IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Psycho- & Rockabilly Vorige pagina | Volgende pagina
NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 14-04-2003 22:31 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:16 schreef Iron Maiden het volgende:
Yep das psychobilly. Dan zal je Batmobile ook wel aardig vinden.


Ik zal de naam onthouden. Of is er wat van Batmobile op internet te vinden?


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 14-04-2003 22:34 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Op de "server" staan 2 albums van hun.
Op WinMx heb ik er ook nog aardig wat kunnen vinden, dus tis zeker het proberen waard.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 14-04-2003 22:39 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Bedankt, ik heb al wat van ze gevonden.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-04-2003 22:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:31 schreef Iron Maiden het volgende:
Ooooo, dat valt nog wel mee dan.
Maar tis nie alleen psycho toch? Zit toch ook speedrock tussen?


Cenobites (NL psychobilly)
Milwaukee Wildmen (NL psycho)
Speedcocks (Breda speedrock)
The Southern Way (NL rock'n'roll psycho)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 14-04-2003 22:41 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

O ja, dat vroeg ik me nog af... was nou het verschil tussen psychobilly en rock'nroll psycho?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-04-2003 22:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

rock'nroll psycho zal wel meer richting rock n roll zijn (heb werkelijk geen idee).
skitzoid kitten?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2003 0:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Skitzoid Kitten heeft me aardig in het genre wegwijs gemaakt (al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat het totaal niet mijn ding is...) maar in psychobilly hoor je ook duidelijke invloeden terug van punk en hier en daar zelfs wat country...



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 15-04-2003 7:29 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
rock'nroll psycho zal wel meer richting rock n roll zijn (heb werkelijk geen idee).
skitzoid kitten?


Het is eigenlijk net zo als met metal al die benamingen, iedereen heeft zo zn eigen ideeen wat voor benaming de muziek moet hebben. The Southern Way hebben geen contrabas, misschien dat ze het daarom zo noemen, omdat 99% van de psychobillybands wel een contrabas heeft. Maar goed, een naam is maar een naam toch?


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 18-04-2003 23:34 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

(bij gebrek aan een schopsmiley. Das morgen al!


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 19-04-2003 8:11 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Vandaag zelfs al


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-04-2003 12:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Over een paar uur zelfs


I can't shoot straight unless I've had a pint!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-04-2003 18:56 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Sorry, maar alle psychobilly bands die ik heb horren spelen, speelden nog meer ruk dan de gemmiddelde punk/black metal band die ik heb horen spelen.. en dat zegt wel wat


And my marlboro light


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 19-04-2003 19:09 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 18:56 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Sorry, maar alle psychobilly bands die ik heb horren spelen, speelden nog meer ruk dan de gemmiddelde punk/black metal band die ik heb horen spelen.. en dat zegt wel wat


Nou goh..dan zul je dr vast al een heleboel gehoord hebben


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2003 19:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ga toch maar niet..

kwam vanmiddag de drummer van mijn oude band tegen (van Sect dus) en hij speelt vanavond in 't Poortgebouw Daar gaan Jane et moi dus heen


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 20-04-2003 12:12 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ik ben ook niet meer gegaan. Zou er pas laat kunnen zijn en was stervesmoe


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-04-2003 15:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik vond het wel tof

Heb nog Demented Are Go - In Sickness & In Health en Necromantix - Brought Back to life op LP gekocht


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-04-2003 15:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hmm, Necromantix blijkt nog een picture disk te zijn ook!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 20-04-2003 16:54 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik heb mezelf getrakteerd op 2 cd's van Nekromantix. "Demons are a girls best friend" en "Return of the Loving Dead"
Ik was niet echt onder de indruk van de bands die speelden. Necrobite vonnik nog wel aardig, maar de rest niet echt mijn stijl.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-04-2003 19:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

De eerste twee bands heb ik gemist (was blijven hangen in een drinkgelag). Cenobites vond ik erg goed. (komen ook op het gratis Wantijpop in Dordt!!) En die laatste band was vrij crappy.

Ik wilde eigenlijk nog veeeeeel meer lps kopen maar mn maten stonden al bij de tramhalte


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-04-2003 19:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 16:54 schreef Iron Maiden het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op 2 cd's van Nekromantix. "Demons are a girls best friend" en "Return of the Loving Dead"



*kuch*rhodium*kuch* *kijkt met grote ogen*


I can't shoot straight unless I've had a pint!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-11-2004 21:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dit weekend naar de Dicemen geweest. was erg cool.
Ik denk dat ik het leuke muziek vind.


Wat ik gaaf vind is dat die lui vaak op een contrabas spelen. heel cool.
Als ik ooit weer in een band ga, dan zit ik er zwaar over te denken een contrabas aan te schaffen. Is nog niet gedaan in de metal


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:35 schreef zillah-morte het volgende:

Als ik ooit weer in een band ga, dan zit ik er zwaar over te denken een contrabas aan te schaffen. Is nog niet gedaan in de metal


Type O'Negative....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2004 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:38 schreef Chelman het volgende:
Type O'Negative....
dat was alleen voor de show ..


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-11-2004 21:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Peter Steele is geen meisje, ik wel
Maar lijkt me gewoon een cool idee.
KLinkt erg gaaf.
En die lui konden best een potje rammen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:40 schreef Jenje het volgende:
dat was alleen voor de show ..


Optredens doet men altijd voor de show.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen