IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Audiocompressie - FLAC OGG WMA MP3 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2006 16:13 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 16:12 schreef Chelman het volgende:
De tering. Het mag dan wel goed zijn en zo, maar het ziet er niet uit zeg.


Nee klopt beetje kaaltjes maar ja het werkt..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-08-2006 16:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 16:12 schreef Chelman het volgende:
De tering. Het mag dan wel goed zijn en zo, maar het ziet er niet uit zeg.


Aangezien ik dat ding altijd geminimaliseerd in mijn system tray heb staan, merk ik daar dus helemaal niks van...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2006 17:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

maar zit er ook een soort van plugin bij die automatich titels en dergelijke van het net plukt zoals bij audiograbber.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2006 17:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 16:12 schreef Chelman het volgende:
De tering. Het mag dan wel goed zijn en zo, maar het ziet er niet uit zeg.


Download de plugin ColumnsUI
Kan je de playlist in columns onderverdelen. Het maakt het overzichtelijker en het ziet er nog is goed uit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2006 17:08 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 23 augustus 2006 16:12 schreef Chelman het volgende:
De tering. Het mag dan wel goed zijn en zo, maar het ziet er niet uit zeg.


JUIST WEL !!!


kleuren zijn lelijk, alles groen op zwart.

Lekker rustig.


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2006 18:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 10:30 schreef Iskariot het volgende:
Je kan ook exact audio copy gebruiken en FLAC als "external compression" daar instellen:
http://www.saunalahti.fi/cse/EAC/index.html

Heb je maar 1 programma nodig (je moet flac en exact audio copy nog wel apart downloaden).
Mucho beaucoup gracias. Dit had ik nodig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-08-2006 19:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Hmm, ik vraag me af waarom ik tot nu toe nooit EAC heb geprobeerd.
Seems like da shit.

Ik denk dat Audiograbber misschien zo weggetrapt wordt.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-08-2006 20:08 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2006 13:41 schreef Argus het volgende:
Hmm uitdroging, zure vingers.... echt wel hoor




Stof, zuur en vetten had ik idd ook al gelezen maar over uitdrogen nog nergens. Heeft het iets te maken weekmakers? Het is geen zitbank of dashboard!? Die hebben soepel vinyl nodig.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-08-2006 20:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Yeessss, eindelijk dat EAC aan de praat gekregen!! Vervolgens de specs van de uberstandard ingeladen. Helaas heb ik de .95 beta 4 versie van EAC, want de uberstandard vereist 0.90 beta 4. Helaas deed die het niet bij mij, but this will do...

Kijk op http://www.ubernet.org/ en klik door naar de uberguide.


Dear dirty delightful old drunken old days


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2006 20:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 augustus 2006 20:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Yeessss, eindelijk dat EAC aan de praat gekregen!!


Was dat zo ingewikkeld dan?

Bij mij werkt het altijd meteen zonder al teveel gekloot.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-08-2006 20:39 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik weet het ook niet, 't kreng herkende mijn cd-drive nooit. Nu ineens wel. Ala, ik ben allang blij dat hij het doet...


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-10-2006 12:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Vraagje over codecs...

Ik zit nu weer met een m4a formaat wat mijn winamp niet herkent. Nu kan ik wel lukraak codecs gaan lopen downloaden, maar ik vroeg me ineens af, dat ik helemaal geen overzicht hem over mijn codecs!

Hoe krijg je overzicht over codecs?
Hoe weet je welke wordt gebruikt voor wat?
Is dat in te stellen?
Wat zijn de beste om te downloaden?

En het truukje van het k-lite codecpack ken ik al, maar daar hoor ik slechte verhalen over...


Dear dirty delightful old drunken old days


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-10-2006 12:15 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

I meen dat mensen verkeerd omgaan met het fenomeen codecs.

In plaats van steeds een extra codec te moeten zoeken, downloaden en installeren moet men 1 van de tig gratis (free+Free) *spelers* downloaden die al die fucking codecs ondersteunen. (Idd, out-of-the-box)

Schaffelaar, lees dit eens voor duidelijkheid --> http://en.wikipedia.org/wiki/M4a

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 26-10-2006 12:15]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-10-2006 12:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

En je lijst met codecs kun je gewoon in windhoos zelf zien....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-10-2006 12:32 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik zou het niet weten. Heb nooit de behoefte gehad.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gvd, ik heb een wav file van 1.400 MB, van 1u40 minuten, die wil ik in 2en kappen.

iemand aanrader qua software?


signature


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-10-2006 14:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Bijna elk degelijk studiopakket. ProTools, Cubase SX, Cubase Nuendo, Reason.. you name it. Reason Adapted is een uitgedunde vorm van Reason, niet zo heel groot dus. Als je die kan vinden ben je al snel klaar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok!

ik geloof dat ik een adobe programma ergens liggen heb idd, audio...

es kijken!

thanx!


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-10-2006 14:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

AUDACITY!! --> http://audacity.sourceforge.net/
It has all you need (tenzij je prof muzikant bent ofzo en 1024-kanaals gesamplede instrumenttracks nodig hebt)

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 27-10-2006 14:24]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 14:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nice


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-10-2006 11:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

audacity is nais1

Zijn er hier ook mensen die tijdens het afspelen van ogg, rare vertragingen krijgen? bij sommige files stopt mn pc soms ff om na te denken. Met mp3 heb ik dat nooit. Ik gebruik foobaR.

foobar 4 laif bitsj.


Suck my piss


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-10-2006 13:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 12:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Vraagje over codecs...

Ik zit nu weer met een m4a formaat wat mijn winamp niet herkent. Nu kan ik wel lukraak codecs gaan lopen downloaden, maar ik vroeg me ineens af, dat ik helemaal geen overzicht hem over mijn codecs!

Hoe krijg je overzicht over codecs?
Hoe weet je welke wordt gebruikt voor wat?
Is dat in te stellen?
Wat zijn de beste om te downloaden?

En het truukje van het k-lite codecpack ken ik al, maar daar hoor ik slechte verhalen over...


Ik gebruik zelf Media Player Classic met K-Lite Mega Codec pack en heb totaal geen probleem met het afspelen van nagenoeg elk bestandsformaat.

http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm#klmcodec

De enige die af en toe hapert bij mij is WMV formaat.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-10-2006 13:20]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-10-2006 15:17 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

TJa, voordeel wel om af en toe die k-lite down te loaden is, dat je ook de nieuwste codecs hebt.


Dear dirty delightful old drunken old days


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 28-10-2006 15:42 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2006 14:17 schreef Illusione het volgende:
Reason Adapted is een uitgedunde vorm van Reason, niet zo heel groot dus. Als je die kan vinden ben je al snel klaar.


Sorry hoor, maar een WAV in tweeen knippen met Reason?
Dat moet je me eens uitleggen.

Hoe kan dat in godsnaam handig wezen?


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 28-10-2006 15:43 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik zeg ook: Audacity, fijn programma, mooi gratis en voor veel OS'en te downloaden.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen