IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Goedgelovigheid der mensch. Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2003 18:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 18:44 schreef altx het volgende:
Bij de katholieke kerk word je dus gewoon omgekocht?
jah


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 24-04-2003 18:51 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Je ouders kopen je om, om bij de kerk te gaan. En hypocriet zijn vind ik neuk, dan maar geen cadeaus. Er zijn altijd nog verjaardagen. En jonge neefjes in de familie, waardoor er Sinterklaas gevierd MOET worden, en dan geven ze mij automatisch dingetjes. Zoals cd's. Die dan natuurlijk de rest van de avond voor de gehele familie vergallen.


Do or do not. There is no try.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-04-2003 19:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Muhahhahahahaaaaaaaaaaaa ik kreeg, ookal werd ik niet gevormd, toch gewoon cadeau's. Losers!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2003 19:49 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 19:02 schreef Misanthrope het volgende:
Muhahhahahahaaaaaaaaaaaa ik kreeg, ookal werd ik niet gevormd, toch gewoon cadeau's. Losers!

Pfff, verwend nest


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-04-2003 19:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 19:49 schreef Iskariot het volgende:
Pfff, verwend nest
Goudstaafje hebben?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2003 19:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 19:52 schreef Misanthrope het volgende:
Goudstaafje hebben?

Als je over hebt...


child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 24-04-2003 20:10 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

ik weet niet wat ik moet vinden van al wat ik hier lees over mijn vader.al die besculdigen die ik me best aantrek.toevallig zocht ik even wat afleiding .sorrie maar ik heb hier geen woorden meer voor, het valt me ook zwaar tegen van jullie hardrockers

[Dit bericht is gewijzigd door child of bs666 op 24-04-2003 20:13]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 20:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 24-04-2003 20:14]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 20:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 20:10 schreef child of bs666 het volgende:
ik weet niet wat ik moet vinden van al wat ik hier lees over mijn vader.al die besculdigen die ik me best aantrek.toevallig zocht ik even wat afleiding .sorrie maar ik heb hier geen woorden meer voor, het valt me ook zwaar tegen van jullie hardrockers


Dude, het zijn geen beschuldigingen. Het zijn twijfels, en dat moet je de "hardrockers" niet kwalijk nemen. Dat is het aard van het internet er zitten gewoon erg veel eikels die vaak dingen verzinnen (je weet wel, die oude vieze mannetjes die zich voordoen als 18 jarige babes).

Ik twijfel nog steeds, en dat is niets persoonlijks en zo moet je het ook niet opvatten.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-04-2003 20:20]



child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 24-04-2003 20:26 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

zoals het spreekwoord zegt
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.en ja er gebueren vreemde dingen via internet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, daar heb je gelijk in, internet makt mensen achterdochtig.

Nog gefeliciteerd trouwens, hoop deat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad.


child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 24-04-2003 20:31 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

bedankt ,maar ik wil maar een ding wat niemand mijn terug kan geven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan ik me inkomen.

Gewoon zorgen dat je vaak aan hem denkt, dan heb je toch nog iets ...



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 20:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mja..het slijt echt heel langzaam.Mijn pa is nu 2 jaar dood en ik mis hem nog steeds.Het is alleen wel makkelijker te accepteren dat hij er niet meer is.

Ik hoop dat je na al deze verdenkingen toch blijft posten


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 20:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Ik, Wil Schuurman


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 20:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 20:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 20:26 schreef child of bs666 het volgende:
zoals het spreekwoord zegt
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.en ja er gebueren vreemde dingen via internet


pfff, ik ben een beetje sceptisch en gelijk vind je dat ik niet te vetrouwen ben.



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 20:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 20:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik schaar me trouwens geheel aan de kant van Asherah.

Blacksoul, of in dit geval de zogenaamde dochter zit nu met een HELE GROTE zak chips te genieten van het feit dat de ene na de andere in het grapje tuint



Ik, Wil Schuurman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 20:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:46 schreef Snagger het volgende:
Ik schaar me trouwens geheel aan de kant van Asherah.

Blacksoul, of in dit geval de zogenaamde dochter zit nu met een HELE GROTE zak chips te genieten van het feit dat de ene na de andere in het grapje tuint




O ja, ga nog ff lekker door ook.

Besef je wel dat dit zo'n beetje een steek in haar hart is, als het wel waar is?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 20:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 20:46 schreef Snagger het volgende:
Ik schaar me trouwens geheel aan de kant van Asherah.

Blacksoul, of in dit geval de zogenaamde dochter zit nu met een HELE GROTE zak chips te genieten van het feit dat de ene na de andere in het grapje tuint




Je klinkt wel zeker van jezelf zeg ...

wat was het ook alweer ... "the whole problem with this world is that fools and fanatics are always so certain of theirselfs, ..." ?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 20:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Snagger.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 24-04-2003 20:50]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2003 20:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mensen, negeer Snagger maar gewoon. Als er iemand hier om aandacht loopt te schreeuwen de hele dag is hij het wel.


I'm not being rude. You're just insignificant.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-04-2003 20:51 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Boeie als het een "grapje" zou zijn is het misschien wel helemaal geen leuk grapje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk geen twijfels heb, zonder gerede twijfel (en dat ik de perso(o)n(en) in kwestie amper ken heeft hier veel te maken), maar ik kan me moeilijk voor stellen dat iemand die hier erg weinig post (iig sinds ik dit forum leest) en zich eerst uitgaf als 46 (geloof ik, heb het niet zo heel erg gevolgd) zo een tijd zich gewoon uitgeeft om dan zo'n stomme grap te maken, dan heb je toch wel niet veel te doen met je tijd denk ik

dus mij lijkt het een beetje onwaarschijnlijk, maar ik kan er natuurlijk 100 % naast zitten


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 20:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Loop ik hier om aandacht te schreeuwen ? Nee hoor, absoluut niet ..

Maar jullie zijn zo VRESELIJK naïef!

Ten eerste dat verhaal, had ik al mijn twijfels bij .. maarja zoiets kan natuurlijk gebeuren. Maar dat iemand zich "Child of BS666" noemt, dezelfde taalfouten maakt, hetzelfde lult (net na zijn dood, alsof ze er dan behoefte aan heeft), van dezelfde bands houd en zo ontzettend belachelijk gespeeld reageerd zegt toch wel genoeg lijkt me ?

Haha, ik kan er enkel hard om lachen hoe jullie allemaal aan het happen zijn.


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen