IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wat te doen op Koninginnedag? Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-05-2009 1:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 1:34 schreef BitchSlap het volgende:
welk moraalriddergezeik?


Iets met geen grapjes mogen maken over..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-05-2009 5:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waar ik jeuk van krijg is dat wanneer dit buiten nederland gebeurt er netjes een bericht op teletext geplaatst wordt + gratis vermelding in het nieuws. Gebeurt dit echter in nederland wordt het belachelijk breed uitgemolken in alle media en komen er weetikhoeveel deskundigen van de meest uiteenlopende onderwerpen voorbij.



Redactie: oeh, we hebben iets met nieuwswaarde. Ken jij nog iemand die wat weet te melden?

Schoonmaakster: Ja, ik ken nog wel een vriendje van een kennis regelen en die ze hond hep laatst tegen een hek van dat gedenkteken gepist dus die kent de situatie ter plekke.



Owja, mijn medeleven gaat uit naar familie en nabestaanden van de dader. Iemand er al eens aan gedacht dat die vandaag ook weer een werkdag hebben? Die gaan het ook niet makkelijk krijgen kan ik je vertellen.

Maargoed. Zo maar eens richting werk. Waar zou het gespreksondeerwerp van alle deskundigen op het werk vandaag over gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-05-2009 5:22]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-05-2009 8:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou wie is er verdrietig naar huis gegaan na het horen van het krankzinnige gebeuren in Apeldoorn? Heeft er iemand een biertje minder om gedronken? Zou je ook naar huis zijn gegaan als de festiviteiten niet waren afgelast? Blij dat het in Gru'n gewoon doorging, mooi feestje daar.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-05-2009 9:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb inderdaad minder bier gedronken ja. Maar dat komt vooral omdat ik woensdag visite had en we de hele koelkast leeg hebben gemaakt...

En wat gisteren is gebeurd is natuurlijk kut, maar relativeer toch godverdomme es even.


spelfout weggehaald...


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-05-2009 9:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 9:14 schreef varanus het volgende:


En wat gisteren is gebeurd is natuurlijk kut, maar relativeer toch godverdomme es even.
+1


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met humor verwerk je ook ..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-05-2009 9:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb een uitstekende Koninginnedag gehad gisteren in Breda . Het drama had blijkbaar al plaatsgevonden toen ik nog thuis was en ik hoorde er pas rond half 4 iets over.

Ligt het trouwens aan mij of is die excessieve zuiperij tijdens Koninginnedag echt iets van de laatste 10 jaar . Ik kan het me namelijk niet herinneren dat het altijd zo'n zatte bedoeling was (irritante kut-Limbo's op het station. Wacht even tot de mensen zijn uitgestapt ja ).

Waar is de tijd van de versierde fietsen, het straattekenen, de fietscrosswedstrijden en de fancy fair in de wijk..



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-05-2009 9:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

:')


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-05-2009 9:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snark
Usericon van Snark
Posted 01-05-2009 9:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

nou hop, de naaldenbotser is gestopt met ademen

volgens mij hadden ze t over een condoleanceregister voor m op t journaal

bizar dat er nog zo weinig grappen over zijn


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-05-2009 10:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij deed toch flink mee aan het "straattekenen", "versieren van auto's" en "crosswedstrijden" waar Judge zo dol op is.

Of mag ik die grap niet maken?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-05-2009 10:17]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snark
Usericon van Snark
Posted 01-05-2009 10:38 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht



bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 01-05-2009 10:46 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Wat te doen op Koninginnedag?

Een zondags ritje in mijn nieuwe marktplaats suzuki :>


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-05-2009 12:58 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ben overdag naar Maastricht geweest. Daar speelden wat bandjes maar niks noemenswaardigs, behalve dat de zon scheen. 's Avonds Retribution in Sittard, dat was wel een erg gaaf feestje.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 01-05-2009 13:10 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

2Unlimited speelde maar 3 nummers, jammer. Maar wel fijn dat ik daardoor maar 15 minuten op het Museumplein hoefde te zijn verder in het Vondelpark en Soundgarden gezeten , gejuicht dat Faith No More op Sziget komt, gelijk een kaartje gekocht, en daarna vieze patat gegeten en in slaap gevallen. Boeiend he


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 13:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik had bijna carmageddon II op een romelmarkt gekocht. (ja, nee, echt!) Bijna. Want dat dat kon natuurlijk niet.

*zucht*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 13:23 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Oke..kwartje is gevallen

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 01-05-2009 13:24]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 13:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, the good old kwartje!

*mijmer*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 13:54 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

"In de goede tijd toen drank in de horeca nog betaalbaar was en we geen wereldvreemde gereformeerde krentenkakker als premier hadden?"


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2009 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Drank onbetaalbaar? Kom naar Engeland!

Gisteren nog in de kroeg gezeten: 2 pints en een wodka-mixdrankje, totaalprijs £4.69 (dus ongeveer 5 pleuro). Niks is zo goedkoop als drank


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:01 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 13:59 schreef Mark het volgende:
Drank onbetaalbaar? Kom naar Engeland!

Gisteren nog in de kroeg gezeten: 2 pints en een wodka-mixdrankje, totaalprijs £4.69 (dus ongeveer 5 pleuro). Niks is zo goedkoop als drank


Godver...een rondje van twee pilsjes, een cola en een witbiertje kost hier gvd 8 euro..en dan is het nog goedkoop..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 14:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jammer dat er bijna geen alcohol in dat bier in de uk zit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2009 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Da's onzin, gemiddeld 4.5 tot 5% hoor, met genoeg bieren 5.5 of zefls 6%. Ik heb die opmerking wel bvaker gehoord maar ik snap niet helemaal waar dat verhaal eigenlijk vandaan komt. Zelfde percentages als Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-05-2009 14:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 14:08 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

En de fabel dat Britten hun bier het liefst lauw drinken?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 14:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow, ok. Ik wist niet anders, maar blijkbaar zit ik ernaast.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen