IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Goedgelovigheid der mensch. Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 20:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:48 schreef altx het volgende:
O ja, ga nog ff lekker door ook.

Besef je wel dat dit zo'n beetje een steek in haar hart is, als het wel waar is?


Och, als haar vader echt overleden is, denk je dat ze opeens na zijn dood hier komt posten?
En als het echt zo is hoeft ze zich ook totaal niet aangesproken te voelen denk ik zo ...


Ik, Wil Schuurman


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 20:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 20:50 schreef Vampie het volgende:
Snagger.


Hehe, ik dacht al, ze gaat toch niet weer een beetje mijn opmerking afzeiken



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 20:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Claw je weet dat ik het heerlijk vind om jou af te zeiken!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-04-2003 20:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik ben het eens met Snagger


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Voor mij is het heel simpel: Ik ga er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, totdat het tegendeel bewezen is.

Aangezien vrijwel niemand hier BS666 persoonlijk kende, berusten alle beschuldigingen op wilde speculaties en paranoide complottheorieen.

Het is gewoon ongelooflijk om te zien hoe snel de gemiddelde metalhead zijn mening klaar heeft, zonder ook maar enige kennis van welk feit dan ook...

Op momenten als deze zou ik me er bijna voor schamen dat ik ook een metalhead ben.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-04-2003 21:01 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ik quote rasputin "voor het zelfde geld is het panda" (de "dochter' dan )


ik vind het wel interessant, voor en tegen argumenten is allemaal wel wat voor te vinden

maar wanneer oh wanneer krijgen we uitsluitsel??




And my marlboro light


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 21:02 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 21:00 schreef altx het volgende:
Voor mij is het heel simpel: Ik ga er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, totdat het tegendeel bewezen is.

...

Het is gewoon ongelooflijk om te zien hoe snel de gemiddelde metalhead zijn mening klaar heeft, zonder ook maar enige kennis van welk feit dan ook...



Hehe, ziet iemand de lol hier van in ??? Of ben ik de enige?



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 21:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 april 2003 20:53 schreef Snagger het volgende:
Loop ik hier om aandacht te schreeuwen ? Nee hoor, absoluut niet ..

Maar jullie zijn zo VRESELIJK naïef!

Ten eerste dat verhaal, had ik al mijn twijfels bij .. maarja zoiets kan natuurlijk gebeuren. Maar dat iemand zich "Child of BS666" noemt, dezelfde taalfouten maakt, hetzelfde lult (net na zijn dood, alsof ze er dan behoefte aan heeft), van dezelfde bands houd en zo ontzettend belachelijk gespeeld reageerd zegt toch wel genoeg lijkt me ?

Haha, ik kan er enkel hard om lachen hoe jullie allemaal aan het happen zijn.



Daarbij, om nog wat extra olie op het vuurtje te gooien, is de melding van het overlijden een stuk minder emotioneel dan de reactie op de"twijfels"....

Ik vind het gebruik van de leestekens ook erg vreemd.

Ik weet het niet hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-04-2003 0:00]



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 21:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:00 schreef altx het volgende:
Voor mij is het heel simpel: Ik ga er vanuit dat iemand de waarheid spreekt, totdat het tegendeel bewezen is.

Aangezien vrijwel niemand hier BS666 persoonlijk kende, berusten alle beschuldigingen op wilde speculaties en paranoide complottheorieen.

Het is gewoon ongelooflijk om te zien hoe snel de gemiddelde metalhead zijn mening klaar heeft, zonder ook maar enige kennis van welk feit dan ook...

Op momenten als deze zou ik me er bijna voor schamen dat ik ook een metalhead ben.


Jij bent echt zo ontzettend naïef en goedglovig bezig ...

Jezus zeg, ik heb diverse forums gezien (metalfan, zware metalen, de muur, doaforum etc.) en dit forum is dus echt een uitzondering. Denk je werkelijk dat iedereen de moeite neemt om serieus te posten?

Voor mij is het OVERduidelijk dat dit gaat om een grap. Ik kan er heel hard om lachen overigens, begrijp volledig waarom BS666 hem gemaakt heeft; het is heerlijk om te zien hoe belachelijk mensen hier zijn; en er intrappen! Wie gelooft dit nou nog ?

Zijn jullie echt zo dom, of doen jullie je zo voor? Ik bedoel, dit gelooft toch niemand die ook maar een paar hersens heeft ...

Ik kan zo 20 fouten opnoemen, die BS / CHild of BS gemaakt heeft in het 'plot'.

Schaam jij je voor het zijn van een metalhead? Haha, dan kan je maar beter niet gaan forummen.


Ik, Wil Schuurman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:56 schreef Snagger het volgende:
Och, als haar vader echt overleden is, denk je dat ze opeens na zijn dood hier komt posten?
En als het echt zo is hoeft ze zich ook totaal niet aangesproken te voelen denk ik zo ...


Waar jullie er totaal geen moeite mee blijken te hebben om allerlei redenen te verzinnen, waarom het niet waar zou zijn, kan ik zo honderd redenen verzinnen die bevestigen dat het wel waar is.

Al eens erover nagedacht dat Angelica eigenlijk helemaal niet naar metal luisterde, door haar vader aangestoken is, omdat ze een keer een LP'tje van Venom geluisterd heeft, maar haar er verder nog niet echt voor geinteresseerd heeft, terwijl die interesse langzamerhand een beetje begint te komen. Zou kunnen toch?

Niet iedereen luistert metal vanaf zijn geboorte... En daarbij, je doet net alsof ze het hele forum nu ineens plat bombardeert, terwijl ze in werkelijkheid in een paar weken tijd pas 6 keer (of zoiets) iets gepost heeft.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:06 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:02 schreef Azagthoth het volgende:
Hehe, ziet iemand de lol hier van in ??? Of ben ik de enige?


Nee. Hij zegt gewoon dat het wel zo netjes is om mensen de voordeel van de twijfel te geven.

Noem het "naief" of "goedgelovig" ik vind het "gepast".


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-04-2003 21:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

[ff offtopic] Claw je mist een streepje in je signature [/ff offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 24-04-2003 21:07]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 21:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:05 schreef altx het volgende:
Waar jullie er totaal geen moeite mee blijken te hebben om allerlei redenen te verzinnen, waarom het niet waar zou zijn, kan ik zo honderd redenen verzinnen die bevestigen dat het wel waar is.

Al eens erover nagedacht dat Angelica eigenlijk helemaal niet naar metal luisterde, door haar vader aangestoken is, omdat ze een keer een LP'tje van Venom geluisterd heeft, maar haar er verder nog niet echt voor geinteresseerd heeft, terwijl die interesse langzamerhand een beetje begint te komen. Zou kunnen toch?

Niet iedereen luistert metal vanaf zijn geboorte... En daarbij, je doet net alsof ze het hele forum nu ineens plat bombardeert, terwijl ze in werkelijkheid in een paar weken tijd pas 6 keer (of zoiets) iets gepost heeft.


Wat een geouwehoer weer!

Als je van metal houd, waarom kom je dan precies NA de dood van je vader, op een moment dat je volgens mij nou niet direct behoefte hebt om alle problemen met andere mensen te delen. Tevens heeft ze precies dezelfde signature, link, plaatjes enzo. Als mijn vader hier zou posten, zou ik mezelf dan "Son of snaggersvader666" moeten noemen? Zet ik in mijn persoonlijke info "Ik ben de zoon van snaggersvader en ik ben blabla" en type ik even slecht als mijn vader?

Pfff.. zo kan ik wel uren doorblijven gaan.


Ik, Wil Schuurman


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:07 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
[ff offtopic] Claw je mist een streepje in je signature [/ff offtopic]


vet, thanks

Dat is weer die bug dat je "\\" moet schrijven als "\\\\". MySQL database gefrunnik

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 24-04-2003 21:09]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:08 schreef Snagger het volgende:
Pfff.. zo kan ik wel uren doorblijven gaan.


Snagger, volgens mij ben jij geestelijk gestoord en post je vanuit een inrichting. Zolang je nog geen harde bewijzen hebt zal ik je daar mee doodgooien en er constant over doorzeiken.

^^^ situatie-schets ^^^

Zou jij ook vast leuk vinden he!

(Tuurlijk zeg je iets als "haha dat maakt me echt geen fuck uit hahah", maar diep in je hart weet je dat het eigenlijk heel vervelend is waar je nu mee bezig bent)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-04-2003 21:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ja Snagger... je bent heel vervelend bezig...



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:04 schreef Snagger het volgende:
Jij bent echt zo ontzettend naïef en goedglovig bezig ...

Jezus zeg, ik heb diverse forums gezien (metalfan, zware metalen, de muur, doaforum etc.) en dit forum is dus echt een uitzondering. Denk je werkelijk dat iedereen de moeite neemt om serieus te posten?

Voor mij is het OVERduidelijk dat dit gaat om een grap. Ik kan er heel hard om lachen overigens, begrijp volledig waarom BS666 hem gemaakt heeft; het is heerlijk om te zien hoe belachelijk mensen hier zijn; en er intrappen! Wie gelooft dit nou nog ?

Zijn jullie echt zo dom, of doen jullie je zo voor? Ik bedoel, dit gelooft toch niemand die ook maar een paar hersens heeft ...

Ik kan zo 20 fouten opnoemen, die BS / CHild of BS gemaakt heeft in het 'plot'.

Schaam jij je voor het zijn van een metalhead? Haha, dan kan je maar beter niet gaan forummen.


Nou ik zal wel gewoon te dom zijn om alle aanwijzingen te snappen...

Of gewoon niet vaak genoeg op het forum komen of zo...

Of bepaalde inside-informatie missen...

Ik weet het ook niet, maar die zogenaamde beschuldigingen die ik tot nu toe gelezen heb, raken kant noch wal. Het lijkt het Amerikaanse rechtssysteem wel, waar je op basis van een beetje indirect bewijs toch zo de gevangenis in draait.

En wat dan nog, als het niet waar zou zijn... Waarom doet iedereen zulke verwoede pogingen om het te proberen te ontkrachten? Ben je bang dat ze je betrappen op het tonen van wat medeleven of zo? Ben je bang dat het je hele true-ende-evil imago negatief beinvloedt?

Een ding heb ik wel geleerd, post nooit, maar dan ook nooit je persoonlijke beslommeringen op een forum, want wat je allemaal wel niet over je heen krijgt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 21:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Och jee, ik post vanuit een inrichting ? haha, enkel en alleen omdat ik gewoon durf toe te geven wat ik werkelijk denk, en niet de kontjes lik van de moderators / forummers?

Och, meissie toch ...

Wat ben jij een mongool zeg. Moet ik werkelijk alles geloven wat me hier voorgeschoteld wordt? Wat nou bewijzen? Kom jij maar eens met een bewijs dat hij echt dood is. Kom jij maar eens met een bewijs dat jij niet graag poltie-agentje speelt!

Wat nou ik doe dit niet graag? Ik zeg liever wat er in mijn hoofd rondspookt dan wat er in de hoofd van iemand anders rondspookt. Waarom moet ik "gecondoleerd, sterkte en welkom" zeggen als ik dat hele verhaal voor geen meter vertrouw?

Bah bah, ik kots van jou.


Ik, Wil Schuurman


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:15 schreef Snagger het volgende:
Waarom moet ik "gecondoleerd, sterkte en welkom" zeggen als ik dat hele verhaal voor geen meter vertrouw?


Nouja, euhm, zeg dan niks. Ik snap niet waarom het bij jouw zo hoog zit...

Het punt is dat het risico wat er aan vast kleeft dat je toch geen gelijk hebt, d.w.z.: dat het BS666 verhaal toch klopt, aanwezig is.

Als je dat ontkent, tja ...

En ALS het verhaal dan echt klopt. Dan ben je wel zo ongelooflijk respectloos bezig geweest. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 21:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tjah, dat zal mij dus worst wezen ...

Als het echt waar is (wat ik me dus echt niet kan voorstellen) dan is het gebeurt, en dan hoeft dat wijf zich niet aangesproken te voelen lijkt me zo ...

Denk je nou echt dat ik dit hier neerzet om enkel te provoceren? Hehe, mis poes!!


Ik, Wil Schuurman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-04-2003 21:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:08 schreef Snagger het volgende:
Wat een geouwehoer weer!

Als je van metal houd, waarom kom je dan precies NA de dood van je vader, op een moment dat je volgens mij nou niet direct behoefte hebt om alle problemen met andere mensen te delen. Tevens heeft ze precies dezelfde signature, link, plaatjes enzo. Als mijn vader hier zou posten, zou ik mezelf dan "Son of snaggersvader666" moeten noemen? Zet ik in mijn persoonlijke info "Ik ben de zoon van snaggersvader en ik ben blabla" en type ik even slecht als mijn vader?

Pfff.. zo kan ik wel uren doorblijven gaan.


Ja, omdat ze in eerste instantie alleen op het forum kwam om iedereen te bedanken voor de steunbetuigingen. Daarbij ze had haar vader beloofd om het op het forum te posten (zou jij dat dan niet doen, als je het beloofd hebt?). Lees haar post in het topic maar na. Daar spreekt helemaal niet de intentie uit om daarna ooit nog eens op het forum te posten, wat ze verder ook nog niet gedaan heeft, behalve dan vandaag even.

Verder is ze, zoals ik al schreef, waarschijnlijk door haar vader aangestoken wat betreft metal, maar luisterde ze dat zelf eigenlijk nog niet echt. Maar is het dus een soort van eerbetoon aan haar vader als Venom-fan.

Wat betreft dezelfde 'signature': Dat was dus niet zo. Ze heeft haar signature ondertussen weggehaald. Maar BS had "Welcome to hell" correct gespeld en toen ik vorige week ergens die van Angelica bekeek, stond er "Welkom to hell" (een schrijffout die BS als echte Venom-fan naar mijn mening nooit zou maken). Maar blijkbaar is de Sherlocks op dit forum dat niet opgevallen...

Dus voorlopig raken alle beschuldigingen nog steeds kant noch wal. En dat jij uren door kan gaan met het spuien van onzin, dat geloof ik graag. Daar zit ik nu alleen ff niet op te wachten...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-04-2003 21:28]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:21 schreef Snagger het volgende:
Tjah, dat zal mij dus worst wezen ...

Als het echt waar is (wat ik me dus echt niet kan voorstellen) dan is het gebeurt, en dan hoeft dat wijf zich niet aangesproken te voelen lijkt me zo ...

Denk je nou echt dat ik dit hier neerzet om enkel te provoceren? Hehe, mis poes!!


Ik denk dat het dan vrij moeilijk zou zijn voor "dat wijf" om hier niks van aan te trekken. Dat verschilt van persoon tot persoon.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 21:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 12:55 schreef Claw het volgende:
Zolang je geen HARDE bewijzen hebt tegen iemand zul je hem/haar het voordeel van de twijfel moeten geven imho.

En eeuh, als die jongen dus het verhaal verzonnen zou hebben, zou ie alleen maar vragen om aandacht, en dat geef je hem nu meer dan hij had durven dromen. Beetje fout bezig...


Hm, ten eerste "moet" ik hier niks.

Ten tweede, dit topic gaat niet over BS666 en zijn andere persoonlijkheden, maar is een algemeen topic.

Ten derde, Snagger:


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-04-2003 21:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

er is eigenlijk 1 (of nog een) conclusie te trekken:

ofwel BS666 is echt dood en waar gaat het dan nog over...
ofwel BS666 is niet dood en die lacht zich nu suf omdat er gigantisch over gezeurt wordt

grappig

maarre... ik ben ff niet erg on-line geweest: wie the hell is BS666, waarom is ie dan (schijnbaar) dood en wat had ie...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-04-2003 21:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dit is niet, ik herhaal, NIET het BS666 topic


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen