IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : bedank voor jullie steun betuiging Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-04-2003 18:44 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Uit de Help:

Nieuwe Users

Het komt nogal eens voor dat nieuwe users meteen in het wilde weg beginnen te posten. Dit kan tot flinke irritatie leiden bij users die al langer op het forum komen. Het is daarom erg aan te raden om eerst eens rustig wat topics (en deze Help) door te lezen voordat je begint met posten.


Ik hou van consequente regelgeving, en dacht dat dat ook de bedoeling was hier op het forum. Zo bespaar je een hoop verwarring onder de users. En dus ook kritiek op het modbeleid. Want als ik na een maand afwezigheid een topic open over het feit dat ik een maand afwezig was omdat ik een gebroken pols had ofzo, dan zit er binnen een minuut een slotje op, itt tot inside-lie, dat topic heeft eerst 7 pagina's gelopen voordat iemand het idee wat ik op de 1e pagina al riep uitvoerde. En als ik in dit topic een in mijn ogen volkomen redelijke opmerking plaats. Nota bene met een link erbij, om de mods (dat moest toch?) te helpen en de user in kwestie te helpen, wordt er allerlei kritiek geleverd, triest hoor. Maargoed, ik had het toch al een beetje gehad hier, niet eens zozeer door dit soort dingen btw.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 18:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 april 2003 18:44 schreef Sjaan het volgende:
Uit de Help:

Nieuwe Users

Het komt nogal eens voor dat nieuwe users meteen in het wilde weg beginnen te posten. Dit kan tot flinke irritatie leiden bij users die al langer op het forum komen. Het is daarom erg aan te raden om eerst eens rustig wat topics (en deze Help) door te lezen voordat je begint met posten.


Ik hou van consequente regelgeving, en dacht dat dat ook de bedoeling was hier op het forum. Zo bespaar je een hoop verwarring onder de users. En dus ook kritiek op het modbeleid. Want als ik na een maand afwezigheid een topic open over het feit dat ik een maand afwezig was omdat ik een gebroken pols had ofzo, dan zit er binnen een minuut een slotje op, itt tot inside-lie, dat topic heeft eerst 7 pagina's gelopen voordat iemand het idee wat ik op de 1e pagina al riep uitvoerde. En als ik in dit topic een in mijn ogen volkomen redelijke opmerking plaats. Nota bene met een link erbij, om de mods (dat moest toch?) te helpen en de user in kwestie te helpen, wordt er allerlei kritiek geleverd, triest hoor. Maargoed, ik had het toch al een beetje gehad hier, niet eens zozeer door dit soort dingen btw.


Jezus, man, doe ff niet zo zielig!

Je pols breken of het feit dat je vader net is overleden. Als je daar het verschil niet eens tussen ziet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-04-2003 18:49 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 21 april 2003 18:44 schreef Sjaan het volgende:
Uit de Help:

Nieuwe Users

Het komt nogal eens voor dat nieuwe users meteen in het wilde weg beginnen te posten. Dit kan tot flinke irritatie leiden bij users die al langer op het forum komen. Het is daarom erg aan te raden om eerst eens rustig wat topics (en deze Help) door te lezen voordat je begint met posten.


Ik hou van consequente regelgeving, en dacht dat dat ook de bedoeling was hier op het forum. Zo bespaar je een hoop verwarring onder de users. En dus ook kritiek op het modbeleid. Want als ik na een maand afwezigheid een topic open over het feit dat ik een maand afwezig was omdat ik een gebroken pols had ofzo, dan zit er binnen een minuut een slotje op, itt tot inside-lie, dat topic heeft eerst 7 pagina's gelopen voordat iemand het idee wat ik op de 1e pagina al riep uitvoerde. En als ik in dit topic een in mijn ogen volkomen redelijke opmerking plaats. Nota bene met een link erbij, om de mods (dat moest toch?) te helpen en de user in kwestie te helpen, wordt er allerlei kritiek geleverd, triest hoor. Maargoed, ik had het toch al een beetje gehad hier, niet eens zozeer door dit soort dingen btw.


ach man, ga lekker aan je pik lurken.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-04-2003 18:50 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 april 2003 18:48 schreef altx het volgende:
Jezus, man, doe ff niet zo zielig!

Je pols breken of het feit dat je vader net is overleden. Als je daar het verschil niet eens tussen ziet...


Dat voorbeeld sloeg op het voorbeeld over inside-lie, volgende keer graag lezen voordat je reageert.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 21-04-2003 18:54 by Impaler Lord Profiel van Impaler Lordhttp://www.cradleoffilth.nl

Sjaan=zielig


Nogmaals heel veel sterkte Child of BS666


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-04-2003 18:55 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Ja, als Bazzio ff door gaat met het goed opvoeden van zn kinderen kunnen we misschien nog wel meerdere 2e generatie ZM'ers krijgen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 18:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 april 2003 18:50 schreef Sjaan het volgende:
Dat voorbeeld sloeg op het voorbeeld over inside-lie, volgende keer graag lezen voordat je reageert.


Je loopt nu toch als een gek te zeuren of niet soms?!

Laat ook maar, ik heb geen zin in deze overdreven, ongepaste, stompzinnige discussie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 19:01 by Asherah Profiel van Asherah

Ik wil ook n slotje


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-04-2003 19:01 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 april 2003 18:56 schreef altx het volgende:
Je loopt nu toch als een gek te zeuren of niet soms?!

Laat ook maar, ik heb geen zin in deze overdreven, ongepaste, stompzinnige discussie...


Hoeft ook niet, ben weg, gaan jullie maar lekker on topic


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 19:05 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 21 april 2003 19:01 schreef Asherah het volgende:
Ik wil ook n slotje

Kun je vangen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-04-2003 19:37 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 april 2003 19:01 schreef Asherah het volgende:
Ik wil ook n slotje


Eeuhm, ik quote jou even, maar het geld net zo goed voor iedereen:

Wat wilde je precies bereiken met het vragen om een slotje? Dat een mod het topic dichtgooit omdat jij dat graag wilt?

Gaat niet gebeuren. Punt uit. Als je het niet eens bent met inconsequent mod-beleid, ok, maar post dat dan in het klachtentopic.

Daarnaast is het ook nog eens ontzettend intolerant om te gaan zitten roepen dat een topic dichtmoet alleen omdat jij het toevallig geen leuk topic vind. Of omdat jij vind dat het eigenlijk wel een beetje inconsequent is dat dit topic toevallig wel open blijft maar een ander topic dat jij toevallig wel leuk vond dicht ging.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-04-2003 20:46 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Sorry voor het verder off-topic gezever, maar het slotje is toch al overduidelijk in aantocht, dus kan ik net zo goed van te voren nog even mijn mening geven, ook al wordt hij waarschijnlijk weer niet geaccepteerd door het grootste deel van de members.

Ik ben het volkomen met Sjaan eens, het mod-beleid hier stelt niets meer voor, het is zo inconsequent als het maar zijn kan. En als de users proberen de mods te helpen, en proberen het beleid zo consequent mogelijk te laten zijn dan worden ze godverdomme door diezelfde mods op hun plaats gewezen.

Ik snap best dat deze hele zaak van blacksoul666 voor sommige forummers veel invloed kan hebben, maar het bedanken voor de steun dat is toch veel meer op zijn plaats in de al bestaande topics hierover. En sowiezo is het volgens de help zo dat het niet hoort dat er zo'n topic geopend wordt. Dit topic zorgt er alleen maar voor dat het forum onoverzichtelijker wordt, en dat is lastig... zeker in deze tijden zonder search.

En dat Sjaan hier "aangevallen" wordt omdat sommige mensen deze zaak schijnbaar heel erg vinden enz enz, vind ik al helemaal nergens op slaan.

Blah, I made my point, het slaat hier gewoon nergens meer op tegenwoordig.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2003 20:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bah ... ga jullie schamen ...



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-04-2003 21:11 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

yep


Oud Vuil.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 21:11 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 21 april 2003 19:37 schreef Claw het volgende:
...alleen omdat jij het toevallig geen leuk topic vind. Of omdat jij vind dat het eigenlijk wel een beetje inconsequent is dat dit topic toevallig wel open blijft maar een ander topic dat jij toevallig wel leuk vond dicht ging.



Wel, als het dan toch moet, ik geloof gewoon van dit hele gedoe niet veel... en dat is mijn goed recht, niet? Ik vind dat er op een veel te exhibitionistische manier met de dood wordt omgesprongen, in zowel dit topic als zn twee voorgangers. Dus ik heb er mijn bedenkingen bij. Daarom vroeg ik om n slotje, en ik wilde mijn standpunt niet eerder verduidelijken, omdat hierdoor ongelooflijk veel naieve en goedgelovige mensen op hun tenen getrapt gaan zijn.

Mijn excuses in geval ik er compleet naast zit, maar volgens mij heeft er hier iemand gewoon veel aandacht nodig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2003 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha vind ik een beetje lullig, BS666 is nooit zo'n persoon geweest, dus ik ga er volledig vanuit dat het gewoon zo is.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-04-2003 21:16 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 april 2003 21:11 schreef Asherah het volgende:
Wel, als het dan toch moet, ik geloof gewoon van dit hele gedoe niet veel... en dat is mijn goed recht, niet? Ik vind dat er op een veel te exhibitionistische manier met de dood wordt omgesprongen, in zowel dit topic als zn twee voorgangers. Dus ik heb er mijn bedenkingen bij. Daarom vroeg ik om n slotje, en ik wilde mijn standpunt niet eerder verduidelijken, omdat hierdoor ongelooflijk veel naieve en goedgelovige mensen op hun tenen getrapt gaan zijn.

Mijn excuses in geval ik er compleet naast zit, maar volgens mij heeft er hier iemand gewoon veel aandacht nodig.


Haha, toevallig... hier hadden Sjaan en ik het zojuist op MSN ook al over, dat dit ook best het geval zou kunnen zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2003 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet iedereen is zo hoor Kramy ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2003 21:19 by Snaack Profiel van Snaack

Het enige dat ik eigenlijk behoorlijk opmerkelijk vind is dat 'child of bs666' exact dezelfde schrijfstijl heeft als blacksoul666 zelf, kijk bijvoorbeeld eens naar de interpunctie


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-04-2003 21:19 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 april 2003 21:16 schreef Jenje het volgende:
Niet iedereen is zo hoor Kramy ..



Lul niet, dit is een forum, ik durf gerust te zeggen dat er hier nog niet 5 mensen zijn die me echt kennen, en degene die me wel een beetje kennen ken ik al langer in real life of heb ik al een tijdje op MSN. Jij weet dus ook niet hoe ik ben... en je weet ook niet hoe blacksoul666 is/was/whatever. Hij heeft 441 posts op dit topic neergezet, daaruit kun je toch niet concluderen hoe iemand is?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2003 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 april 2003 21:19 schreef Kramy het volgende:
Lul niet, dit is een forum, ik durf gerust te zeggen dat er hier nog niet 5 mensen zijn die me echt kennen, en degene die me wel een beetje kennen ken ik al langer in real life of heb ik al een tijdje op MSN. Jij weet dus ook niet hoe ik ben... en je weet ook niet hoe blacksoul666 is/was/whatever. Hij heeft 441 posts op dit topic neergezet, daaruit kun je toch niet concluderen hoe iemand is?
Wel uit bijna 2 jaar forumgedrag Kramy ...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 21:20 by Asherah Profiel van Asherah

BS666 ging wel heel plots dood hé? Ik dacht dat ie nog 4 maanden had ofzo? Waarom hoorden we voordien geen klachten? Als ie met de rest toch zo te koop loopt? Wel heel toevallig dat zn 'dochter' hier nu verder post hé? Hoe oud was dat kind ook weer trouwens? Wel grappig dat Child of BS666 Venom als homepage heeft btw... etc...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 21:21 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 21 april 2003 21:19 schreef Snaack het volgende:
Het enige dat ik eigenlijk behoorlijk opmerkelijk vind is dat 'child of bs666' exact dezelfde schrijfstijl heeft als blacksoul666 zelf, kijk bijvoorbeeld eens naar de interpunctie


Ook al.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2003 21:21 by Snaack Profiel van Snaack

Op zijn minsts opmerkelijk te noemen toch

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-04-2003 21:21]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2003 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is allemaal te verklaren ..

Zullen jullie je effe kut voelen als die man echt dood is ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen