IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : USA: meer kernbommen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:12 schreef linknl het volgende:
aan mij zal het niet liggen.
mischien bin laden met een 747 op de fabriek dat moet wel lukken, ik zal hem even bellen voor je.



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-04-2003 14:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

stelletje god-wannabee's....



No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:37 schreef Infaustus het volgende:
stelletje god-wannabee's....


Echt wel
Maagden die je aanbidden .. how good can it get!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-04-2003 14:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik denk dat elke toerekeningsvatbare maagd wel wat beters te doen heeft dan mr. bush aanbidden....


No meat is sweater


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 14:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 14:40 schreef Infaustus het volgende:
ik denk dat elke toerekeningsvatbare maagd wel wat beters te doen heeft dan mr. bush aanbidden....


Ja, Neuken tot je er bij neervalt, want je weet maar nooit wanneer de bommen kommen.


Dit slaat nergens op.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-04-2003 14:42 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:12 schreef linknl het volgende:
aan mij zal het niet liggen.
mischien bin laden met een 747 op de fabriek dat moet wel lukken, ik zal hem even bellen voor je.

Haha, niemand weet waar ie zit, behalve linknl! Alright!

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-04-2003 14:42]


Touché, pussycat!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-04-2003 14:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:41 schreef mörke het volgende:
Ja, Neuken tot je er bij neervalt, want je weet maar nooit wanneer de bommen kommen.




dat vind ik wel een goeie reden om je als een slet te gedragen


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:43 schreef Infaustus het volgende:
dat vind ik wel een goeie reden om je als een slet te gedragen
Dus eigenlijk zijn al die domme bimboos best slim, die zagen dit al eerder aankomen dan de rest .. hmm ..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-04-2003 14:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:44 schreef Jenje het volgende:
Dus eigenlijk zijn al die domme bimboos best slim, die zagen dit al eerder aankomen dan de rest .. hmm ..


Nou ik denk eerder dat het toeval is


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 14:46 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 14:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Nou ik denk eerder dat het toeval is


DAT denk ik nou ook!


Dit slaat nergens op.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-04-2003 14:47 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Hoi,... ik ben Bush,en ik wil wereld vrede !

Iedereen in deze wereld is gelijk !

Omdat ieder mens hiervoor in aanmerking komt en we totaal niet discrimineren.

Zullen wij, de Americanen er voor zorgen dat iedereen straks als 1 volk samen leeft.



Samen zijn we een uitgeroeid volk !!!!

Beschaafd hé ?


Wiegen Meister !


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-04-2003 14:47 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 14:44 schreef Jenje het volgende:
Dus eigenlijk zijn al die domme bimboos best slim, die zagen dit al eerder aankomen dan de rest .. hmm ..





ik betwijfel het dat dat soort mensen op de hoogte zijn van bush en z'n wanpraktijken...


No meat is sweater


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 14:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 14:47 schreef Infaustus het volgende:
ik betwijfel het dat dat soort mensen op de hoogte zijn van bush en z'n wanpraktijken...


Nou, wanpraktijken... hij is slechts de antichrist, daar kan hij ook niets aan doen!


Dit slaat nergens op.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-04-2003 14:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht



No meat is sweater


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 16:32 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik ben geen nucleair technicus maar het is volgens mij zo dat zo'n kernbom bij het fabriceren ervan niet onploffen kan omdat nu eenmaal dingen als plutionium of uranium niet uit zichzelf ontploffen. Dat de mensen die het onzorgvuldig in elkaar zetten kanker en misvormde kinderen krijgen... kijk daar kun je als amerikaanse regering natuurlijk niets aan doen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2003 16:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Phriar, je signature is wel erg actueel ineens


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 16:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

helaas wel...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2003 17:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hij lijkt echter in tegenspraak te zijn met de plannetjes van de grootste mongool ter wereld..


BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 25-04-2003 9:02 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

de antichrist zou ik hem niet noemen, dat is hij niet waard.

ne kloot zonder hersenen in zijne kop eerder wel.


We Are BrederLord


bean
Usericon van bean
Posted 25-04-2003 9:36 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Ik betwijfel de waarheid van de eerste quote, Ik heb er niks over gehoord op radio/tv. Dat wil dus niet zeggen dat het niet waar is. Maargoed. Het is een beetje krom om zoveel kernwapens te hebben.

Overigens schendt Amerika hier geen vn afspraken. 5 landen op deze wereld mogen kernwapens hebben. Amerika/rusland/frankrijk/engeland en de laatste ben ik effe kwijt.



BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 25-04-2003 9:42 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

dat is de grootste vorm van discriminatie die ik ooit heb gehoord, waarom zouden alleen deze landen dat mogen hebben,
tis alle landen of geen landen vind ik,

ik begrijp dat als zo'n klein land als Irak zo'n bommen zou hebben, ze der wel misbruik van zouden maken, maaar zo'n groot land gaat dat ook doen zenne.
Amerike


We Are BrederLord


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 10:20 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:36 schreef bean het volgende:
Ik betwijfel de waarheid van de eerste quote, Ik heb er niks over gehoord op radio/tv. Dat wil dus niet zeggen dat het niet waar is. Maargoed. Het is een beetje krom om zoveel kernwapens te hebben.

Overigens schendt Amerika hier geen vn afspraken. 5 landen op deze wereld mogen kernwapens hebben. Amerika/rusland/frankrijk/engeland en de laatste ben ik effe kwijt.



Mogen en hebben zijn een paar verschillende zaken,
Israel, pakistan, India, China en nu ook noord korea hebben ook allemaal nukes.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 10:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

En binnen 10 jaar zullen ze al gebruikt zijn.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2003 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja he .. en ik voor niks zo lang studeren


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 10:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 10:25 schreef Jenje het volgende:
Ja he .. en ik voor niks zo lang studeren


wat nog steeds


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen