IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Bang om dood te gaan? Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-09-2001 5:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 4:10 schreef Mutilator het volgende:
Hoe wil je dood?


Heel saai misschien, maar liefst zo snel mogelijk. En dan bedoel ik niet vanaf nu uiteraard, maar op het moment dat het daar is merk ik er liefst zo weinig mogelijk van.


Dead things grow from deep inside...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2001 5:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

She-ra: zo snel mogelijk als in: zo pijnloos mogelijk?
Begrijpelijk; mij lijkt het sterven een prachtige ervaring: rerun van je leven/ tunnel of weet-ik-wat voor iets.

Jammer dat men niet een paar keer per dag kan sterven denk ik soms.

Maar ja: een van mijn motto's zou kunnen zijn: 'zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen' dus alles op z'n tijd zeg maar.

Overigens, bij enorm veel pijn ga je dus niet dood maar blijf je leven. (Life is pain)
Als je dood gaat omdat je lichaam te erg beschadigd raakt, schijn je in 'shock' te komen en dan komt er een verdovende stof vrij.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-09-2001 20:52 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 4:02 schreef Mutilator het volgende:
Ishtar & Suzanne:

'k ben geen expert, maar reincarnatie is typisch oosters; daar denken ze nl. cyclisch, terwijl in dit deel van de wereld rechtlijnig wordt gedacht. Zodoende zou je dus terugkomen -in een of andere toepasselijke verschijningsvorm- op aarde.
net zolang tot je verlost wordt('t Nirvana).

Christendom & reincarnatie? Die zouden toch naar de hemel gaan? toch een verschil!
Hoe zat dat ook alweer met verlossing overigens?
Zoals ik al zei.....mijn mening is dat de huidige interpretatie van veel teksten uit de bijbel niet goed is.....er staan aanwijzingen voor reincarnatie in de bijbel.....als je wilt weten waar zoek ik het wel een keer op


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-09-2001 20:54 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 4:10 schreef Mutilator het volgende:
Misschien een aardige sub-topic:

Hoe wil je dood?

ergens na mijn tachtigste, 's avonds in acceptabele gezondheidstoestand naar bed gaan, en de volgende ochtend niet meer wakker worden....saai misschien, maar wel mijn ideaal.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 18-09-2001 18:03 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik wil wel weten dat ik dood ga, maar geen 'zware' pijn voelen...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-09-2001 7:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat dacht je van een overdosis?
Een verslaafd leven daarna krijg je toch niet meer...en je weet toch hoe het is, die superlekkere crack of heroine!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-09-2001 7:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

of een zelfmoordaktie on stage?
Zit je in een band; pleeg je op je 33e zelfmoord (hallo Glen Benton! je had al dood moeten zijn!) sterven in het harnas zogezegd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-09-2001 7:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

zucht...ik ben zeker de enige die samen met je geliefde sterven romantisch vind!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-09-2001 13:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat heeft wel iets... hoeft er tenminste niet één alleen achter te blijven.


Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-09-2001 14:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Als ik ga wil ik zoeveel mogelijk mensen meenemen.

Lekker gezellig.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2001 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil op een enorm feest met m'n lief (als ik die zou hebben) aan de hand willen sterven zodat we ook allemaal tegelijk weer herboren worden en meteen doorkunnen feesten


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 07-11-2001 23:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

who want to die the mid-evil way
denk aan kasteel, zware kettingen en houten marteltuigen....


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 08-11-2001 11:14 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Dat lijkt me ook het einde (letterlijk en figuurlijk) Neej, zou wel dood gereden willen worden door een auto van een paar milioen gulden en dan van iemand die geen geld meer over heeft en waarvan zijn auto zijn leven is. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat die auto extreem beschadigt


Black Metal ist krieg :-)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-11-2001 11:24 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Dood gaan we allemaal, dat is 1 ding dat zeker is. Die lol word altijd tot het laatst bewaard.

Of ik er bang voor ben, NOPE !!!!

Ik heb al genoeg elende in mijn leven mee gemaakt, daarbij heb ik bijna alles gedaan wat ik wou doen. Dus ik kan mij er niet druk over maken.

Ik zou het niet erg vinden als ik morgen ineens zou dood zijn. Al zou ik het ook niet erg vinden om 80 teworden.

Ik zie wel hoe mijn leven loopt, en zolang ik maar gelukkig ben/word. En ik het met veel sex kan vullen.


Wiegen Meister !


lizard-king
Usericon van lizard-king
Posted 08-11-2001 12:15 by lizard-king Wijzig reactieProfiel van lizard-kingQuote dit berichthttp://www.wildlifeweb.nl; wildlifeworld.hyves.nl/

NEE


mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-11-2001 12:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik wel


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-11-2001 13:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik ben niet bang hiervoor, lekker boeie , heeft toch helemaal geen zin hier bang voor te zijn ?? (je bent toch geen Rinzwind)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 08-11-2001 13:56 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nee, ik ben absoluut niet bang om dood te gaan: als het je tijd is om te gaan, so be it! Ik denk dat doodgaan zoiets is als overstappen naar iets anders (weet ook niet wat dat moet zijn)
Ik ben wel bang om:
1) Blind te worden
2) Helemaal doof te worden (ben ik al gedeeltelijk) of
3) een van m'n handen kwijt te raken waardoor ik geen gitaar meer kan spelen

Ach, bedenk dit: Doodgaan is een eitje, doodblijven wordt lasiger


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2001 14:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, ik ben wel bang om dood te gaan. dat komt omdat ik het leven zo prettig vind. helaas geloof ik niet in een leven na de dood(alhoewel ik het wel prettig zou vinden als ik het fout heb). ik ben nogal gehecht aan mijn eigen bewustzijn en de dag dat het over is vind ik vreselijk.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-11-2001 14:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

P'cies wat ik bedoel Atilla!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-11-2001 14:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2001 7:15 schreef Mutilator het volgende:
zucht...ik ben zeker de enige die samen met je geliefde sterven romantisch vind!


Same here...ik ben een hele romantische ziel


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 08-11-2001 15:22 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Yeah me 2


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-11-2001 15:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

luister dan maar eens naar 'last december' van Iced Earth


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 08-11-2001 15:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ja die ken ik..... *zucht*


bla...bla...bla...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-11-2001 15:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik niet, welke cd staat die op dan?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen