IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cult of Luna Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-12-2004 18:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

5 februari in de melkweg


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 18:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 18:00 schreef El Chulo het volgende:
5 februari in de melkweg


thx


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-12-2004 18:34 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Had ik al gemeld dat Cult Of Luna echt een geniale band is? Nee? Nou bij deze dan.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2004 18:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zal eens wat foto's van het vorige concert in de Goudviskom hierneer gooien





Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 20:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 19:03 schreef Tormented soul het volgende:
Ik luister nu de mp3 'Waiting for you' en dat smaakt echt naar meer. De muziek weet mn volle aandacht vast te houden, iets wat de laatste Neurosis niet bij me deed. Dus ik denkt dat ik een aardig alternatief ben tegengekomen .


Ik heb sinds enkele dagen eindelijk SALVATION, en dat is echt... fantastisch! Ik doe mn best deze cd niet de hemel in te prijzen (iets wara ik erg goed in schijn te zijn), maar het wil niet baten. Ik krijg gewoon van begin tot eind kippenvel.

vraag, onder welk genre vallen bands zoals Cult Of Luna, Neurosis (meer ken ik niet) eigenlijk? Ik hoor soms 'sludge doom', dan weer psychedelische metal en variaties erop. Iemand antwoord?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2004 20:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:08 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen eindelijk SALVATION, en dat is echt... fantastisch! Ik doe mn best deze cd niet de hemel in te prijzen (iets wara ik erg goed in schijn te zijn), maar het wil niet baten. Ik krijg gewoon van begin tot eind kippenvel.

vraag, onder welk genre vallen bands zoals Cult Of Luna, Neurosis (meer ken ik niet) eigenlijk? Ik hoor soms 'sludge doom', dan weer psychedelische metal en variaties erop. Iemand antwoord?
Goeie vraag. De term "post-core" hoor ik ook vaak. Btw check Isis (Panopticon of Oceanic)!!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-12-2004 20:17 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

postcore? dekt de lading wel ongeveer...

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 24-12-2004 20:17]


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 20:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:17 schreef NecRobert het volgende:
Goeie vraag. De term "post-core" hoor ik ook vaak. Btw check Isis (Panopticon of Oceanic)!!!!


Ik heb hier een hele Isis playlist, maar dat zet ik eigelijk alleen op als achtergrond muziek. Zelfs net nog. Bad nemen, fles wijn erbij, goed boek en Isis op. Chillen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2004 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neurosis-clones mag ook wel .. postcore vind ik afbraak doen aan Neurosis ..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:24 schreef Jenje het volgende:
Neurosis-clones mag ook wel .. postcore vind ik afbraak doen aan Neurosis ..


en wat voor genre betreft Neurosis dan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2004 23:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:25 schreef Tormented soul het volgende:
en wat voor genre betreft Neurosis dan
One of a kind ...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-12-2004 23:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

op relapse.com staan ze onder 'sludge'. en die zullen het wel weten..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

oftewel:

neurosis deathmetal
neurosis grind
neurosis powermetal

enz?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2004 23:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je op labels gaat vertrouwen qua stijlaanduidingen sla je toch een verkeerde weg in ...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:26 schreef El Chulo het volgende:
op relapse.com staan ze onder 'sludge'. en die zullen het wel weten..


sludge is toch die 'foute' punkrock/hardcore versie (bowling for soup enz.)

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-12-2004 23:28]


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-12-2004 23:28 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 24 december 2004 23:25 schreef Tormented soul het volgende:
en wat voor genre betreft Neurosis dan


neurotic metal?


no text supplied


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-12-2004 23:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Noem het sludgy post-metal of zo, dat maakt toch niet zo veel uit. De muziek zorgt, na een plaat of twee, voor herkenning genoeg.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-12-2004 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:27 schreef Tormented soul het volgende:
oftewel:

neurosis deathmetal
neurosis grind
neurosis powermetal

enz?

euh...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:28 schreef M. het volgende:
Noem het sludgy post-metal of zo, dat maakt toch niet zo veel uit. De muziek zorgt, na een plaat of twee, voor herkenning genoeg.


absoluut

maar ik zit nog in de fase dat ik alles in hokjes wil stoppen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2004 23:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:27 schreef Tormented soul het volgende:
sludge is toch die 'foute' punkrock/hardcore versie (bowling for soup enz.)

Kuch ... mwoa .. Crowbar wordt altijd gezien als de scheppers van de Sludge ...

met punkrock heeft het weinig te maken ..


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-12-2004 23:30 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:27 schreef Jenje het volgende:
Als je op labels gaat vertrouwen qua stijlaanduidingen sla je toch een verkeerde weg in ...

was ook enigzins sarcastisch bedoeld


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:29 schreef Jenje het volgende:
Kuch ... mwoa .. Crowbar wordt altijd gezien als de scheppers van de Sludge ...

met punkrock heeft het weinig te maken ..


ik hoor zovaak de term 'slugde' vallen terwijl het geheel andere genres betreft dus ik ben het spoor bijster...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-12-2004 23:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat werd al algemeen aangenomen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2004 23:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 23:31 schreef ghoulliette het volgende:
dat werd al algemeen aangenomen.


benadrukken kan geen kwaad


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-12-2004 23:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sludge is vooral: ZWAAR. Meestal valt de term bij metal-achtige bands. Sommige nrs. van Morbid Angel bv. zijn ook sludgy, weet je wel, 'Blessed Are The Sick' enzo. Dat langzame, slepende, en dan in een metal-context.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen