IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hate (Polen) Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 26-04-2003 15:22 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Mag ik even uw aandacht?

Ik weet niet of er al over deze band is geschreven, maar toch wil ik even uw aandacht, voor een killer band genaamd Hate uit Polen, dit zijn meesters in de Death Metal, en zullen Vader zeker in de toekomst van de troon stoten, ze hebben nog geen naams bekendheid, maar dat zou snel kunnen veranderen, dit is hun tweede cd op Blackend, en de derde is in zicht, ik reageer in feite laat , maar dacht dat Hate al besproken was, daarom alsnog aandacht voor deze band uit Polen. De muziek valt te omschrijven als een opgevoerde Deicide met lichte Vader invloeden, eigenlijk nauwelijks waarneembaar. Hate heerst, kent er nog iemand deze band?

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-05-2006 15:20]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2003 15:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heb je links naar mp3's?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb Holy Dead Trinity van deze gasten, en ik merk steeds meer dat Heer Krieg elke band met een leuke plaat bombardeert tot meesters van de death metal die alles (vader in dit geval) omver zullen werpen.
Hate lijkt in geen geval op Vader, maar is toch een 'leuke' pot death metal. Niet meer en niet minder.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 22:05 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:02 schreef aerodis het volgende:
Ik heb Holy Dead Trinity van deze gasten, en ik merk steeds meer dat Heer Krieg elke band met een leuke plaat bombardeert tot meesters van de death metal die alles (vader in dit geval) omver zullen werpen.
Hate lijkt in geen geval op Vader, maar is toch een 'leuke' pot death metal. Niet meer en niet minder.



Belg pleur op, anders schiet ik je in puzzels. Jij hebt geen verstand van Death Metal. Kop erover houden, en ga je moeder mastruberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 22:08]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

welke schoenmaat heb jij?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:10 schreef aerodis het volgende:
welke schoenmaat heb jij?


vast heel klein


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-04-2003 22:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Die band is mij nog niet bekend.
Ga het eens checken!
Ben benieuwt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:17 schreef Snaack het volgende:
vast heel klein


ik heb eerder het idee van maat kano ofzo


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-04-2003 22:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Dit is hun website neem ik aan?

http://www.hatesatanic.org/En/


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yeah


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:22 schreef aerodis het volgende:
ik heb eerder het idee van maat kano ofzo


zo kan je het ook zien ja..


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 22:25 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:18 schreef Frietbal het volgende:
Die band is mij nog niet bekend.
Ga het eens checken!
Ben benieuwt.


Je moet vooral niet luisteren naar die posers, dat zijn vooral de posers(Snaack en die aerobeios) die een normaal een cdtje bezitten en de rest gedownload. Hate heerst.

En die Aebodoodis mag voor mij voor een vuurpeloton gaan staan.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-04-2003 22:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 april 2003 22:10 schreef aerodis het volgende:
welke schoenmaat heb jij?

Nou even inkoppen dan maar:

Vast groter dan zijn IQ


Zenial


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-04-2003 22:26 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Klinkt zeer lekker moet ik zeggen.
Ga toch eens hun cd beluisteren zodra ik de kans krijg.

Alleen die vader invloeden hoor ik niet.
Maargoed.
Bedankt voor den tip in ieder geval.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 22:27 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:25 schreef Zenial het volgende:
Nou even inkoppen dan maar:

Vast groter dan zijn IQ


NOG meer reaktie's op HATE, wauw te gek man,
En dan die Zenial vette ASO.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:25 schreef Heer Krieg het volgende:
Je moet vooral niet luisteren naar die posers, dat zijn vooral de posers(Snaack en die aerobeios) die een normaal een cdtje bezitten en de rest gedownload. Hate heerst.

En die Aebodoodis mag voor mij voor een vuurpeloton gaan staan.


Heer Krieg, kap zou eens met je inhoudsloze gezever en probeer tenminste de indruk te wekken dat je zonder externe hulp je computer kunt bedienen..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-04-2003 22:28]


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 22:30 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:26 schreef Frietbal het volgende:
Klinkt zeer lekker moet ik zeggen.
Ga toch eens hun cd beluisteren zodra ik de kans krijg.

Alleen die vader invloeden hoor ik niet.
Maargoed.
Bedankt voor den tip in ieder geval.


Welkom Frietbal, en bedankt vette posers.
POSERS SNAACK< ABERIOOUS, ZENIALen.
dxfjkdjncjvnjdfnvjnfdjnvjkcnv jkcnxjvbknfdkjnvjkvcxnb nvcjbnjcvnbjknvcbnkcvnbkjfxnvkjnxcjbn Krijg nou de kleren, Krieg voert oorlog, onder bevel, knal jezelf door het hoofd.
Hierbij neem ik afscheid van ZM. En kom onder een andere naam terug. Slaap lekker.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 22:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

is hij nu dood?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:30 schreef Heer Krieg het volgende:
Welkom Frietbal, en bedankt vette posers.
POSERS SNAACK< ABERIOOUS, ZENIALen.
dxfjkdjncjvnjdfnvjnfdjnvjkcnv jkcnxjvbknfdkjnvjkvcxnb nvcjbnjcvnbjknvcbnkcvnbkjfxnvkjnxcjbn Krijg nou de kleren, Krieg voert oorlog, onder bevel, knal jezelf door het hoofd.
Hierbij neem ik afscheid van ZM. En kom onder een andere naam terug. Slaap lekker.


KOM JE ONDER EEN ANDERE NAAM TERUG

Blijf alsjeblieft weg, irritant opgefokt mannetje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:31 schreef aerodis het volgende:
is hij nu dood?


vast niet.. Het gaat met hem vast zoals in horrorfilms, als je denk dat je ervan af bent komt hij nog irritanter terug


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 22:33 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

irritant

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 22:34]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-04-2003 22:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

sukkel


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-04-2003 22:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

pfff...Heer Krieg deel II...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2003 22:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jezus als jullie zo blijven zeiken is het niet vreemd dat je zulke reacties uitlokt van heer krieg. vraag me af wie er nou achterlijker bezig is


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-04-2003 22:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 april 2003 22:58 schreef karnivoor het volgende:
jezus als jullie zo blijven zeiken is het niet vreemd dat je zulke reacties uitlokt van heer krieg. vraag me af wie er nou achterlijker bezig is

Nu zie ik het! Het is allemaal onze schuld!!!


Zenial


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen