IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 15:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-04-2003 15:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 april 2003 15:11 schreef Snaack het volgende:

heersch



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-04-2003 15:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 15:11 schreef Snaack het volgende:


HAHAHAHAHAHAHAHA Snaack wat lachen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 18-04-2003 15:21]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik heb lichtelijk het vermoeden dat enkele Manowar-liefhebbers (of noemen jullie jezelf dapper fan?) geïrriteerd beginnen te raken..

Het was maar om te lachen hoor Vuurvosje


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-04-2003 15:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 15:22 schreef Snaack het volgende:
ik heb lichtelijk het vermoeden dat enkele Manowar-liefhebbers (of noemen jullie jezelf dapper fan?) geïrriteerd beginnen te raken..

Het was maar om te lachen hoor Vuurvosje

sja naja als jij je maar gelukkig voelt....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 15:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 15:23 schreef FireFox het volgende:
sja naja als jij je maar gelukkig voelt....


Kom op Grumpy, dit soort geintjes HOREN gewoon bij Manowar


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 18-04-2003 16:10 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe Manowar heerscht
maar daar verschillen de meningen nogal over


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-04-2003 17:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Manowar is gewoon de beste heavy metal band ooit. laten we het daar maar bij houden.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-04-2003 18:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 17:29 schreef campske666 het volgende:
Manowar is gewoon de beste heavy metal band ooit. laten we het daar maar bij houden.


*kuch*MAIDEN*kuch*

en Manowar is niet slecht, ze zien er alleen erg euh...tsja....GAY uit.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-04-2003 19:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*zucht*


Oud Vuil.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-04-2003 19:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind de oudere platen van MANOWAR heel goed te pruimen, de nieuweste is ook niet slecht maar eind jaren 80 hebben ze een paar mindere albums uitgebracht en louder than hell vond ik ook niet echt geweldig!

Die video van ze is om et kotsen! wat een poserij!

Die live DVD die pas uit is was al een stuk beter te verteren!



Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-04-2003 19:47 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik LUISTER naar manowar, ik KIJK er niet naar. therfore kan het me geen kont schelen of ze er gay uitzien of niet.
problem solved...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 18-04-2003 20:00 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 19:47 schreef Arachnia het volgende:
ik LUISTER naar manowar, ik KIJK er niet naar. therfore kan het me geen kont schelen of ze er gay uitzien of niet.
problem solved...


Amen!


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-04-2003 20:03 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 20:00 schreef Griffin het volgende:
Amen!
leuke icon, heb je die van nemesis al eens gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 18-04-2003 20:03]


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-04-2003 20:08 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

[off-topic]waarschijnlijk niet maar die heeft een detail van dezelfde tekening[/off-topic]


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 18-04-2003 20:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nope nog niet hehe (ben er pas sinds vandaag dusja )


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-04-2003 20:21 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

wel trui


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 18-04-2003 20:33 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

keb 'm gezien, bruut ja hehe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 20:57 by Snaack Profiel van SnaackQuote dit bericht

EDIT: we got the point Snaack.

[Dit bericht is gemodereerd door Claw op 18-04-2003 22:08]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 22:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 20:57 schreef Snaack het volgende:
EDIT: we got the point Snaack.


VET!! Ik ben lekkor gemodereerd omdat ik *houdt zich in* een bepaald onschuldig plaatje van Neerland's 2 leukste kindervrienden had gepost

Verder zal ik dit topic mijden, mijn mening over de band is duidelijk.


Metal
Usericon van Metal
Posted 19-04-2003 11:55 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

MANOWAR! Laten we niet vergeten dat ze de Power Metal op gang brachten, en hun sound is toch wel appart/uniek unlike other power bands I'd say (die meer homo klinken toch, zoals vele fantasy-metalbands die hunzelve ook Power noemen, bah).

Na ze nu vijf keer te hebben gezien mogen ze toch wel eens hun 'Show' veranderen...komt telkens op hetzelfde neer al jaren aan een stuk....iemand vraagt zijn partner ten huwelijk, bikes komen op het podium, basgitaarsnaren worden uitgetrokken, blikje wordt volledig leeggedronken, .... begint tegen te steken hun show.

Maar ik heb gehoord dat er verandering in komt...eindelijk, MANOWAR still rules.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-04-2003 14:25 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 april 2003 11:55 schreef Metal het volgende:
MANOWAR! Laten we niet vergeten dat ze de Power Metal op gang brachten, en hun sound is toch wel appart/uniek unlike other power bands I'd say (die meer homo klinken toch, zoals vele fantasy-metalbands die hunzelve ook Power noemen, bah).

Na ze nu vijf keer te hebben gezien mogen ze toch wel eens hun 'Show' veranderen...komt telkens op hetzelfde neer al jaren aan een stuk....iemand vraagt zijn partner ten huwelijk, bikes komen op het podium, basgitaarsnaren worden uitgetrokken, blikje wordt volledig leeggedronken, .... begint tegen te steken hun show.

Maar ik heb gehoord dat er verandering in komt...eindelijk, MANOWAR still rules.

je vergeet de professionele en niet'-professionele naakte vrouwen op het podium ....

ondanks dat zijn ze RUIG


wait for me dragon, we'll meet in the sky


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2003 15:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Je hebt ZUIG verkeerd gespeld, 'devil


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 19-04-2003 15:53 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

manowar heeft zo hier en daar een leuk nummer..alleen moet je die gasten er niet bij zien


HEERSCHT


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 19-04-2003 17:28 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 15:53 schreef Thommortal het volgende:
manowar heeft zo hier en daar een leuk nummer..alleen moet je die gasten er niet bij zien
dus gewoon niet kijken, is er geen probleem meer...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen