IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Laat je band eens horen! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2004 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 september 2004 13:51 schreef Snaack het volgende:
Bedankt voor de opbouwende kritiek allemaal

Kan ik de zanger weer op zijn lazer geven
zangers op de lazer geven is leuk (zie image trason review op fp mijner hand )


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-09-2004 13:57 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 26 september 2004 23:32 schreef Shredhead het volgende:
Van de onlangs verschenen demo 'pieces of me':

HIER!


Lekker nummer, alleen die zangstijl vind ik niks.


Bazzio Attacks!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 14:33 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 september 2004 13:36 schreef bazzio het volgende:
Muziek: vet! vocals: klinkt een beetje computerachtig en deed me een beetje aan rammsteinachtig denken?
wtf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-09-2004 14:36 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 september 2004 14:33 schreef spectre het volgende:
wtf

Misschien wordt het bedoeld als compliment


Signature


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-09-2004 14:38 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 27 september 2004 15:15 schreef enlil het volgende:
Meslamtaea - Klaagzang http://members.chello.nl/f.velthuis1/meslamtaea/meslamtaea_klaagzang.mp3
Eenmansproject. Meer info op www.meslamtaea.cjb.net



Nog geen commentaar zie ik....

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 29-09-2004 14:40]


Signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 14:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 september 2004 14:36 schreef enlil het volgende:
Misschien wordt het bedoeld als compliment

zal best, maar de vergelijking snap ik niet echt... enige wat ik kan zeggen: er zit een effect over de zang


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-09-2004 14:50 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 29 september 2004 14:45 schreef spectre het volgende:
zal best, maar de vergelijking snap ik niet echt... enige wat ik kan zeggen: er zit een effect over de zang
Dat bedoelde ik dus, geef mij maar een normale rauwe bm stem. en over rammstein, die gebruiken ook dat soort vocaleffectjes vandaar! En dat vind ik te computerig en dus niet echt klinken.


Bazzio Attacks!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 14:52 by spectre Profiel van spectre

nee ik snap je ook wel hoor, maar ik heb dat nooit in Rammstein gehoort vandaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-09-2004 15:02 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 september 2004 14:52 schreef spectre het volgende:
nee ik snap je ook wel hoor, maar ik heb dat nooit in Rammstein gehoort vandaar


Ik vergelijk het eerder met nieuwere Satyricon, zelfde soort gitaarwerk. sammath misschien ook wel een beetje, vanwege de wijze van drums programmeren en het directe, dissonante gitaargeluid....Gitaargeluid is trouwens vet, hoe heb je dit opgenomen?

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 29-09-2004 15:13]


Signature


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-09-2004 15:03 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 29 september 2004 13:06 schreef Snaack het volgende:
Weliswaar geen metal (), ik ben desondanks benieuwd wat jullie hiervan vinden.

1 nummertje van een live-opname afgelopen vrijdag:
ANY - Exodus

Ik drum in deze band.


Klinkt goed Snaack . Lekker basgeluid (sowieso goed geluid voor een live opname). Ik vind de zang trouwens ook geheel niet slecht. Ik hoor regelmatig slechtere zangers voorbij komen.

hehe verkeerde smiley

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-09-2004 15:04]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2004 15:11 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 september 2004 15:03 schreef Vlkodlak het volgende:
Klinkt goed Snaack . Lekker basgeluid (sowieso goed geluid voor een live opname).


Thnx, ik ben zelf ook erg tevreden over de geluidskwaliteit

quote:
Ik vind de zang trouwens ook geheel niet slecht. Ik hoor regelmatig slechtere zangers voorbij komen.


Wederom thnx

Maar goed, ik weet dat hij het veel beter kan.. Hij is verliefd en had zijn hoofd er niet helemaal bij. Zijn vriendinneke stond vlak voor zijn neus hehehehe

Het was ook de eerste keer dat we deze nummers live speelden dus dat was wel spannend..


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 15:25 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 september 2004 15:02 schreef enlil het volgende:
het directe, dissonante gitaargeluid....Gitaargeluid is trouwens vet, hoe heb je dit opgenomen?


dit nummer met een V-amp 2, maar die is onlangs gestorven. Tegenwoordig met een Zoom GFX-707 pedaaltje, waarin ik persoonlijk een veel beter geluid in vind zitten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-09-2004 15:38 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 september 2004 15:25 schreef spectre het volgende:
dit nummer met een V-amp 2, maar die is onlangs gestorven. Tegenwoordig met een Zoom GFX-707 pedaaltje, waarin ik persoonlijk een veel beter geluid in vind zitten.

Plug je de output van je pedaal gelijk in de computer/sporenrecorder, of gebruik je een microfoon die je voor de gitaarversterker zet?

Zelf ben ik hiermee aan het experimenteren, maar ben niet geheel tevreden over het gitaargeluid, beetje schel en iel geluid, maar op zicht voor blackmetal-achtige praktijken niet verkeerd. luister naar deze mp3 http://members.chello.nl/f.velthuis1/meslamtaea/meslamtaea_klaagzang.mp3


Signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 15:50 by spectre Profiel van spectre

ik heb het al lang geluisterd maar het is helaas niet mijn ding... en je gitaargeluid is wel iel, maar het klinkt dus zoals veel bands hebben die een directe input gebruiken, het klinkt een beetje onnatuurlijk. Ik mic niks, ik doe de output in een mengpaneel en die gaat rechtstreeks naar mijn G4 computer. Veel pedalen zijn niet geschikt voor deze werkwijze (qua geluid, vind ik dan). Ik heb ook al eens met een Boss pedaal gewerkt, maar dat was geen groot succes ... Daarom de aanschaf van de V-Amp destijds, omdat die speciaal voor deze doeleinden zijn gemaakt... toen dat ding stierf, voor de grap een ander oud pedaal gebruikt (de Zoom) en die bleek wonderbaarlijk een zeer goed geluid te geven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-09-2004 15:57 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 september 2004 15:50 schreef spectre het volgende:
ik heb het al lang geluisterd maar het is helaas niet mijn ding... en je gitaargeluid is wel iel, maar het klinkt dus zoals veel bands hebben die een directe input gebruiken, het klinkt een beetje onnatuurlijk. Ik mic niks, ik doe de output in een mengpaneel en die gaat rechtstreeks naar mijn G4 computer. Veel pedalen zijn niet geschikt voor deze werkwijze (qua geluid, vind ik dan). Ik heb ook al eens met een Boss pedaal gewerkt, maar dat was geen groot succes ... Daarom de aanschaf van de V-Amp destijds, omdat die speciaal voor deze doeleinden zijn gemaakt... toen dat ding stierf, voor de grap een ander oud pedaal gebruikt (de Zoom) en die bleek wonderbaarlijk een zeer goed geluid te geven.


dank u voor de tip Ik heb het woord amp-simulator wel eens horen vallen, misschien dat in de Zoom zoiets is ingebouwd.


Signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2004 16:01 by spectre Profiel van spectre

ja er zit een amp simulator in, maar die staat bij mij uit verder wil een goede geluidskaart in je computer ook helpen om een beter geluid te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2004 16:02]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nobassak
Usericon van nobassak
Posted 29-09-2004 16:17 by nobassak Profiel van nobassakhttp://www.nobassak.nl



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-09-2004 16:56 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 29 september 2004 16:17 schreef nobassak het volgende:
Van Nobassak.
departed:
http://members.chello.nl/r.rappard/NobassaK%20-%2002%20-%20Departed.mp3

Blooddrained:
http://members.chello.nl/r.rappard/NobassaK%20-%2004%20-%20Blooddrained.mp3

Nobassak..nobassak..kassabon..HEY stonden jullie ook niet op de "Sound of Salland"?
Kga thuis es ff luisteren

Edit : Geluisterd. Joa rechttoe rechtaan death. Beetje zompige gitaren en timing kan beter, maar lijkt me leuk eens live te zien. Zal vast wel vet zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-09-2004 17:12]


nobassak
Usericon van nobassak
Posted 29-09-2004 22:05 by nobassak Profiel van nobassakhttp://www.nobassak.nl

quote:
Op 29 september 2004 16:56 schreef FRNK het volgende:
Nobassak..nobassak..kassabon..HEY stonden jullie ook niet op de "Sound of Salland"?
Kga thuis es ff luisteren

Edit : Geluisterd. Joa rechttoe rechtaan death. Beetje zompige gitaren en timing kan beter, maar lijkt me leuk eens live te zien. Zal vast wel vet zijn.


Dit zijn live opnames.

Nee, bij mijn weten stonden we niet op sound of salland.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-09-2004 13:31 by enlil Profiel van enlil

quote:
Op 29 september 2004 15:50 schreef spectre het volgende:
ik heb het al lang geluisterd maar het is helaas niet mijn ding... en je gitaargeluid is wel iel, maar het klinkt dus zoals veel bands hebben die een directe input gebruiken, het klinkt een beetje onnatuurlijk. Ik mic niks, ik doe de output in een mengpaneel en die gaat rechtstreeks naar mijn G4 computer. Veel pedalen zijn niet geschikt voor deze werkwijze (qua geluid, vind ik dan). Ik heb ook al eens met een Boss pedaal gewerkt, maar dat was geen groot succes ... Daarom de aanschaf van de V-Amp destijds, omdat die speciaal voor deze doeleinden zijn gemaakt... toen dat ding stierf, voor de grap een ander oud pedaal gebruikt (de Zoom) en die bleek wonderbaarlijk een zeer goed geluid te geven.


Op marktplaats wel een Zoom 505 effectenpedaal gevonden met ampsimulator.. Gebruik je deze ook toevallig, of weet je of deze geschikt is voor direct inpluggen?


Signature


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 30-09-2004 13:33 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ook nog maar een keer reclame maken:

3 promo tracks te downloaden op:

www.cyphercore.com


But there is no real me: only an entity, something illusory................


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-09-2004 14:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 30 september 2004 13:31 schreef enlil het volgende:
Op marktplaats wel een Zoom 505 effectenpedaal gevonden met ampsimulator.. Gebruik je deze ook toevallig, of weet je of deze geschikt is voor direct inpluggen?
nee wij gebruiken een Zoom GFX 707. Of hij geschikt is weet ik niet, zou je op internet even moeten zoekn, maar Zoom pedalen zijn iig wel kwaliteit.


74 guitar effects (a truckload of modulation-compression-reverb, delay, pitch shift, and EQ effects - up to10 can be used simultaneously)

30 Drive effects with VAMS amp modeling

3 acoustic guitar simulators

120 patches (60 preset/60 user)

Fully programmable on-board expression pedal

Onboard drum machine for practice or recording (60 preset patterns with tempo control)

6-second onboard sampler to record your favorite guitar parts or musical phrases (you can slow down sampler re-play by up to 25% without changing the pitch for learning intricate guitar parts)

Smart Media card slot ready for expanded phrase sampler and patch memory, analog control knobs for fast editing, large LED display and dual footswitches for live performance patch changes and tuning with the onboard chromatic tuner. Smart Media card is not included.

ZNR Noise Reduction

Stereo 1/4 in. headphone/line output

Operates up to 11 hours on 4 AA batteries or optional AC adapter



Featuring a sleek new design, easy analog operation, 9 powerful new guitar effects, and amp modeling, the 505 II Guitar takes the world's most popular compact multi-effects guitar pedal to a new standard of performance.

The 505 II's molded chassis with its sleek, flowing lines and Silver finish offers a stylish appearance that's built to last. Extremely durable space-age plastic and a flat control surface take the worry out of carrying it in the same case with other gear.

As part of its enhanced design, the 505 II Guitar Pedal features new distortion effects including Clean, Scream, Wild, and Shred; along with new modulation effects such as Cry, Tremolo, Ring Modulation, Slow Attack, and Echo.

The 505 MKII includes a total of 33 guitar effects, arranged in 7 modules. Up to 9 effects can be used at the same time. In addition to 12 different types of smooth, rich distortion sounds, the 505II features world-famous guitar amp sounds created using Zoom's proprietary VAMS (Variable Architecture Modeling System) technology.

A large rotary selector, easy-to-read red LED display and foot switches make the 505 II truly user friendly. Sounds can be easily stored in up to 36 patch locations.

Other features include: ZNR (Zoom Noise Reduction); 28 hours of continuous operation with 4 size AA alkaline batteries plus AC operation; a rear panel input for an expression pedal; integrated auto chromatic tuner; and more.

hij is wel een stukkie minder, maar voor BM heb je echt niet zoveel effecten nodig, in feite is de onze ook veel te luxe, maar goed.





[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-09-2004 14:23]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 30-09-2004 14:33 by Mad Maikie Profiel van Mad Maikiehttp://www.ulysses-online.nl

Tssk, dit is toch geen hardware topic

Willen jullie het gekweel van jullie redacteur Mad Maikie horen in zijn symfo-prog-rock band.

Check dan de media sectie op http://www.ulysses-online.nl eens ff.


Mad Maikie


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-09-2004 14:39 by enlil Profiel van enlil

Dank u spectre,

Ik vond dit nog over zoom 505

For line out use and recording at home or studio, the amp simulator allows you to recreate the tonal characteristics of a real guitar amp.

Dus voor line-out gebruik

Vanavond maar 's richting muziekzaak lopen dan


Signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2004 14:55 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 september 2004 13:06 schreef Snaack het volgende:
Weliswaar geen metal (), ik ben desondanks benieuwd wat jullie hiervan vinden.

1 nummertje van een live-opname afgelopen vrijdag:
ANY - Exodus

Ik drum in deze band.


Nog maar een nummerke dan, van dezelfde live-opname.

ANY - Disco


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen