IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Tweede Wereldoorlog Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2007 14:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 0:49 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
doe mij een lol en blijf weg uit illegale praktijken en lok andere er niet mee.
anders voel ik me serieus genoodzaakt om de nodige instanties op de hoogte te stellen gast.


Zo, hij wel!


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 11-03-2007 14:03 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

nee die is nieuw voor me, cool


je "moet""ook even zaken als stiwot en dat soort prut checken en ook
http://www.twenot.nl/


klinkt misschien raar maar er zijn bepaalde mensen en dealers in dit "wereldje" die je beter kunt mijden.
ik zal je binnenkort wel een mailtje sturen met wat uitleg e.d.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-03-2007 14:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 14:03 schreef WhiteRider het volgende:
Zo, hij wel!
Anders bemoei je je er niet mee en ga je in een ander topic klieren.


Fuck the world and fuck you


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 11-03-2007 14:44 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 11 maart 2007 14:29 schreef mental het volgende:
Anders bemoei je je er niet mee en ga je in een ander topic klieren.


kom, we rossen hem scheel



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-03-2007 14:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

een bajo in zijn reet !


Fuck the world and fuck you


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 11-03-2007 14:49 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

zonde van de bajo, doe dan maar een banjo



broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 11-03-2007 19:58 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

http://www.thirdreichruins.com/

Deze is ook leuk. Vooral het gedeelte waar ze gaan kijken hoeveel adelaars etc er nog hangen op postkantoren enzo is een aanrader.

http://www.thirdreichruins.com/reichsadler.htm

deze dus

[Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 11-03-2007 20:00]


Herman van de bakker


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 11-03-2007 20:14 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

super!
thnx voor de link



manwithnoname13
Usericon van manwithnoname13
Posted 11-03-2007 20:39 by manwithnoname13 Wijzig reactieProfiel van manwithnoname13Quote dit bericht

Gisteren nog in het hurtgenwald geweest en de sporen van de oorlog overal aangetroffen (oa duitse veldfles, hulzen, lege verroeste munitiekisten, etc...)

[Dit bericht is gewijzigd door manwithnoname13 op 11-03-2007 20:40]


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 11-03-2007 21:47 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 20:39 schreef manwithnoname13 het volgende:
Gisteren nog in het hurtgenwald geweest en de sporen van de oorlog overal aangetroffen (oa duitse veldfles, hulzen, lege verroeste munitiekisten, etc...)



Top! Daar wil ik zeker eens heen!


Herman van de bakker


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2007 21:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 14:29 schreef mental het volgende:
Anders bemoei je je er niet mee en ga je in een ander topic klieren.

Haha, zo'n beetje de eerste keer dat je serieus bent in een topic, en gelijk moet iedereen z'n bek houden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-03-2007 22:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, zo'n beetje de eerste keer dat je serieus bent in een topic, en gelijk moet iedereen z'n bek houden?

.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-03-2007 6:36]


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-03-2007 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, zo'n beetje de eerste keer dat je serieus bent in een topic, en gelijk moet iedereen z'n bek houden?



ROFL +100 hahah


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-03-2007 22:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 22:30 schreef Chelman het volgende:
ROFL +100 hahah

.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-03-2007 6:37]


Fuck the world and fuck you


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 13-03-2007 20:45 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Iemand van jullie weleens in Stalingrad geweest? Of Zarizyn heet het nu geloof ik...Ik ben superbenieuwd hoe het er daar nu uitziet en of er nog iets valt te zien wat herinnert aan de strijd daar. Ik ben zelf weleens in Leningrad geweest maar de Russen zijn volgens mij erg goed in het uitwissen van duitse sporen... Er was niet veel meer van te zien iig


Herman van de bakker


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-03-2007 20:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mmmm, t meeste zal toch wel verdwenen zijn lijkt me.maar idd wel gaaf om er eens een keer te kijken. misschien moet je dat eens aan HUB vragen die komt regelmatig in Rusland..

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-03-2007 20:50]


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-03-2007 20:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 20:45 schreef broer konijn het volgende:
Iemand van jullie weleens in Stalingrad geweest? Of Zarizyn heet het nu geloof ik...


Volgograd....al ruim 40 jaar overigens. Tsaritsyn heette het vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-03-2007 21:01]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-03-2007 21:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heb een keer in een docu gezien dat daar op het platteland rond Stalingrad nog heel wat valt te vinden (zijn ook iets van 1,5 miljoen man gesneuveld).


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 13-03-2007 21:18 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 20:59 schreef Chelman het volgende:
Volgograd....al ruim 40 jaar overigens. Tsaritsyn heette het vroeger.

Tja sorry Leningrad is ook al weer even st.petersburg
Aan de andere kant, als het zo nog even doorgaat met poetin heet het gewoon weer Stalingrad binnenkort, maar dat is een ander topic


Herman van de bakker


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-03-2007 21:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Poetingrad dan denk ik toch


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-03-2007 21:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

voor de liefhebber:

Donderdagavond - Das Goebbels Experiment

http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/oorlog/c_oorlog_dezeweek/index.shtml

Deel 1.



broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 13-03-2007 21:44 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

"Ik heb mijn dagboeken, twintig dikke delen, in de kelder van de Reichsbank gedeponeerd. Ze zijn te waardevol om het slachtoffer van een of andere luchtaanval te worden. Ze verschaffen een beeld van mijn hele leven en onze tijd. Als het lot me toestaat nog een paar jaar aan de zaak te werken , ben ik van plan ze ter wille van de toekomstige generaties uit te geven. Ze kunnen voor de hele wereld van belang zijn".

Wat een zelfoverschatting zeg...
Wel interessant natuurlijk


Herman van de bakker


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-03-2007 21:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 21:00 schreef Iskariot het volgende:
Heb een keer in een docu gezien dat daar op het platteland rond Stalingrad nog heel wat valt te vinden (zijn ook iets van 1,5 miljoen man gesneuveld).


1,5 miljoen.. bizar ja, zo'n aantal.. Ik las toevallig dit weekend nog een opinie-stukje in NRC waarin Stalingrad werd aangehaald als rampzalig voorbeeld van wat er gebeurd als je je zodanig laat overheersen door secundaire doelstelling (in dit geval de obsessie van Hitler om Stalingrad te veroveren) dat dit je hele campagne overheerst en tegenwerkt. Het voorbeeld werd overigens aangehaald om kracht bij te zetten bij een pleidooi over de obsessie van Amerika om de taliban uit te schakelen in Afganistan. Ook een secundair doel, immers de opzet was alleen maar om Al Queda uit te schakelen en niet om partij te kiezen in een burgeroorlog of om de Talibaan te verdrijven...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-03-2007 21:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik wil nu wel eens echt toffe docus zien, die discovery docus ken ik nu wel zo'n beetje. iemand hier die nog toffe zooi kan aanraden ?


Fuck the world and fuck you


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-03-2007 21:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 21:54 schreef mental het volgende:
ik wil nu wel eens echt toffe docus zien, die discovery docus ken ik nu wel zo'n beetje. iemand hier die nog toffe zooi kan aanraden ?


canvas heeft nog altijd veel docu's over WOII. Zelf vind de verhalen achter de personen, vooral de rechterhanden van Hitler, wel interessant. Zoals bovengenoemde docu over Goebbels, maar ook "Goering in Nurnberg", "Speer un Er" (over Albert Speer, wel een beetje aan de soapy kant soms) .


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen