IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-03-2015 11:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 10:55 schreef mikkasscar het volgende:
Een review van 17 minuten, dan ga je toch gewoon zelf luisteren...

+ veel


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2015 11:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 10:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Dergelijke reviews kan ik niet kijken. Narcistische clowns die zichzelf veeeel te serieus nemen. Ed Vetter..

+ veel. Geleuter over een album in close-up. Doe mij maar geschreven geleuter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2015 11:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik kijk zijn reviews erg graag en ik dacht ik deel het even, misschien maak ik iemand anders er wel blij mee

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2015 11:31]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 11:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 maart 2015 11:30 schreef spectre het volgende:
, misschien maak ik iemand anders er wel blij mee
Da's niet kvlt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2015 11:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 11:30 schreef spectre het volgende:
Ik kijk zijn reviews erg graag en ik dacht ik deel het even, misschien maak ik iemand anders er wel blij mee

De Z in ZM staat voor zeikers


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-03-2015 12:50 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Die gast is sowieso enorm vervelend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2015 13:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

bedankt voor je mening


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 31-03-2015 9:43 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

quote:
Op 27 maart 2015 11:56 schreef BenKnuckles het volgende:
De Z in ZM staat voor zeikers


*zeikerds



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-03-2015 9:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zeurers.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-03-2015 11:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zemelaars.

Maar terug naar de originele these: twee keer aangehad nu, beloofd veel goeds. Soms een aardige Lurker of Chalice sfeer. Soms juist wat meer richting death metal.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-03-2015 11:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hij gaat mij per luisterbeurt meer tegenstaan. Teleurstelling van het jaar.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 31-03-2015 13:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2015 11:51 schreef Nimbus het volgende:
Zemelaars.

Maar terug naar de originele these: twee keer aangehad nu, beloofd veel goeds. Soms een aardige Lurker of Chalice sfeer. Soms juist wat meer richting death metal.


Dat hokjesdenken, couldn't care less.

Death of black, maakt toch niet uit. Hét is donker én desolaat.
Leviathan is hierin altijd wel dé hangmaker in geweest. Zonder al teveel poserij één angstwekkende habitat creëren.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 31-03-2015 13:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2015 11:56 schreef bokkie666 het volgende:
Hij gaat mij per luisterbeurt meer tegenstaan. Teleurstelling van het jaar.


Gewoon uit pure interesse en totaal niet de drang om je van anders te overtuigen. Maar wat vind je er aan tegenvallen dan? Ben wel benieuwd.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-03-2015 21:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wat een ongelooflijke goede plaat! Samen met de nieuwe GY!BE een van de beste platen van het prille jaar.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 01-04-2015 13:29 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Ik kan hier echt niks mee, vind het echt saaie troep. Net als alle andere Leviathan/Xasthur/Striborg ellende.



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2015 14:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oef, dit vergelijken met Xasthur en Striborg gaat wel erg ver


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-04-2015 14:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vind het ook wel een aparte vergelijking. Komen met zijn drieën in die documentaire voor, maar verder.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-04-2015 14:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

+1

Lekker generaliserend weer zeg, stelletje PVV'ers!

Maar dan nog blijft bij mij de sympathiek bedoelde vraag bovenkomen; waarom is het niks?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-04-2015 15:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ook wel nieuwsgierig. Zelf vind ik 'm geweldig, jaarlijstkandidaat zelfs.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-04-2015 17:14 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 14:47 schreef Nimbus het volgende:
Vind het ook wel een aparte vergelijking. Komen met zijn drieën in die documentaire voor, maar verder.


Hoezo? Er komt toch overal een gitaar in?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-04-2015 17:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 17:14 schreef Gorath het volgende:
Hoezo? Er komt toch overal een gitaar in?

Nu je het zegt... En het zijn ook allemaal Engelstalige blanke mannen van middelbare leeftijd! :O Dat ik dat gemist had.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 01-04-2015 23:21 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 1 april 2015 14:52 schreef ColdheartMinor het volgende:
+1

Lekker generaliserend weer zeg, stelletje PVV'ers!

Maar dan nog blijft bij mij de sympathiek bedoelde vraag bovenkomen; waarom is het niks?


Ja lastig te zeggen. Het is chaotisch, structuurloos, het heeft veel tempowisselingen, mijns inziens irritante breaks, vervelende langdradige stukken. Ik kan er gewoon niks mee, net als met die latere Deathspell Omega platen. Teitanblood trek ik dan wel weer heel goed, terwijl dat ook chaotische, soms trage, en wisselende herrie is. Waarom het ene wel en het andere niet, geen idee...




Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-04-2015 23:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 april 2015 23:21 schreef blackstar666 het volgende:
Ja lastig te zeggen. Het is chaotisch, structuurloos, het heeft veel tempowisselingen, mijns inziens irritante breaks, vervelende langdradige stukken. Ik kan er gewoon niks mee, net als met die latere Deathspell Omega platen. Teitanblood trek ik dan wel weer heel goed, terwijl dat ook chaotische, soms trage, en wisselende herrie is. Waarom het ene wel en het andere niet, geen idee...


Nee knul, zo zit het geheel niet. Je hebt het nu over drie verschillende bands die geheel niets met elkaar vandoen hebben.



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-04-2015 23:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 april 2015 14:15 schreef spectre het volgende:
oef, dit vergelijken met Xasthur en Striborg gaat wel erg ver


quote:
Op 1 april 2015 14:47 schreef Nimbus het volgende:
Vind het ook wel een aparte vergelijking. Komen met zijn drieën in die documentaire voor, maar verder.


Ik snap het wel. Leviathan en Xasthur kwamen ongeveer tegelijk met duistere, moeilijk te doorgronden muziek uit Amerika over. Striborg is danwel van geheel andere kwaliteit, maar voldoet daar toch ook wel aan; maar dan uit Australië. Ook exotisch. Zeker voor die tijd.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-04-2015 23:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zal ook niet beweren dat Xasthur en Leviathan zeker met de eerdere releases veel gemeen hadden, maar met de latere toch wel meer verschil. En Xasthur is ook niet echt actief op het moment.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen