IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Agent Steel Vorige pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-04-2019 16:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2019 13:47 schreef Count Usher het volgende:
Wow, dit is niet best. JC lijkt geen idee te hebben wat ie moet doen. Dat belooft voor volgende maand...

Zou het daar dan wel doorgaan?
Gezien de website van de zaal: De Redekiel in Maldegem weten ze daar nog niets van Agent Steel donderdagavond 30 mei.
Ze hebben in die zaal alleen 11 mei wat.
Sowieso een end rijden, ligt bij Brugge.

Ja, volgens het Facebook profiel van John was het de schuld van de promoters in Nederland, Spanje en Portugal dat deze shows niet doorgingen.

Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 27-04-2019 18:13 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 27 april 2019 11:14 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Sjeezus...

Vox Clamatis in Deserto

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-04-2019 21:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Hierbij nomineer ik ze voor de

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-04-2019 7:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2019 16:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Zou het daar dan wel doorgaan?
Gezien de website van de zaal: De Redekiel in Maldegem weten ze daar nog niets van Agent Steel donderdagavond 30 mei.
Ze hebben in die zaal alleen 11 mei wat.
Sowieso een end rijden, ligt bij Brugge.

Ja, volgens het Facebook profiel van John was het de schuld van de promoters in Nederland, Spanje en Portugal dat deze shows niet doorgingen.

Volgens de promotor gaat het nog door. Ook op de facebook van de zaal staat het er gewoon nog steeds. Fingers crossed.

Enne... ik woon in Brugge. Half uurtje met fiets. Moet lukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-04-2019 7:21]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-04-2019 19:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2019 19:03]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 29-04-2019 21:45 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Alle Agent Steel clips nu beluisterd en bekeken van afgelopen vrijdag Keep it True.
Een feit blijft dat ze nog beter op elkaar ingespeeld moeten worden.
Dit zijn geen Bernie Versailles, Juan Garcia & Chuck Profus.
Dat is wel te horen, ook gezien het feit dat ze voortkomen uit bands die hun muziek op eigen beheer hebben uitgebracht.
Bij Guilty as Charged komt naar buiten wat John Cyriss vocaal nog kan halen.
De openingsgil in dit nummer die hij in 1986 van heel diep opbouwde en vervolgens tot een krachtige gilstorm ontplofte is weg.
Helaas, dat waren 1 van de punten waarom de Skeptics Apocalypse plaat bij mij altijd heel speciaal is gebleven.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-04-2019 23:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Ik heb alleen die eerste clip gezien en ondanks dat dat niet best was, vond ik het wel vrij vet om hem te horen uithalen. Hij zal vast niet alles meer halen, het zijn nu eenmaal niet meer de jaren 80, maar het blijft gaaf om te horen. Maar ik ga er even geen kaartje voor kopen.

"Dement en aan de drank, dus alles ging ernaast!"

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-04-2019 1:10 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

hilarische fiasco met allemaal verhalen die rond circuleerden op KIT wat er gebeurd zou zijn voor en na het optreden. Ook wat hij zei tussen de nummers door was erg bijzonder. Uiteindelijk meer gezien van hem dan ik uberhaupt had verwacht en hij leek vrij goed te kunnen zingen. Het feit dat ze geen soundcheck konden doen was wel duidelijk. Vraag me af hoe goed het zou zijn geweest als ze op tijd waren en gewoon rustig konden gaan spelen.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2019 9:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De muzikanten zelf zijn er niet bepaald blij mee. Sommigen zijn pas twee dagen tevoren aangenomen en JC heeft met tegenzin twee nummers met de band gerepeteerd (met als reden "King Diamond repeteert ook niet met zijn groep"). Die gasten houden hier duidelijk ook een kater aan over en zullen alvast niet van de partij zijn als de rest van de tour nog doorgaat. Als...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com