IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Goedgelovigheid der mensch. Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Naar aanleiding van mijn smakeloze grap (dank aan Helmet om me erop te wijzen - en mijn excuses) en naar aanleiding van de plotse dood en herrijzenis van BS666, wilde ik hier graag een serieuze discussie over goedgelovigheid en over betrouwbaarheid en integriteit van forum- of chatrelaties beginnen.

Gooi uw bedenkingen maar in de groep, en serieus houden graag.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 0:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of je gaat zeuren ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 0:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

we moeten je vergeven bedoel je?


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Vergeven? NOT AT ALL, who cares, ik wilde gewoon een redelijke discussie beginnen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 0:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat bleek


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mijn vorige topic was daaroe de aanzet ja.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 0:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor iemand die naar eigen zeggen cursussen in ethica heeft gevolgd ben je toch erg onethetisch en stompzinnig bezig (geweest).



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 0:47 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb nooit problemen gehad met mijn chat relaties..ken de meeste irl,weet wie ze zijn.

In het geval van BS666..ik denk dat iedereen zijn of haar bedenkingen heeft.Maar om er nou over door te zagen,flauwe grappen over te maken etc. Speculeren heeft weinig zin.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-04-2003 0:47 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Jouw topic maakte iig weer duidelijk dat je 'online' mensen makkelijker dan in het gewone leven om de tuin kan leiden.

Maar dat lijkt me wel bekend. Wat hier verder over te zeggen valt?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Kijk, daar komen we dus on topic, ik vind helemaal niet dat ik stompzinnig en onethisch ben bezig geweest, daar ik helemaal niks geloof van dat BS666 gedoe...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 0:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou ja..ik vind het knap stompzinnig om een topic te beginnen waarin je vermeld dat je dood gaat. no offence.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

BS666 heeft DRIE zo'n topics geopend, waar jullie allemaal netjes zijn ingelopen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2003 0:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik denk dat je mensen die je online leert kennen niet kunt vertrouwen tot je ze zeer geruime tijd in een instant messenger hebt gehad en ik denk zelfs tot je er op z'n minst een telefoongesprek mee hebt gevoerd.

Achter een simpele nickname kan vanalles en nogwat zitten. Van kinderverkrachter via aandachtsziekeling tot de doodnormale, saaie persoon. Niemand die uitsluitsel kan geven behalve die persoon zelf door al dan niet een stukje van zichzelf bloot te geven.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 0:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ja klopt,maar heb jij bewijs dat het niet echt zo is?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-04-2003 0:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik vertrouw of wantrouw van nature niemand. Uiteindelijk is iets maar belangrijk wanneer het iets zinnigs voor jezelf betekent.
Ik wil graag geloven, maar ben niet verbaasd als ik te weten kom dat iemand tegen me liegt.
Hetzelfde als in het 'echte' leven dus..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2003 0:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 april 2003 0:48 schreef Asherah het volgende:
Kijk, daar komen we dus on topic, ik vind helemaal niet dat ik stompzinnig en onethisch ben bezig geweest, daar ik helemaal niks geloof van dat BS666 gedoe...
Nou ja, wat dat betreft is het heel simpel. Geef je condoleances en daarmee uit. Door een discussie (of zelfs een flamewar) te starten over of het al dan niet waar is geef je, in het geval van iemand die er op kickt, die persoon juist alleen maar wat die wil. Gewoon laten rusten en niet verder over nadenken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:50 schreef Vampie het volgende:
Ja klopt,maar heb jij bewijs dat het niet echt zo is?


Vampie... beeld je nu even in dat jij n iet lang meer te leven hebt... zou jij dan je tijd zitten verdoen op dit forum? En er zijn nog zoveel andere redenen die ik kan aanhalen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-04-2003 0:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 24 april 2003 0:49 schreef Asherah het volgende:
BS666 heeft DRIE zo'n topics geopend, waar jullie allemaal netjes zijn ingelopen.
Ik vind dat een vage beschuldiging. Maar als je het echt wilt weten, bel je alle begraafplaatsen in breda en vraag of er een man van 41 is begraven.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 0:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Same here, als je niet gelooft, prima, ga dan niet zo zielig lopen doen.

Online relaties, tja .. door de jaren heen krijg je wel door wie je kunt vertrouwen en wie niet. Ben gelukkig nogal een goede judge of character.


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-04-2003 0:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 24 april 2003 0:52 schreef Asherah het volgende:
Vampie... beeld je nu even in dat jij n iet lang meer te leven hebt... zou jij dan je tijd zitten verdoen op dit forum? En er zijn nog zoveel andere redenen die ik kan aanhalen.
Een forum is een goede manier om je gevoelens eens ergens kwijt te kunnen. En wat moet hij anders doen als je ziek op bed moet liggen



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:53 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:51 schreef helmet het volgende:
Nou ja, wat dat betreft is het heel simpel. Geef je condoleances en daarmee uit. Door een discussie (of zelfs een flamewar) te starten over of het al dan niet waar is geef je, in het geval van iemand die er op kickt, die persoon juist alleen maar wat die wil. Gewoon laten rusten en niet verder over nadenken.


Daar heb jij inderdaad gelijk, maar ik vind het erg dat zo'n mensen gelijk al die aandacht krijgen. Ik geloof dat er best mensen zijn die hun condoleances hadden gepost, die er ook echt niet goed van waren... dan vind ik dat ik het recht heb om mijn twijfels kenbaar te maken, niet?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2003 0:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 april 2003 0:52 schreef Asherah het volgende:
zou jij dan je tijd zitten verdoen op dit forum? En er zijn nog zoveel andere redenen die ik kan aanhalen.
Misschien telt het niet helemaal omdat ik een actief redactielid en moderator ben, maar ik zou in zo'n geval toch op z'n minst even laten weten wat er aan de hand is, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn. Kan ik me dus ook goed voorstellen als je een paar goede contacten op het forum hebt lopen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 0:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 april 2003 0:53 schreef Fire het volgende:
Een forum is een goede manier om je gevoelens eens ergens kwijt te kunnen. En wat moet hij anders doen als je ziek op bed moet liggen


en bovendien, het is een uitgebreid gespreksonderwerp geweest maar hoeveel post heeftie nou zelf gemaakt in die tijd? minder dan hier iemand gemiddeld op een dag post...


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 0:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:53 schreef Fire het volgende:
Een forum is een goede manier om je gevoelens eens ergens kwijt te kunnen. En wat moet hij anders doen als je ziek op bed moet liggen


No way! Wat maakt zo'n forum nu uit? Met allemaal compleet onbekenden? Da's net zoiets als al die aandachtszieke gothicchicks die loppen te roepen dat ze verkracht zijn door die en die, en dat ze zoveel keer hun armen hebben overgesneden etc. En anders doen dan ziek op bed liggen? Daarop kan ik zeggen dat BS666 naar mijn weten niet echt lang ziek op bed gelegen heeft.

Ik geloofd het eerst ook bijna, maar ik twijfelde, en toen heb ik gezegd dat als ie ineens verder bleef posten, ik het niet meer zou geloven. Dat bleek dus zo te zijn. Het is echt obvious!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 0:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic?

Of wil Asherah nou gewoon haar gelijk halen?


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-04-2003 0:56 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik vraag me af of Asherah zelf alle topics heeft gelezen.

Ik vind dat je pas moet gaan zeuren als je bewijzen hebt dat het niet zo. Ik vind het erg jammer dat ik hier nog op reageer ook




Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen