IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Het grote "Hoezee, de nieuwe Lords of Metal is online" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2003 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, dat heb ik er keihard uitgemept bij Covered in Ashes.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-11-2003 16:29 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Hahahha, wat een worst


this user is dead


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 16:40 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2003 16:19 schreef Jenje het volgende:
Nee, dat heb ik er keihard uitgemept bij Covered in Ashes.


Lang leve de dictatuur?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2003 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 16:40 schreef HerrHorst het volgende:
Lang leve de dictatuur?
Juist, niks vrije wil.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-11-2003 17:20 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 2 november 2003 14:34 schreef HerrHorst het volgende:
Hmmm, deed ik toen ook de presentatie?


Ik dacht al, een rondemiss met baard? Nu ben ik er eindelijk uit!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 17:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 15:20 schreef HerrHorst het volgende:
Dan zullen ze wel niet naar ons verstuurt zijn. Van beide bands heb ik in ieder geval nog nooit gehoord.


oh, ze komen van Unique Leader af. Net zoals Deeds Of Flesh


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 17:49 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan snap ik wel dat het me niks zegt. Ik zit niet echt te wachten op lawaai om het lawaai. Zoals Deeds Of Flesh.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 17:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 18:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 17:49 schreef HerrHorst het volgende:
Dan snap ik wel dat het me niks zegt. Ik zit niet echt te wachten op lawaai om het lawaai. Zoals Deeds Of Flesh.


pff.. je objectiviteit is zeker geen sterk punt en derhalve snap je de muziek ook nog is niet.

Laat je ezine ook maar zitten dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 19:12 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En als je het gelezen zou hebben zou je weten dat ik dat soort dingen niet zelf bespreek.

Kneus.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 19:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 19:12 schreef HerrHorst het volgende:
En als je het gelezen zou hebben zou je weten dat ik dat soort dingen niet zelf bespreek.

Kneus.


muhaha, op je pikkie getrapt
Het is maar goed ook dat je dat niet doet, zou de kwaliteit van de E-Zine zeker niet ten goede komen, het is trouwens al slechte reclame dat jij erbij betrokken bent.
Dwaas

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 02-11-2003 19:21]


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 20:00 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2003 19:21 schreef 0Tolerence het volgende:
muhaha, op je pikkie getrapt
Het is maar goed ook dat je dat niet doet, zou de kwaliteit van de E-Zine zeker niet ten goede komen, het is trouwens al slechte reclame dat jij erbij betrokken bent.
Dwaas

edit: typo


Iemand die het nodig vind om zijn non-argumenten met een paar opgestoken middelvingers te bekrachtigen geeft in feite aan dat hij/zij/het maar een eind in de ruimte aan het zwammen is zonder feitelijk wat te melden te hebben. En als U het beter kan? Laat maar zien dan.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 20:00 schreef HerrHorst het volgende:
Iemand die het nodig vind om zijn non-argumenten met een paar opgestoken middelvingers te bekrachtigen geeft in feite aan dat hij/zij/het maar een eind in de ruimte aan het zwammen is zonder feitelijk wat te melden te hebben. En als U het beter kan? Laat maar zien dan.


ja vast, wat doe jij vervolgens?
Jij komt met een kansloze belediging "kneus"
Nee dat is zeker positief te noemen!
En nu ga je vragen of ik een review voor je wil maken?


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 20:12 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Actie geeft reactie, en wie zaait zal oogsten.

En neen, je hoeft geen review voor me te schrijven. Iemand met jou - ongetwijfeld - enorme inzichten zal al lang en breed onder de pannen zijn bij een gerennomeerd muziekbladblad als de Rolling Stone.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 20:12 schreef HerrHorst het volgende:
Actie geeft reactie, en wie zaait zal oogsten.

En neen, je hoeft geen review voor me te schrijven. Iemand met jou - ongetwijfeld - enorme inzichten zal al lang en breed onder de pannen zijn bij een gerennomeerd muziekbladblad als de Rolling Stone.


Right, ik heb derhalve nooit beweerd enigzins een goede reviewer te kunnen zijn. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Ten tweede heb ik ook geen intentie om voor een ezine te schrijven die niet eens objectief kan oordelen over een bepaalde band cq stroming, dat is inderdaad niet professioneel op welk niveau dan ook. Ik stel voor dat je op perron 11 een paar candidaten uitzoekt die wel aan je profiel voldoen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 20:22 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

'Begrijpend lezen' is bij jou op school zeker ook een keuze-vak?

Als ik op een forum, in een discussie in de kroeg of waar dan ook zeg dat ik een bepaalde stroming of band volslagen ruk vind is dat mijn privé mening. Dat jij daar de conclusie aan verbind dat een compleet zine niet 'objectief' kan zijn over een bepaalde stroming is wel heel erg kort door de bocht.

En inderdaad, wij zijn niet objectief. Nergens over. Wij geven onze mening. Als je objectiviteit wilt kan je beter de Pop Encyclopedy gaan lezen in plaats van welk metalblad dan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door HerrHorst op 02-11-2003 20:23]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 20:22 schreef HerrHorst het volgende:
'Begrijpend lezen' is bij jou op school zeker ook een keuze-vak?

Als ik op een forum, in een discussie in de kroeg of waar dan ook zeg dat ik een bepaalde stroming of band volslagen ruk vind is dat mijn privé mening. Dat jij daar de conclusie aan verbind dat een compleet niet 'objectief' kan zijn over een bepaalde stroming is jou probleem.

En inderdaad, wij zijn niet objectief. Nergens over. Wij geven onze mening. Als je objectiviteit wilt kan je beter de Pop Encyclopedy gaan lezen in plaats van welk metalblad dan ook.


In het kader van marketing, het bekend maken van je Ezine. Vind je dit dus wel een verstandige uitlating, ik vind het eerder dom. Fijn dat je het prive niets aantrekt, dat boeit me dus ook niet.



"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 20:27 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wat vind je nou precies een domme opmerking qua marketing?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 17:49 schreef HerrHorst het volgende:
Dan snap ik wel dat het me niks zegt. Ik zit niet echt te wachten op lawaai om het lawaai. Zoals Deeds Of Flesh.


Dit zei je dus in reactie op de vraag waarom een nieuw album van Psycroptic en Decrepit birth niet was gereviewed. Alvorens ik bekend maakte dat het onder hetzelfde label als Deeds viel.

Kijk ik denk dus meteen dat jij al meteen een oordeelt velt zonder het ooit gehoord te hebben, vandaar mijn reacties.

Dat bedoel ik dus met een slechte pr zeg maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-11-2003 20:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat een onzin.

Ik weet ook dat ik de nieuwe Deeds of Flesh kut vind, evenals Ultragorebloodywhore of andere 'gore' rommel. Dat spreekt mij gewoon totaal niet aan...

Het slaat echt weer nergens op deze discussie.. als jij iron maiden kut vind ga je ook niet bij elk nieuw album de moeite doen in de hoop het ooit wel goed te vinden...


Ik, Wil Schuurman


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 20:33 schreef Snagger het volgende:
Wat een onzin.

Ik weet ook dat ik de nieuwe Deeds of Flesh kut vind, evenals Ultragorebloodywhore of andere 'gore' rommel. Dat spreekt mij gewoon totaal niet aan...

Het slaat echt weer nergens op deze discussie.. als jij iron maiden kut vind ga je ook niet bij elk nieuw album de moeite doen in de hoop het ooit wel goed te vinden...


tja, dat is het punt niet. Het kwam er zo uit van, oh ik ken x. Dus het komt van hetzelfde label en zal het wel kut zijn. Dat slaat dus nergens op. Daar ging het in dit geval om


"This one is older than shit, heavier than time!"


HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 02-11-2003 20:40 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het lijkt me niet dat opmerkingen gemaakt in de privé sfeer slechte PR zijn. Trouwens, de meeste labels waar ik contact mee onderhoud weten heel goed wat ik als persoon van hun releases vind (men vraagt je af en toe eens wat). Dat kan positief zijn, maar ook negatief. Denk je nou verder echt dat label promotors daar verder wakker van liggen?Om even terug te komen op Unique Leader releases: men weet daar heel goed dat ik de schurft heb aan 99 procent van hun releases, maar evengoed krijgen we gewoon hun promos en sta ik nog regelmatig gezellig te pilsen met ze.

En ondertussen heb ik Psycroptic gevonden hoor, lag in de stapel voor december.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 20:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Naja het is iig wel duidelijk nu..
Zullen het er maar bij laten, voordat het nog echt een onzinnige discussie gaat worden.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2003 17:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2003 17:20 schreef Vampire John het volgende:
Ik dacht al, een rondemiss met baard? Nu ben ik er eindelijk uit!
Johnnie!!!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2003 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Horst & Judge: laat die frank eens goed promo's lezen, hij heeft bij Akercocke niet door dat earache op de promo de nummers in tig kleine stukken heeft gehakt om rippen te bemoeilijken ...

Kent hij Akercocke eigenlijk wel?


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen