IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Optredens regelen Vorige pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2007 19:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 oktober 2007 19:10 schreef XXL het volgende:
Niet voorkruipen Burzum.


Ja ik schrok er ook nogal van

Wist wel dat de kans groot was dat het zou gebeuren maar dat het al definitief was...kut nieuws zeg.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-10-2007 19:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ja, daar maakt de gemeente mij ook niet blij mee. Weer een leuke zaal om zeep.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-10-2007 19:18 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 19:12 schreef XXL het volgende:
..Weer een leuke zaal om zeep.

Dikke +1.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-10-2007 19:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Niks is nog zeker met betrekking tot het sluiten van de Goudvishal... Misschien komt de gemeente alsnoch bij zinnen en besluiten ze toch een zak met geld aan de Goudvishal te geven, maar zoals de vlag er nu bij hangt, ziet het er naar uit dat dit voorlopig nog niet gaat gebeuren!!!

Hierdoor zal de Goudvshal in 2008 niet meer open kunnen gaan..

maargoed meer informatie hierover en akties etc zal zo spoedig mogelijk volgen....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 02-10-2007 19:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

das bout ja


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-10-2007 20:39 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:59 schreef collision-tammi het volgende:
idd, veel 'ruilen' met een band. weekendje die kant op, weekendje deze kant op.

Weekje optreden vs. een weekje blokhut met sauna aan een meer in de middle of nowhere... ook goed?

We hebben hoogstwaarschijnlijk al een optredentje gefikst. Nog een paar derbij en gaan met die banaan!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-10-2007 22:15 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 oktober 2007 20:39 schreef Jällö het volgende:
Weekje optreden vs. een weekje blokhut met sauna aan een meer in de middle of nowhere... ook goed?

We hebben hoogstwaarschijnlijk al een optredentje gefikst. Nog een paar derbij en gaan met die banaan!



Oeh... weekje blokhut... met sauna....


Hmmmmmmmmmmmm, vrouwen inclusief?



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-10-2007 7:28 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik kan ook nog wat elanden- en vrouwenvlees regelen ja. Wel eerlijk delen hè!!



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 7:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 oktober 2007 7:28 schreef Jällö het volgende:
Ik kan ook nog wat elanden- en vrouwenvlees regelen ja. Wel eerlijk delen hè!!




Hehehe, waar wil je spelen!!!!!



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-10-2007 9:39 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Hehe, maakt geen donder uit waar!

Ik realiseer me trouwens nu pas hoe dood de stoner scene (in NL) is, hehe. Het aantal fatsoenlijke bands is op 1 hand te tellen...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2007 9:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Probeer The Rambler in Eindhoven anders eens. Daar speelt altijd vanalles.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-10-2007 10:16 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Aha, die kende ik nog niet. Bedankt voor de tip.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-10-2007 10:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 9:39 schreef Jällö het volgende:
Hehe, maakt geen donder uit waar!

Ik realiseer me trouwens nu pas hoe dood de stoner scene (in NL) is, hehe. Het aantal fatsoenlijke bands is op 1 hand te tellen...


Idd, al heb je wel 1 van de grootste festivals op aarde hier in nederland, Roadburn!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-10-2007 10:40 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Yesss, vandaar ook dat we met een hele groep een roadtrip organiseren. + + =


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-10-2007 10:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nais, ik ben er dit jaar zekerweten weer.. Tegek sfeertje en tegekke bands.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2007 11:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 9:39 schreef Jällö het volgende:
Hehe, maakt geen donder uit waar!

Ik realiseer me trouwens nu pas hoe dood de stoner scene (in NL) is, hehe. Het aantal fatsoenlijke bands is op 1 hand te tellen...

Misschien is het een idee om contact op te nemen met AOWDA: http://www.myspace.com/aowda

Die zijn nu met hun album bezig, misschien dat die tegen die tijd (april) wat willen ondernemen of al wat hebben staan. Is geloof ik wel wat gerommel in de bezetting, maar ook daar hebben ze nog even tijd voor om op te lossen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Cees
Usericon van Cees
Posted 03-10-2007 11:53 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Wij hebben een soort van Manager. Dat is wel heel makkelijk


The trend is dead.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-10-2007 12:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

:')


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen