IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Emigreren, waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 17:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 13:33 schreef attila_de_hun het volgende:
de infrastructuur is natuurlijk om te janken in Polen en feyenoord is er ook afwezig(wat wel voor een pluspunt is).



Ach...alle grote steden hebben een luchthaven en binnenlandse vluchten zijn niet duur.

Wat Feyenoord betreft kan ik natuurlijk voor een aantal wedstrijden altijd naar Rotterdam komen natuurlijk.
quote:

maar ik denk dat Polen wel behoefte heeft aan jonge ondernemers die de economie een trap in de goede richting geven.


Klopt. Al gaat het mij persoonlijk voornamelijk om MIJN economie. Waarmee natuurlijk de heilzame werking van de onzichtbare hand van de markt wederom gestaafd wordt: ik ga uit egoïstische motieven naar Polen om te ondernemen...waarmee ik waarde creeër en mensen aan werk help. WIN-WIN.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-12-2004 18:11 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

@chelman,
jij wil je als management consultant gaan vestigen, of ga je een eigen zaak opzetten??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-12-2004 18:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 16:21 schreef madeline usher het volgende:
Ik begin hoe langer hoe meer het idee te krijgen dat fucking Helgië voor mij heeft afgedaan. Redenen : hier wonen teveel achterlijke boeren die bij me wonden hebben geslagen die nooit meer genezen.Heb zelfs geïnformeerd of ik niet naar Australië of Nieuw-Zeeland kon verhuizen om daar te werken. Het grote probleem is wel dat je een startkapitaal moet hebben voor je huisvesting,onder andere.Plus : een kennis van me heeft het ook geprobeerd, maar is zwaar teleurgesteld moeten terugkeren...

Goed, dit gat is niet zo groot, maar schuif eens een beetje op, dat kan ook een hoop schelen denk ik.
Zelfs in de Ardennen waant een mens zich ergens totaal anders..maar ja, om daar ergens te gaan werken is het ook niet veel soeps.

Australië: ik ben blij dat mijn vader dat plan 20 jaar terug niet heeft doorgezet, veels te warm daar ...serieus: op een afgelegen farm ontwikkelt een mens niet zo best.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-12-2004 12:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 17:58 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Op zich is nederland wel een fijn land om in te wonen. zeker als je eens goed om je heen kijkt. je hoeft maar een paar grenzen over te steken, en je zit al met een hoop ellende opgezadeld. Dus alleen om het klimaat zou ik niet weggaan, daar moeten veel goede redenen achter zitten


...waarvan er nu 1 duidelijk is geworden .EEntje die erg belangrijk is voor mijn besluit


Bruce Banner


logsplitter
Sunbury, Vic.
Usericon van logsplitter
Posted 30-01-2005 10:02 by logsplitter Wijzig reactieProfiel van logsplitterQuote dit bericht

maar goed, wat ik nu weten wil...is hoeveel mensen hier nu al in het "buitenland" wonen? wie zijn er hier woonachting buiten NL dus (en waar dus he).

ja, ik maar dat wist ik al


4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-01-2005 12:04 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

In Polen, en part-time België.


"Obras son amores y no buenas razones"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-01-2005 12:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Part time in Duitsland. waarom? omdat mijn vriendin daar woont.


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-01-2005 12:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 12:54 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Part time in Duitsland. waarom? omdat mijn vriendin daar woont.
Leuk voor je, leuk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 13:40 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

Emigreren naar Zweden om daar een echte 'true' metalviking te zijn lijkt me we wel wat. Dan wordt ik eindelijk gewaardeerd voor mijn spetterende aanwezigheid en zal m'n leven ingekleurd zijn vol vreugde. Hoezee!


Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-02-2005 23:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 januari 2005 12:54 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Part time in Duitsland. waarom? omdat mijn vriendin daar woont.
Edit: slechte grap weggehaald.
Overigens denk ik eraan om stage te gaan lopen in Berlijn. Lekker een half jaartje in de enige miljoenenstad waar je niet langzaam gek word.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-02-2005 23:25]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-02-2005 10:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik wil naar Roemenië, maar de salarissen daar staan me niet zo aan (bv. docent op de Universiteit van Cluj -- 100 $$ p/maand).


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-02-2005 12:52 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2005 10:27 schreef Gangrad het volgende:
Ik wil naar Roemenië, maar de salarissen daar staan me niet zo aan (bv. docent op de Universiteit van Cluj -- 100 $$ p/maand).

Misschien helpt het om als werknemer van een multinational uitgezonden te worden ofzo.



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-02-2005 13:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Daar heb ik de opleiding niet voor, helaas...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-02-2005 13:49 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Word dan trucker.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 04-02-2005 13:50]



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-02-2005 13:51 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Heb ik over nagedacht, maar ik heb over twee jaar een master-graad in Scandinavische talen. Beetje jammer om dat weg te gooien he? Maar het idee was goed


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


logsplitter
Sunbury, Vic.
Usericon van logsplitter
Posted 07-02-2005 7:57 by logsplitter Wijzig reactieProfiel van logsplitterQuote dit bericht

maar ok

...ik ben vandaag blij want vandaag is mijn visum doorgekomen...ik mag blijven.



4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT


logsplitter
Sunbury, Vic.
Usericon van logsplitter
Posted 07-02-2005 7:59 by logsplitter Wijzig reactieProfiel van logsplitterQuote dit bericht



ik ben blij...sorry.



4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT


logsplitter
Sunbury, Vic.
Usericon van logsplitter
Posted 07-02-2005 8:01 by logsplitter Wijzig reactieProfiel van logsplitterQuote dit bericht



4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-02-2005 10:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 februari 2005 10:27 schreef Gangrad het volgende:
Ik wil naar Roemenië, maar de salarissen daar staan me niet zo aan (bv. docent op de Universiteit van Cluj -- 100 $$ p/maand).
Daar is alles dan ook veel goedkoper.
Ach ja je kan nog beter met je Nederlandse bijstandsuitkering in Roemenië gaan zitten dan daar te werken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-02-2005 19:59 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:40 schreef trekdrop het volgende:
Emigreren naar Zweden om daar een echte 'true' metalviking te zijn lijkt me we wel wat. Dan wordt ik eindelijk gewaardeerd voor mijn spetterende aanwezigheid en zal m'n leven ingekleurd zijn vol vreugde. Hoezee!


Doe dat. Doe dat..!!!!
Tip: ga alvast op een zweeds metalforum zitten om de taal te oefenen. En kom vooral niet meer op Zware Metalen. Maar een saai forum, niet meer doen hoor...! Echt niet meer doen!!!!
Veel te onwaardig voor jouw knappe, altijd sprankelende aanwezigheid.





Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-02-2005 20:29 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2005 10:57 schreef arrebar het volgende:
Daar is alles dan ook veel goedkoper.
Ach ja je kan nog beter met je Nederlandse bijstandsuitkering in Roemenië gaan zitten dan daar te werken.


Niet alles. Kleding is bijna net zo duur als hier bijvoorbeeld.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2005 20:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2005 13:41 schreef Gangrad het volgende:
Daar heb ik de opleiding niet voor, helaas...

quote:
Op 4 februari 2005 13:51 schreef Gangrad het volgende:
Heb ik over nagedacht, maar ik heb over twee jaar een master-graad in Scandinavische talen. Beetje jammer om dat weg te gooien he? Maar het idee was goed


Een academisch denk en werk niveua is vaak belangrijker dan de specifieke studie die je hebt gevolgd. Dit geldt uiteraard niet voor specifieke functies zoals accountants, juristen etc. Voor de wat algemenere (adviserende) functies kom je echter wel in aanmerking. (mits enige affiniteit met de business en het zakendoen/netwerken op zich)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 15-09-2005 18:55 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Zoals ik ook al in 't Blijtopic (ofzo) gepost heb; Ik ga over drie jaartjes (na mn opleiding) richting Gambia met t hele gezin. Enorm veel zin in.
Het wordt inspelen op t toerisme daar, en mn ouders hebben t erover een restaurant of een nachtclub op te zetten ofzo. Can't wait, can't wait...


Disko Disko Partizani


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-09-2005 19:17 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Wij gaan met 5 jaar in Noorwegen wonen. Ik heb de papieren van de Noorse Ambassade al binnen. De taal ben ik gelukkig al machtig.Fins was een beetje moeilijker.

Ik raad aan ver van te voren te regelen want er kom veel bij kijken. En dan bedoel ik alleen al Werk en Onderkomen.
Huizenprijs ligt in de dorpjes gelukkig laag. voor een ton heb je al een mooi huis met land..In de steden is het duurder.

Informeer bij desbetreffende Ambassades voor regels. Ik weet dat je in een paar landen zelfs nog een uitkering van Nederland kan blijven ontvangen. Zelfs belasting ligt dan ook anders.En is het ook interesanter om een voertuig uit desbetreffende land te nemen.

Iedergeval veel succes en voor diegenen die ook naar Noorwegen verkassen, meg kommer tilbakke till jeg........


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 16-09-2005 1:32 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 september 2005 18:55 schreef IJsregen het volgende:
en mn ouders hebben t erover een restaurant of een nachtclub op te zetten ofzo. Can't wait, can't wait...
Nudy bar waarin jij mag dansen?



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen