.

(overigens vind ik ook dat herr Paul uiteindelijk uitmaakt wat op dit forum wel en niet mag komen te staan; ik pleit dan ook niet voor vrij swastika-gebruik oid, maar dat 'hihi & haha' gedoe is wel enigszins irritant omdat het de focus wegneemt van waar het om gaat, nl. muziek en evt. achterliggend gedachtengoed)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-05-2003 20:24 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 22 mei 2003 20:17 schreef Dwaallicht het volgende:
...en aan de andere kant overgevoelige jankerds die alleen maar dingen willen zien die congruent zijn met hun wereldbeeld.



Tja sorry, ik ben nou eenmaal een gevoelsmens.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-05-2003 20:35 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 mei 2003 19:47 schreef Claw het volgende:
"Grom: Pagan War Machine" ... ik ben benieuwd. Als er nou stond "Grom: NSBM" dan had ik je zowaar gelijk gegeven. Helaas.


Hmm,als je dan het topic opent en dan als eertse ziet staat "zeer goede NSBM band" dan flikker je toch meteen weer op???
See if i care!


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-05-2003 20:36 by Vampie Profiel van Vampie

Of als je over nazi shit wilt lullen vertrek je naar Stormfront..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2003 20:38 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 22 mei 2003 20:36 schreef Vampie het volgende:
Of als je over nazi shit wilt lullen vertrek je naar Stormfront..

Ja, en als je over linkse shit wil lullen vertrek je naar de SP, en als je over ambient wil lullen vertrek je naar Cold Meat Industry fora, en als je over wat je laatst gegeten hebt wil lullen vertrek je naar smulweb.nl, of wat?!?


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-05-2003 20:39 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 mei 2003 19:51 schreef Claw het volgende:
"kijk mij eens vet stoer zijn want ik heb weer een nieuwe NSBM band ontdekt"-topic.


o ja tuurlijk.
NSBM word hier door iedereen zo erg geaccepteerd dat ik als bevestiging daarvan maar topics open over NSBM bands!
tuurlijk


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-05-2003 20:40 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 mei 2003 19:46 schreef Ragnarok het volgende:
ik vroeg dus hoe kunen moderators daar conseqent in zijn? wel plaatjes weghalen maar kreten waarvan ze niet doorhebben dat het een 'Nazi-uitlating" is laten staan....

Tja, moderaties staan of vallen natuurlijk met de kennis van de moderators. Als wij niet weten dat het om nazistische uitlatingen gaat kun je het ons moeilijk kwalijk nemen dat we het niet weghalen.

Maar bij deze dan ook de uitnodiging (wellicht ten overvloede): Als iemand hier iets ziet dat niet door de beugel kan: moderators@zwaremetalen.com

Fire heeft het net al gezegd, ik herhaal net nogmaals. We zijn nog behoorlijk tolerant dat we de discussie over de muziek toelaten. Mocht dit te moeilijk voor mensen zijn gaan we heel streng alles van het forum weren, want onze prioriteit ligt niet bij vrijheid van meningsuiting maar het uit problemen houden van ZwareMetalen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-05-2003 20:40 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 mei 2003 20:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, en als je over linkse shit wil lullen vertrek je naar de SP, en als je over ambient wil lullen vertrek je naar Cold Meat Industry fora, en als je over wat je laatst gegeten hebt wil lullen vertrek je naar smulweb.nl, of wat?!?





De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-05-2003 20:44 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 mei 2003 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
'ik ben nazi, wat ben ik stoer!'.



Hahaha citeer me eerst maar eens op zo'n dergelijke uitspraak


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Metal
Usericon van Metal
Posted 22-05-2003 20:52 by Metal Profiel van Metal

quote:
Op 22 mei 2003 19:56 schreef Azagthoth het volgende:
Tering man, ga eens ff lekker je buurjongetje pijpen. Sodemieter op eikel.

Ooit misbruikt geweest mss vroeger? Straighten your face man! or I will!


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 22-05-2003 21:29 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 22 mei 2003 19:56 schreef Claw het volgende:
Haha, welkom in de echte wereld. Of zullen we gewoon net doen dat alles wat niet leuk is niet bestaat?


Als je even in het graveland topic kijkt zie je dat ik dat allang gedaan heb.

Als jullie alle nazi bands willen gaan weren hier succes. Ik neem aan dat ik dan ook geen slayer/morbid angel topics meer zie?

3/4 van de bands die ik luister zijn ns en daar zitten heel wat pareltjes over waar ik soms een topic over aanmaak, Ik ga echt niet voor elke slechtgeproduceerde ruisband een topic aanmaken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2003 21:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zolang de discussies in zulke topics over de MUZIEK gaan heb ik er geen enkele moeite mee.. Als er links gepost gaan worden naar sommige "bandsites" waar verder niets anders op staat dan een bandfoto waarbij de leden met de rechterarm omhoog staan of van concerten waarbij bands links en rechts door swastika vlaggen en white power logo's worden geflankeerd dan is wat mij betreft de grens bereikt..

Maar goed.. ik ben hier ook geen moderator maar (voor de mensen die dat nog niet wisten) de ZM-server draait ook van mijn portemonnee en dat soort ongein ik op.. Bij mijn weten zijn dat soort uitingen nog altijd bij de Nederlandse Wet strafbaar en ik zou ook niet weten waarom we hier op ZM de wet zouden moeten gaan overtreden...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-05-2003 22:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

krijg deja vu's deze discussie is al vaak zat gevoerd en altijd is de conclusie: paul is de baas, zijn forum, regels zijn regels, klaar.

en judge m, gave signature


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2003 23:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 mei 2003 22:52 schreef karnivoor het volgende:
en judge m, gave signature



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-05-2003 0:21 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

de moderators zijn een stelletje hypocriete fascisten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-05-2003 0:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

mee eens


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen