IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2004 8:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Gewoon luisteren die plaat, en geloof me dan koop je hem echt wel. Het zou te ver gaan om te zeggen dat ze helemaal terug naar hun roots zijn, maar bombastisch is hij zeker... En i.i.g de beste release sinds tijden van hun.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-06-2004 9:24 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

daar ben ik het mee eens, beste sinds Kings Of Metal



Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 01-06-2004 10:31 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 15:17 schreef UberHeerscher het volgende:

Stelletje lamlullen die ook nog niet live kunnen spelen. Ik vond ze echt extreem hard zuigen toen ik ze live zag.


Buiten het feit dat Manowar de ' cliche metal' zo ongeveer begonnen was, spelen ze menig band er live dik uit.
Alleen moeten ze die obligate bas-solo eruit laten.
(Alhoewel het in Zwolle een goed moment was om een biertje te scoren)


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 01-06-2004 10:33 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 9:24 schreef enforcer het volgende:
daar ben ik het mee eens, beste sinds Kings Of Metal


Je vergeet Louder Than Hell.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-06-2004 10:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

dat vod ik bepaald niet de beste MANOWAR plaat....

Thriump of Steel vond ik wel werelds....die drummer was echt totale waanzin!



Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 01-06-2004 10:38 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Kings of Metal vind ik zelf een zwakker album, maar goed, ik luister de laatste tijd al helemaal geen Manowar meer.
Ik leen de albums wel regelmatig uit aan mensen om ze kennis te laten maken met ze.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-06-2004 10:44 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Pas geleden keken mensen mij vreemd aan bij de cdboer, toen ik met koptelefoon op in een onbedaarlijke lachbui uitbarstte. Wat bleek het geval? De cdboerhandelaar wist dat ik van metal hield, en dacht dat hij een leuke verrassing in petto had, en zette een een cd op, waarvan ik niet wist van wie 'ie was. Na een tijdje flink gelachen te hebben bleek het een cd van Manowar (Man o man ) te zijn... Wat een stelletje ontzettend zielige kneuzen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 01-06-2004 11:35 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 1 juni 2004 10:44 schreef WMP het volgende:
Pas geleden keken mensen mij vreemd aan bij de cdboer, toen ik met koptelefoon op in een onbedaarlijke lachbui uitbarstte. Wat bleek het geval? De cdboerhandelaar wist dat ik van metal hield, en dacht dat hij een leuke verrassing in petto had, en zette een een cd op, waarvan ik niet wist van wie 'ie was. Na een tijdje flink gelachen te hebben bleek het een cd van Manowar (Man o man ) te zijn... Wat een stelletje ontzettend zielige kneuzen.


LEAVE THE HALL


Je kan me de bout hachelen!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-06-2004 11:40 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Hij mist inderdaad de "I" in z'n nickname.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2004 11:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 11:35 schreef Legatius het volgende:
LEAVE THE HALL


Inderdaad, wat een whimp en poser.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 11:41 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht


THREE GOOD RIFFS
Another rock'n'roll song so go ahead and sing along
it doesn't really matter if you get the words wrong
the same stuff has been said since way back in the time
so sing it to me one more time

Spread your legs and throw your hands in the air
and wave them around like you really don't care
cos' we don't give a damn we just want another hit
a bit of money in the bank so we can buy more shit
It's not about devotion it's just paying the rent
we've got to write some more songs cos' all the money's spent
you need three good riffs and a catchy hookline"I LOVE ROCK'N'ROLL"
It's easy to remember so we sing it all the time

I see heavy metal thunder rock'n'roll through the night
so don't forget to wear your leather pants real tight
If you want to be a rebel well that's what you are
that's all it takes to make another fake rock'n'roll star,rock'n'roll
star,that's what you are!

Wooooaaaaahh.yeaahheeey,yeah,yeah.come on waah waaahaaayaaayah wow waah
yeeahh.yeah
wooaaaw wooawooa wooooaaaww wwooaaayeahhhh wwooooa(words improvised by
Jocke!)

Tonight live on stage,all the way from far away,the one and only once in
a lifetime experience
Do you wan't to see the bombs explode?yeah! Do you want to hear the
guitars explode?yeah!
I said do you want to hear the guitars
explooooooooooooooode?yeaaaaaaaaaaaaaaaaah!..solo

three good riffs and a catchy hookline
easy to remember so we sing it all the time........



:p


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2004 11:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 8:33 schreef enforcer het volgende:
het is geen Cliche metal...MANOWAR heeft een gehaal eigens stijl je herkent ze uit 100'den dat kun je van de meeste black en Death combo's niet zeggen!

Ze hebben die stijl trouwens ook uitgevonden hun eerste LP is al van 1982...nee cliche is het zeker niet!
Ik betwijfel ten zeerste of die lui echt een eigen stijl ontwikkeld hebben en zo ja dan is alsnog uber-triest om je zelf meer dan 20 jaar lang steeds opnieuw te herhalen.
quote:
Op 31 mei 2004 15:59 schreef M. het volgende:
Niet, daar doelde ik ook niet op. Maar als vriend en vijand zich telkens weer opwinden over Manowar dan doe je toch iets goed.
Als ze deze 'stijl, zoals Enforcer beweerd, echt zelf 'verzonnen'/bedacht/ontwikkeld hebben moet ik toegeven dat dat tot op zekere hoogte misschien geniaal is maar ze herhalen nu al zo lang dezelfde formule. Dan heb je altijd een groep 'die-hards' (waarschijnlijk mensen die gewoon te simpel zijn om veranderingen goed te kunnen verwerken en daarom maar aan iets bekends blijven kleven) die het geniaal blijven vinden maar dan vind het ook echt niet raar dat veel mensen zich aan je gaan irriteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 11:47 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 1 juni 2004 6:51 schreef enforcer het volgende:
Je hebt er weinig verstand van hoor ik al....ik wil jou wel eens een Joey de Maio bass solo horen spelen.
Ook hun gitarist is behoorlijk virtuoos en van de zang moet je houden maar Eric Adams is technisch zeker een zeer begaafde zanger! zijn bereik is ongeevenaard in de metal.

En j aof je van het imago houdt of niet dat moet zelf weten ik vind het ook een beetje over de top maar ga ze nu niet over op afzeiken, want speltechnisch zijn ze echt super!
Pas geleden had je nog over het feit dat techniek niet zo belangrijk is…..maar OK.

In ieder geval vind ik de inhoudelijke cliches van Manowar zo treurig en meelijwekkend dat het verder voor mijn part door de beste muzikanten aller tijden ingespeeld kan worden en ik zal het zaad blijven vinden.

Toen ik ze live zag een aantal jaren terug vond ik ze als een stelletje lamme zoutzakken bijstaan. Dat mogen van mij alleen de echt goede muzikanten doen die iets te melden hebben.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2004 11:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het optreden op Dynamo '99 was ook te diep triest


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 11:49 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

manowar is zijn eigen karikatuur.

dat kan verder alleen koningin beatrix


:p


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2004 11:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vond ze in Zwolle toch echt een geniale show geven hoor.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 11:51 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 1 juni 2004 11:48 schreef kwelgeest het volgende:
Het optreden op Dynamo '99 was ook te diep triest


Dat zeg ik GAMMA.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 11:52 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

misschien kunnen ze volgend jaar op pinkpop treden?


:p


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 01-06-2004 12:07 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 11:52 schreef Spuitpoep het volgende:
misschien kunnen ze volgend jaar op pinkpop treden?


Als we toch al de Sugababes gehad hebben.

Gay imago of niet, ze verdienen er goed mee en hebben nog steeds een groot aantal fans.

Zwolle was inderdaad een uitstekende show.
'99 was ik niet bij, maar heb wel de opnames. Inderdaad niet hun beste performance.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 12:09 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

ze komen liever naar belgie, daar mogen ze al gratis op de bus


:p


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 01-06-2004 12:12 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hee, ze rijden natuurlijk wel op hun bikes ! Dat is troe.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 12:13 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 12:12 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Hee, ze rijden natuurlijk wel op hun bikes ! Dat is troe.


kunnen ondertussen zelf een smeerbeurt gebruiken in de garage en direct foto's laten nemen voor hun nieuwe cd


:p


MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 01-06-2004 18:06 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

'k heb niks met Manowar, niet mijn muziek.

Ik ben het echter wel eens met iedereen die zegt dat je verder moet kijken dan hun 'image'. Vind ik zo triest als mensen bands gaan beoordelen op esthetische aspecten. Dat word al veelste vaak met Metal gedaan.

Maar goed, verder is Manowar niet mijn smaak.


Inside crystal mountain, evil takes it's form


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 18:17 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 18:06 schreef MutantChrist het volgende:
'k heb niks met Manowar, niet mijn muziek.

Ik ben het echter wel eens met iedereen die zegt dat je verder moet kijken dan hun 'image'. Vind ik zo triest als mensen bands gaan beoordelen op esthetische aspecten. Dat word al veelste vaak met Metal gedaan.

Maar goed, verder is Manowar niet mijn smaak.



en als ze nu niets meer te bieden hebben dan imago?


:p


MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 01-06-2004 20:18 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 18:17 schreef Spuitpoep het volgende:
en als ze nu niets meer te bieden hebben dan imago?


Ik vind dat Manowar opzich geen slechte muziek maakt. Bij muziek die alleen maar op imago werk denk ik meer aan pop en rnb.
Niet dat Manowar ook maar enigzins legendarisch is, maar ik zou niet zeggen dat ze niks te bieden hebben. Ze doen vast hun best om zo goed mogelijke muziek te maken ipv alleen plaatjes te verkopen.


Inside crystal mountain, evil takes it's form


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen