IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cult of Luna Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 0:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

salvation is de nieuwe toch?
schijnt wel anders te zijn


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-10-2004 0:36 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ben hem nu aan het downloaden...
zo te horen een stuk minder agressief dan The Beyond... dit kan ik tenminste aanhoren zonder angstig, boos en verward te worden, maar dat maakt het niet beter.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 10-10-2004 1:09]


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb promo vandaag ontvangen
Fuck wat een onheilspellende album!

Veel donkerder en doommier dan The Beyond.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-11-2004 15:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nu 2 keer beluisterd. En hij wordt mooier en mooier. Ik kijk nu al uit naar de tiende luisterbeurt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In de bio die erbij zit zeggen ze ook ecvht dat ze niet verder wilden op de The Beyond manier. Maar dit is ook erg lekker ...

Zit soms beetje een Khanate sfeertje in .. maar dan met veel Neurosis


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 02-11-2004 16:15 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik vind de laatste Isis toch echt een stuk beter...


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die dan ook maar eens checken


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 20:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 15:58 schreef Jenje het volgende:
In de bio die erbij zit zeggen ze ook ecvht dat ze niet verder wilden op de The Beyond manier. Maar dit is ook erg lekker ...

Zit soms beetje een Khanate sfeertje in .. maar dan met veel Neurosis

Dat klinkt erg interessant!

Dat wordt een duur bezoekje aan de CD-zaak morgen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is een echt vet cdtje, ik zou em wel ff beetje beluisteren, twijfel of jij de zang trekt. Die is nog steeds beetje metalcore-achtig. (weet niet of je eeerde werk van ze kent)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 20:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:10 schreef Jenje het volgende:
Het is een echt vet cdtje, ik zou em wel ff beetje beluisteren, twijfel of jij de zang trekt. Die is nog steeds beetje metalcore-achtig. (weet niet of je eeerde werk van ze kent)

Ja, eerder werk vond ik een beetje saai, dan zet ik liever meteen een Neurosis-CD op.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2004 20:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:11 schreef M. het volgende:
Ja, eerder werk vond ik een beetje saai, dan zet ik liever meteen een Neurosis-CD op.


nee, I$I$!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Brrr wat een geniaal album is Salvation


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 05-11-2004 13:55 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

Hoewel ik een totale isis freak ben, vind ik salvation toch een stuk beter dan de nieuwe van isis.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En terecht, Slavation is echt GRUWELIJK goed


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-11-2004 15:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik hoor het er nog steeds niet in.
Panopticon daarentegen...


no text supplied


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2004 15:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 15:02 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik hoor het er nog steeds niet in.
Panopticon daarentegen...


vind ze allebei retegoed, alleen vind ik Panopticon wat rechtlijniger....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

rechtlijnig is saaier dus cult of luna is beter


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2004 16:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 15:23 schreef Jenje het volgende:
rechtlijnig is saaier dus cult of luna is beter


, tuurlijk

je bedoelt dynamiek...dat is wat anders, maar hey ik ga geen discussie voeren over welke beter is, vind ze allebei tof!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 16:41 schreef Spirit In Black het volgende:
, tuurlijk

je bedoelt dynamiek...dat is wat anders, maar hey ik ga geen discussie voeren over welke beter is, vind ze allebei tof!
Moet Isis nog steeds kopen .. denk ik wel één van de aankopen van volgende maand ..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2004 16:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 16:42 schreef Jenje het volgende:
Moet Isis nog steeds kopen .. denk ik wel één van de aankopen van volgende maand ..


het is wat harder dan de laatste Cult Of Luna en Neurosis, maarruh wel degelijk goed te pruimen!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 07-11-2004 16:36 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 5 november 2004 16:46 schreef Spirit In Black het volgende:
het is wat harder dan de laatste Cult Of Luna en Neurosis, maarruh wel degelijk goed te pruimen!


mwah, hard? The Beyond van Cult of Luna is pas hard...


no text supplied


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-11-2004 17:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 16:36 schreef lykle_wolfheart het volgende:
mwah, hard? The Beyond van Cult of Luna is pas hard...


ik zei/bedoelde harder dan de nieuwe


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-11-2004 19:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik luister nu de mp3 'Waiting for you' en dat smaakt echt naar meer. De muziek weet mn volle aandacht vast te houden, iets wat de laatste Neurosis niet bij me deed. Dus ik denkt dat ik een aardig alternatief ben tegengekomen .

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-11-2004 19:04]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2004 16:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

In Februari weer terug in NL

Vr 04-02 Bleeding Through (usa), Cult of Luna (swe)
(concert/hardcore)

In de Goudviskom.

plus een datum in A'dam


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 17:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kikke. Wanneer is de datum/locatie in A'dam bekend?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen