IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Manowar Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 01-06-2004 20:26 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 20:18 schreef MutantChrist het volgende:
Ik vind dat Manowar opzich geen slechte muziek maakt. Bij muziek die alleen maar op imago werk denk ik meer aan pop en rnb.
Niet dat Manowar ook maar enigzins legendarisch is, maar ik zou niet zeggen dat ze niks te bieden hebben. Ze doen vast hun best om zo goed mogelijke muziek te maken ipv alleen plaatjes te verkopen.


Ik heb manowar een keer live gezien in Zwolle..heb nog nooit zo'n trieste bedoening meegemaakt..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-06-2004 20:44 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 18:06 schreef MutantChrist het volgende:
'k heb niks met Manowar, niet mijn muziek.

Ik ben het echter wel eens met iedereen die zegt dat je verder moet kijken dan hun 'image'. Vind ik zo triest als mensen bands gaan beoordelen op esthetische aspecten. Dat word al veelste vaak met Metal gedaan.

Maar goed, verder is Manowar niet mijn smaak.


Beoordelen op hun uiterlijk doe ik niet, maar het is zeker een reden waarom ik Manowar niet graag heb.

Als je dan verder kijkt dan de esthetische aspecten van Manowar, wat zie je dan misschien?
Veel gezever in hun lyrics (knap ik persoonlijk enorm op af), veel bombastisch gedoe, en veel pretentie in wat ze doen; wat dan niet absoluut niet van 'de' hoogste kwaliteit is.

Neen, Manowar is mijn smaak ook echt niet.


"Obras son amores y no buenas razones"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 01-06-2004 21:17 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 20:44 schreef Malekith het volgende:
Beoordelen op hun uiterlijk doe ik niet, maar het is zeker een reden waarom ik Manowar niet graag heb.

Als je dan verder kijkt dan de esthetische aspecten van Manowar, wat zie je dan misschien?
Veel gezever in hun lyrics (knap ik persoonlijk enorm op af), veel bombastisch gedoe, en veel pretentie in wat ze doen; wat dan niet absoluut niet van 'de' hoogste kwaliteit is.

Neen, Manowar is mijn smaak ook echt niet.




Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2004 21:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 20:26 schreef Borgia het volgende:
Ik heb manowar een keer live gezien in Zwolle..heb nog nooit zo'n trieste bedoening meegemaakt..


Een kwestie van smaak, ik vond het juist geweldig.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-06-2004 21:46 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:17 schreef Borgia het volgende:



Newbie eh...


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2004 21:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:46 schreef Malekith het volgende:
Newbie eh...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-06-2004 22:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:47 schreef Greycloak het volgende:








En laat de mensen nou maar weer on-topic gaan.


"Obras son amores y no buenas razones"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 01-06-2004 22:29 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 22:05 schreef Malekith het volgende:





En laat de mensen nou maar weer on-topic gaan.


So what..newbie of niet..ik ben het geheel eens met je mening over manowar..gaan die gasten ook headbangend het bejaardenhuis in?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 02-06-2004 10:58 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:38 schreef Schaep het volgende:
Een kwestie van smaak, ik vond het juist geweldig.



Wel een beetje zwak dat ze Battle Hymns niet speelden, maar voor de rest was het top.

Wat ik wel echt minder vond en waar veel mensen zich aan storen, is de motorshow, de blote meiden show en de obligate solo's.

Vond het echter wel prachtig dat onze stoere gasten die professionele stripper alleen maar stom zaten aan te gapen.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-06-2004 11:00 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

waarom storen mensen zich aan blote meiden? hmm dat is eigelijk wel al het ultieme bewijs dat mensen die manowargek zijn gay zijn


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2004 11:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Voorlopig verkoopt manowar nog meer platen dan alle black metal bands bij elkaar, dus doe nu niet zo arrogant dat het slecht zou zijn enzo..

dat is gewoon niet zo het zijn goede muzikanten en live staan ze als een huis ze hebben vaak ontzettend goed geluid...

Kijk de show en dergelijke daar lopen de meningen over uiteen het image etc ook, maar op hun muzikaliteit is gewoon niets af te dingen!

nee een stel van die idioten met corpsepaint op dat is niet gay? teksten dei allemaal over statan gaan is dat lekker intelligent? hou toch op!



Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 02-06-2004 11:05 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hee, Rob jij ook hier

Tja, ook niet fans storen zich eraan.. kijk, het houd gewoon de show op, kwam ook bij dat alle andere meiden nogal niet op het niveau van die professionele stripper waren.

Maar joh, ik had me uitstekend geamuseerd in Zwolle.
Hoop dat ze dit jaar weer langskomen en dan ga jij mee


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-06-2004 11:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

heb je mij horen zeggen dat ik de muziek bagger vind?
@shadow_builder: alleen als ik geld over heb wil je btw die arrow kaartjes nog hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 02-06-2004 11:09]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 02-06-2004 11:11 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Nah, de Arrow line-up vind ik niet zo boeiend. Ik heb nog een optie om mee te gaan naar Dynamo.

Heb je ze nou al binnen ?

On-topic:

Enforcer bedoeld de reacties die voor die van jou kwamen denk ik.
Over ons moet hij niets te klagen hebben.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2004 11:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 10:58 schreef Shadow_buildeR het volgende:

Wel een beetje zwak dat ze Battle Hymns niet speelden, maar voor de rest was het top.

Wat ik wel echt minder vond en waar veel mensen zich aan storen, is de motorshow, de blote meiden show en de obligate solo's.

Vond het echter wel prachtig dat onze stoere gasten die professionele stripper alleen maar stom zaten aan te gapen.


Oh, dat vond ik niet minder hoor, dat hoort gewoon bij Manowar. Het was natuurlijk allemaal enorm overdreven maar dat vond ik juist het gave eraan.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 12:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

THE GOD'S MADE HEAVY METAL, AND SAW IT WAS GOOD


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-06-2004 12:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good

Ken uw klassiekers.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-06-2004 12:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 12:04 schreef Schaep het volgende:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good

Ken uw klassiekers.


*Schaam*


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 02-06-2004 13:04 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

np: sting of the bumblebee

joey demachio ofzo heb wel een erg vaste rukarm dat ie zo fokking snel speelt ja, de muziek heerscht overigens, maar het imago is te gay voor woorden

en niet alle nummers zijn even mooi imo


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-06-2004 13:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

True Manowar fans weten overigens natuurlijk allang dat Man 'o War een legendarisch racepaard was.



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2004 13:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, was echter een oorlogschip


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-06-2004 13:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 13:19 schreef spectre het volgende:
hehe, was echter een oorlogschip
Ook.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-06-2004 13:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

en een kwal


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2004 14:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Man'o'war is idd een racepaard.. hehhe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 14:41 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 11:04 schreef enforcer het volgende:
Voorlopig verkoopt manowar nog meer platen dan alle black metal bands bij elkaar, dus doe nu niet zo arrogant dat het slecht zou zijn enzo..



Uhh, Britney Spears zal wel meer platen dan Manowar verkopen... En volgens jou mogen wij dan niet zo arrogant zijn om te zeggen dat zij slecht zou zijn?




quote:
Kijk de show en dergelijke daar lopen de meningen over uiteen het image etc ook, maar op hun muzikaliteit is gewoon niets af te dingen!


Wanna bet?
Ik kan jou genoeg negatieve meningen over Manowar weten te melden, moest je mij niet geloven wanneer ik stel dat hun muzikaliteit ook niet superieur is.

quote:
nee een stel van die idioten met corpsepaint op dat is niet gay?


Dat mag jij zo vinden, maar ik hoop dat je niet van mening bent dat latex en zonnebanken uber-mannelijk is? Kom nou, corpse paint is misschien evengoed een uiterlijk aspect; mannelijk is het ten minste wel.

quote:
teksten dei allemaal over statan gaan is dat lekker intelligent? hou toch op!


"die allemaal over satan gaan"
Daar heb je zojuist een van de grootste misstapen in het discussievoeren begaan: generalisatie. Je vergelijkt ALLE black metal bands en AL hun songs met Manowar... Fout, fout, fout; je maakt het voor mij nu wel erg gemakkelijk om je ongelijk te bewijzen -->

http://www.darklyrics.com/lyrics/emperor/prometheusthedisciplineoffireanddemise.html#7

http://www.darklyrics.com/lyrics/satyricon/nemesisdivina.html#75

En dat zijn nou slechts twee voorbeelden van niet-satanistische songs, uit meer dan duizend beschikbare voorbeelden.
Onintelligent kan je ze overigens ook niet altijd noemen.



"Obras son amores y no buenas razones"


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen