IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelf Tekenen 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:29 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

hi ghoulliette waar blijven je kleurplaten



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-11-2003 19:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette




Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:33 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

ik bedoel van de troetelbeertjes!!!
inkleuren die plaat

ow wacht dat zouden we samen doen

mmz jij kleurt jouw helft in en scant hem en vervolgens teken ik de rest erbij en scan ik dat in



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-11-2003 19:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Piku wilt jou wel helpen



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:36 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

hahaha vet
maar moet hij wel zijn eigen kleurtjes mee brengen



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2003 9:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik by DMTR


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-11-2003 14:36 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Wat cool gedaan

Iedereen tekent hier zo strak.. Terwijl ik automatisch begin te kliederen met een potlood in m'n poten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-11-2003 15:17 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 1 november 2003 19:28 schreef ghoulliette het volgende:
zit dara niet portret recht op


Excuse moi?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2003 20:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

sorry dat sloeg op morke's ruzie over potret recht met een andere zmér. het is natuurlijk erg flauw om te veronderstellen dat een fantasie figuur hier boos om zou worden, maar ik ben nu eenmaal heel flauw.

@mislyd, ik kan helemaal niet strak tekenen, aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant heeft het geschets ook zijn charme natuurlijk.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-11-2003 21:02 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 2 november 2003 20:51 schreef ghoulliette het volgende:
sorry dat sloeg op morke's ruzie over potret recht met een andere zmér. het is natuurlijk erg flauw om te veronderstellen dat een fantasie figuur hier boos om zou worden, maar ik ben nu eenmaal heel flauw.


Die fantasy figuur zal der niet boos om worden, aangezien ze een figment is of my imagination, en die tekening op request gemaakt was...

Saphire, ik mail je nog wel, over de betaling. Als je hem wilt kleuren ga ik je niet tegenhouden, maar mijn budget is maar toereikend voor een lijntekening (als je tenminste ongeveer hetzelfde aanrekend als de andere artiesten die voor mij al getekend hebben...)
Nu ja, ik mail je morgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2003 21:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

het is wel een mooi figuurtje! vind vooral die vleugels erg mooi gedaan.

maar waarom ben jij eigenlijk een vrouwtje in dat spel? en geen mannetje?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-11-2003 21:08 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 november 2003 21:06 schreef ghoulliette het volgende:
het is wel een mooi figuurtje! vind vooral die vleugels erg mooi gedaan.

maar waarom ben jij eigenlijk een vrouwtje in dat spel? en geen mannetje?


Wishfull thinking?

Anyhow, fuck portretrecht.

Ik wist trouwens helemaal niet dat jij tekende Ghoullie! Dat zelfportretje ziet er erg strak uit


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-11-2003 21:09 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Lesbische sex.

Meh, ik krijg die vraag veel. Toen ik nog echt veel roleplayde had ik wel veel personages, en voor de afwisseling wou ik er wel een ander soort personage bij. Al mijn mannelijke personages waren nogal gestoord, terwijl Vivica eigenlijk een gewoon, alledaags, Girl-Next-Door type character was. (De tekening toont dat natuurlijk niet, dit is een halloween uitvoering ervan).

Tegenwoordig doe ik niet zoveel aan roleplay meer, maar Vivica is het personage dat voor mij het leukst was om te spelen, om eerlijk te zijn, dus hou ik haar in leven als mijn chat-personage... Nolgastische redenen, dus


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-11-2003 21:13 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 november 2003 21:09 schreef DarknessThere het volgende:
Lesbische sex.

Meh, ik krijg die vraag veel. Toen ik nog echt veel roleplayde had ik wel veel personages, en voor de afwisseling wou ik er wel een ander soort personage bij. Al mijn mannelijke personages waren nogal gestoord, terwijl Vivica eigenlijk een gewoon, alledaags, Girl-Next-Door type character was. (De tekening toont dat natuurlijk niet, dit is een halloween uitvoering ervan).

Tegenwoordig doe ik niet zoveel aan roleplay meer, maar Vivica is het personage dat voor mij het leukst was om te spelen, om eerlijk te zijn, dus hou ik haar in leven als mijn chat-personage... Nolgastische redenen, dus


Noem jij een anthro "normaal"? Just kidding ofcourse Zo raar is het niet om iemand van de andere sexe te roleplayen. Zo heb ik eens een mannelijke Elven Archer voor mezelf gebouwd voor AD&D.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-11-2003 21:14 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 2 november 2003 21:13 schreef Saphire het volgende:
Noem jij een anthro "normaal"? Just kidding ofcourse Zo raar is het niet om iemand van de andere sexe te roleplayen. Zo heb ik eens een mannelijke Elven Archer voor mezelf gebouwd voor AD&D.


Yep. Het spel heet furcadia, het is een volledig anthro omgeving. Normaal dus. Screenshot


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-11-2003 21:21 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 november 2003 21:14 schreef DarknessThere het volgende:
Yep. Het spel heet furcadia, het is een volledig anthro omgeving. Normaal dus. Screenshot


Ik weet wat furcadia is


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-11-2003 21:23 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Shit!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2003 0:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 november 2003 21:08 schreef Saphire het volgende:

Ik wist trouwens helemaal niet dat jij tekende Ghoullie! Dat zelfportretje ziet er erg strak uit

Die heeft DMTR gemaakt, ik teken wel maar niet zo goed, had hier welleens iets geplaatst maar dat is allemaal oud spul.

maar heb vorige week weer een schets blok gekocht dus we gaan het weer proberen te leren


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2003 0:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 november 2003 21:09 schreef DarknessThere het volgende:


Tegenwoordig doe ik niet zoveel aan roleplay meer, maar Vivica is het personage dat voor mij het leukst was om te spelen, om eerlijk te zijn, dus hou ik haar in leven als mijn chat-personage... Nolgastische redenen, dus

Ah vandaar ik vond het wel leuk dat een man een vrouw speelde en niet kiest voor de typische macho krijger keuze zeg maar. (dat is een beedje mijn beeld ervan, ik doe verder zelf niet aan roleplaying)


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 03-11-2003 0:30 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 2 november 2003 21:14 schreef DarknessThere het volgende:
Yep. Het spel heet furcadia, het is een volledig anthro omgeving. Normaal dus. Screenshot


"Vreselijk", "kitsch" en "homofiel" zijn toch de eerste drie woorden die me te binnen schieten bij het zien van die screenshot...


this user is dead


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 0:33 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 3 november 2003 0:30 schreef JFrost het volgende:
"Vreselijk", "kitsch" en "homofiel" zijn toch de eerste drie woorden die me te binnen schieten bij het zien van die screenshot...


dan zullen we hopelijk gaan genieten van superstoere spel wat jij gaat maken....



Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 03-11-2003 2:34 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 3 november 2003 0:33 schreef Matthijz Filth het volgende:
dan zullen we hopelijk gaan genieten van superstoere spel wat jij gaat maken....


post jij anders es ff wat werk of zo.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-11-2003 9:34 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 3 november 2003 0:30 schreef JFrost het volgende:
"Vreselijk", "kitsch" en "homofiel" zijn toch de eerste drie woorden die me te binnen schieten bij het zien van die screenshot...


ik kan hier helaas enkel mee instemmen, maar dat komt omdat ik geen spelletjes speel, en niet van konijnen houd, en niet van manga, en niet van programma's die je onvolledige nep-werkelijkheden voorschotelen.

Weg ermee, allemaal gewoon bomberman gaan spelen, dat Heerscht pas!
En iedereen is een debieltje met een antenne op zijn hoofd, dus geen onderscheid!!

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 03-11-2003 9:34]


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-11-2003 12:34 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

http://www.nattekrant.net/~mark/rs

Voor niet echt tekeningen, maar plat beeldhouwwerk.

Voor de geinteresseerden kan ik het verhaal er ook nog wel bij typen, maar dan moet je dat maar eens vragen.


Dit slaat nergens op.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-11-2003 14:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 oktober 2003 20:00 schreef mislyd het volgende:


bij het zien van deze schoot ik dus echt in de lach, geweldig!!
Die stompzinnige blik die 'ie heeft


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen