IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Balkon stort in: 2 doden (in Nederland)!! Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2003 0:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vreemd: er stonden mensen op hetzelfde soort balkon te kijken naar de instorting...

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-04-2003 13:03]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-04-2003 0:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tjah, je zal maar net een bakkie koffie op je balkon zitten te drinken en je pleur naar beneden.

Achja, het is sneller dan de lift


Ik, Wil Schuurman


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2003 0:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nee, ze zaten echt te kijken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-04-2003 0:21 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 0:18 schreef Leviathanica het volgende:
Vreemd: er stonden mensen op hetzelfde soort balkon te kijken naar de insorting...
en daarna konden ze niet meer kijken, NOOIT meer


FREEZE


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 0:26 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Ben je best wel genaaid mee


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-04-2003 10:54 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-04-2003 10:55]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2003 10:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Heb zelf ook in de bouw gewerkt en als je ziet hoe het daar aan toe gaat (bv. helft van de stekeinden afslijpen anders past het niet) vraag ik mij toch af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Damir
Usericon van Damir
Posted 27-04-2003 11:47 by Damir Wijzig reactieProfiel van DamirQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 0:26 schreef Demosthenese het volgende:
Ben je best wel genaaid mee


Voor je het weet stort jouw balkon neer!!!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-04-2003 12:23 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

*sighs relieved* Ik heb geen balkon

Wel lullig trouwens. Ben je helemaal heppie omdat de zon schijnt en je eindelijk zonder te verkleumen je balkonnetje opkan, dondert 't naar beneden....


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 27-04-2003 15:14 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ja, da's balen... woon er zelf 200 meter vandaan... blij dat ik daar niet was toen de boel in elkaar sodemieterde


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2003 15:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 april 2003 15:14 schreef Blackjack het volgende:
Ja, da's balen... woon er zelf 200 meter vandaan... blij dat ik daar niet was toen de boel in elkaar sodemieterde


Had je het niet graag gezien??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-04-2003 15:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:23 schreef Saphire het volgende:
*sighs relieved* Ik heb geen balkon

Wel lullig trouwens. Ben je helemaal heppie omdat de zon schijnt en je eindelijk zonder te verkleumen je balkonnetje opkan, dondert 't naar beneden....


Of dondert het balkon boven je op jou!


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 27-04-2003 15:19 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:23 schreef Saphire het volgende:
*sighs relieved* Ik heb geen balkon

Wel lullig trouwens. Ben je helemaal heppie omdat de zon schijnt en je eindelijk zonder te verkleumen je balkonnetje opkan, dondert 't naar beneden....
OF stuikt je vloer van je huis in elkaar...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 27-04-2003 15:28 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 15:17 schreef Leviathanica het volgende:
Had je het niet graag gezien??


Mwah... t is dat dr 2 lui dood bij zijn gebleven, anders had ik t best graag willen zien... een leuke instorting, geen dooien of gewonden, pilsje erbij en lekker kankeren op de gemeente en/of bouwbedrijf.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 17:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik heb ook een balkon!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 27-04-2003 17:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

oud nieuws, maar je zal er maar op staan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-04-2003 17:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iemand al balkonvrees nu?


Je moeder.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-04-2003 22:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Je fiets zal maar onder dat balkon staan...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:05 schreef MetalJan het volgende:
Je fiets zal maar onder dat balkon staan...
Dan heeft die dief een end gefietst ..


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 30-04-2003 23:08 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Ben ook benieuwd wat ze met die woningen gaan doen? Slopen of renoveren. Het is geen leuk idee om een huis te kopen waarbij de vorige eigenaar om het leven is gekomen omdat het balkon begaf.


grrr


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-04-2003 23:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 22:15 schreef Jenje het volgende:
Dan heeft die dief een end gefietst ..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 23:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vind de topictitel wel mooi:

2 doden in nederland!!!

maarja, het is behoorlijk kut dat er dingen worden opgeleverd die na een tijdje alweer instorten, terwijl ervan betonrot/slijtage geen sprake kan zijn.

Je zag ook een jolige bewoner met zn gestutte balkonnetje: 'nou, daziedrwelsteviguuthoor!'
vraag me af hoeveel de woningbouwverenging hem daarvoor heeft betaald


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 17-05-2003 18:44 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Heb net gelezen dat ze hebben nu ook de parkeer garage gestut van dit pand. Deze draag constructi bleek ook niet in orde . Volgens kunnen ze dit pand maar beter afbreken voor dat het straks helemaal inzakt.
Je zal maar in een pand wonen dat deze aannemer gebouwd heeft. Dan hoef je je sterio dus niet te hard ze want anders lig je zo in de kelder.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2003 20:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

heb het ook gezien in het nieuws (Het Hart van Nederland) een tijdje terug, wel schijtig voor de nabestaanden van de slachtoffers .

Toen ik op school zat in oostende is er ook eens iets "ingestort", een betonplaat van 5 bij 3 is eens naar beneden gevallen van de dertiende verdieping van het gebouw naast onze school, gebeurde tijdens de les wiskunde, oefeningen aan het oplossen toen er plotseling een hevige knal weerklonk, iedereen direct weer wakker, ik ook, niemand wist toen wat er gebeurd was, maar bij het buitengaan tijdens de pauze werd alles wel duidelijk.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 17-05-2003 20:42 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb het ook gezien, en natuurlijk is het vervelend voor de nabestaanden, maar eerlijk gezegd doet nieuws als dit me niks en vind ik het ook ietwat overbodig daar een item aan te besteden bij het nieuws.
Deze gebeurtenis is het gevolg van een imperfectie van de mens, op hele kleine schaal, ik zie liever nieuws van maatschappelijk of zelfs mondiaal belang .. slechts mijn 2 euro cent ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 21:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 20:42 schreef ilyc het volgende:
Ik heb het ook gezien, en natuurlijk is het vervelend voor de nabestaanden, maar eerlijk gezegd doet nieuws als dit me niks en vind ik het ook ietwat overbodig daar een item aan te besteden bij het nieuws.
Deze gebeurtenis is het gevolg van een imperfectie van de mens, op hele kleine schaal, ik zie liever nieuws van maatschappelijk of zelfs mondiaal belang .. slechts mijn 2 euro cent ..

'Dus jij vind wanbeleid toegstaan door de gemeente/ overheid geen maatschappelijk toegevoegde nieuwswaarde hebben.
totdat het jezelf overkomt natuurlijk.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen