IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Converteren van bestanden Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Wie o wie kan mij helpen? Ik heb heleboel muziek op mijn computer staan en nu wil ik deze op een cd branden. Ik heb een discman die zowel *.wav als *.mp3 bestanden leest en het leek mij dus handig om al die bestande op 1 cd te branden zodat ik een hoop te luisteren heb. Nu is het probleem alleen dat er naast *.mp3 bestanden ook bestanden met een *.mpga indeling tussen zitten. Ik wil die bestanden graag converteren naar *.mp3 of naar *.wav, alleen kan ik hier absoluut geen software voor vinden. Ik zelf heb programma's als Music Match Jukebox, maar hier kun je geen *.mpga bestanden omzetten. Wie weet er een programma waarmee ik *.mpga bestanden kan converteren naar *.mp3 of *.wav?


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wav zou ik sowiezo afraden, geen compressie dus een bestand met een beetje geluidskwaliteit loopt op in de tientallen mb's
En verder raad ik je aan om ff te googlen :D
www.google.com


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:13 schreef 0Tolerence het volgende:
wav zou ik sowiezo afraden, geen compressie dus een bestand met een beetje geluidskwaliteit loopt op in de tientallen mb's
En verder raad ik je aan om ff te googlen :D
www.google.com


ja heb ik al gedaan maar ik kan niets vinden daarom vraag ik het ook...


Kankerlul


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:15 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Ik heb heleboel muziek op mijn computer staan en nu wil ik deze op een cd branden. Ik heb een discman die zowel *.wav als *.mp3 bestanden leest en het leek mij dus handig om al die bestande op 1 cd te branden zodat ik een hoop te luisteren heb. Nu is het probleem alleen dat er naast *.mp3 bestanden ook bestanden met een *.mpga indeling tussen zitten. Ik wil die bestanden graag converteren naar *.mp3 of naar *.wav, alleen kan ik hier absoluut geen software voor vinden. Ik zelf heb programma's als Music Match Jukebox, maar hier kun je geen *.mpga bestanden omzetten. Wie weet er een programma waarmee ik *.mpga bestanden kan converteren naar *.mp3 of *.wav?


Mag je mij gaan uitleggen wat een MPGA in jezusnaam is.

Audio? Video? Of is het een of ander homofiel music-ASS juke-FUCK formaatje?

[tip-mode]Probeer het eens naar .MP3 te hernoemen en kijk op WindHOOS mediaplayer em dan nog pakt.[/tip-mode]

OK, als dat niet werkt, moet je je harde schijf formatteren, windows opnieuw installeren, en kijken of ie het dan wel doet, maar dan moet je wel een low-level format doen vanuit je BIOS, anders blijven er misschien instellingen bewaard....


Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik ken geen mpga wel mpg, dus ik weet het ook niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:15 schreef mörke het volgende:
Mag je mij gaan uitleggen wat een MPGA in jezusnaam is.

Audio? Video? Of is het een of ander homofiel music-ASS juke-FUCK formaatje?

[tip-mode]Probeer het eens naar .MP3 te hernoemen en kijk op WindHOOS mediaplayer em dan nog pakt.[/tip-mode]

OK, als dat niet werkt, moet je je harde schijf formatteren, windows opnieuw installeren, en kijken of ie het dan wel doet, maar dan moet je wel een low-level format doen vanuit je BIOS, anders blijven er misschien instellingen bewaard....


hahahahaha, is dit een grap of wat


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:17 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Trouwens, waarom help ik je, je bent lelijk en dom, en ik wil je derhalve toch niet neuken....

Beschouw de vorige post dus maar als ongeschreven.


Dit slaat nergens op.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2003 18:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:17 schreef mörke het volgende:
Trouwens, waarom help ik je, je bent lelijk en dom, en ik wil je derhalve toch niet neuken....

Beschouw de vorige post dus maar als ongeschreven.
hallo dan


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:17 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:16 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahahaha, is dit een grap of wat


Nee man, je weet echt geen zak van computers als je dat een grap noemt...


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:18 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:17 schreef DaVinz het volgende:
hallo dan



Hoi!

Wat? Neuk jij wel met haar dan?


Dit slaat nergens op.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2003 18:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:17 schreef mörke het volgende:
Nee man, je weet echt geen zak van computers als je dat een grap noemt...
ik denk dat als je iets van computers weet, weet je ook dat je niet alles gewoonweg naar.mp3 kunt vernoemen...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:17 schreef mörke het volgende:
Nee man, je weet echt geen zak van computers als je dat een grap noemt...


Nou meer dan jij iig, low level format.
hahaha, wat een onzin man, goed om je schijven te verneuken als er ook maar iets fout gaat en het is totaal overbodig plus die hele achtelijke oplossing van je


"This one is older than shit, heavier than time!"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2003 18:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:18 schreef mörke het volgende:
Hoi!

Wat? Neuk jij wel met haar dan?
neuh, maar je hoeft niet zo te reageren... iemand wel in zijn waarde laten


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-04-2003 18:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang




MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:21 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:17 schreef mörke het volgende:
Trouwens, waarom help ik je, je bent lelijk en dom, en ik wil je derhalve toch niet neuken....

Beschouw de vorige post dus maar als ongeschreven.


moet je eens luisteren ik weet dat jij er een handje van hebt om net zo lang op mensen te zeiken tot je ruzie hebt en nutteloze dingen te gaan roepen terwijl je mensen niet eens kent, maar als je niets nuttigs te melden hebt houdt dan gewoon je achterlijke bek dicht okay


Kankerlul


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:24 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:21 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
moet je eens luisteren ik weet dat jij er een handje van hebt om net zo lang op mensen te zeiken tot je ruzie hebt en nutteloze dingen te gaan roepen terwijl je mensen niet eens kent, maar als je niets nuttigs te melden hebt houdt dan gewoon je achterlijke bek dicht okay


Ach, ga aerodis ficken...


Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:24 schreef mörke het volgende:
Ach, ga aerodis ficken...


kneus van het jaar hebben we iig al gevonden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 20-04-2003 18:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ja?


Trieste gast


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 20-04-2003 18:26 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

inderdaad
laten we bij het onderwerp blijven graag


Kankerlul


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 18:26 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Why are my MP3s being saved as .mpga files instead of .mp3?

RealOne Player can take over all the filename extensions and force the output filenames to appear as .mpga rather than .mp3. There are several options:

Ignore it--your .mpga music files will play in RealOne Player and several (although not all) other players.
Manually change the extension from .mpga to .mp3 in the Save Dialog box.
Use an MS-DOS rename utility to change all files in your music download directory from .mpga to .mp3.
Run Microsoft Regedit to "grab back" the extensions. Under the Edit menu, use the Find command to find all occurrences of .mpga and change them to .mp3. Note that using Regedit is only for Windows experts, as it is possible to damage your Windows install irrecoverably if you make a mistake.




After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

was dus wel te vinden via google, hehe.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:24 schreef 0Tolerence het volgende:
kneus van het jaar hebben we iig al gevonden


Speak for yourself jochie.

OK, ontopik... Oplossing:

Als iets een Mpeg-A is, is het nog steeds een Mpeg, (MPEAG-AUDIO) en dus converteerbaar naar WAV, maar wav is, zoals mijn waarde 0TolerAnce al schreef, ongecomprimeerd, en dus niet zo handig als je VEEL op een CD kwijt wilt.
MP3's zijn zoals wij allen weten niet af te spelen op een gewone Audio-CD-speler.

Advies lijkt mij dus nogmaals om eenvoudigweg de bestandjes te hernoemen met de .MP3 extensie (DAT IS WAT ACHTER DE PUNT STAAT) en dan in de windows media player te gooien, als dat niet werkt moet je toch eens gaan kijken welk programma die dingen kan afspelen, en dan kan het mogelijk ook exporteren naar MPEG1 Layer 3, ofwel MP3, het is nml. mogelijk dat die MPEGA van jou Mpeg 2 is o.i.d., maar dat kunnen de meeste draagbare MP3-spelers niet aan. Vandaar...


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:32 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 18:26 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
inderdaad
laten we bij het onderwerp blijven graag


Dus, nu verder, hoe neukt ie?


Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zeg morke, niet zo bij de hand, en ja m'n naam is vaud gespeld alsof ik dat nog niet wist.
ontopic, ik raad je aan winamp te gebruiken ipv dat gare wmp


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 18:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:33 schreef 0Tolerence het volgende:
zeg morke, niet zo bij de hand, en ja m'n naam is vaud gespeld alsof ik dat nog niet wist.
ontopic, ik raad je aan winamp te gebruiken ipv dat gare wmp


maakt geen ruk uit tijdens het testen van een bestandje...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:35 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
maakt geen ruk uit tijdens het testen van een bestandje...


nee dat snap ik, maar daar gaat het niet om he


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen