IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-11-2005 18:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:05 schreef XnegativeX het volgende:
Howl mockery at the cross schijnt nog weer een stap verder te zijn.


Zoals al gezegd: demo's, staat er ook duidelijk op, nog maar even gehoord (straks luisteren):

Het klinkt op het eerste gehoor wat als het Verräter-materiaal: ook machtig, soms wat bizarre keys erin enzo, knap


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2005 16:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 15:29 schreef Hypnos het volgende:


weet het mij te zeggen hé!
No Colours.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2005 13:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

no colours de split?

wiii


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-12-2005 15:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Potver het meteriaal van Leviathan op de split met Iuvenes is ook weer om kippenvel van te krijgen. Wat weet die gast toch een sfeer op te roepen zeg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 16:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Blijft een geniale band. Ik ken The Tenth Sublevel of Suicide van enkele mp3's, en heb Tentacles of Whorror sinds hij uit is hier liggen. Ik blijf het vet vinden, zeker intermezzo's zoals je vindt op het tweede nummer. Prachtig.

Ik hoef alleen die nieuwe niet denk ik. Ik ben allang blij dat ik na een héle tijd eindelijk The Tenth ergens heb gevonden.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-01-2006 21:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tenth Sublevel of Suicide heb ik vandaag nog bij Boudisque Utrecht zien liggen... òf iemand zit daar met goede contacten, òf hij is gewoon makkelijk verkrijgbaar .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 31-01-2006 21:56 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Boudisque krijgt bijna al zijn black via Displeased dacht ik.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 22:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Volgens mij ook ja.

quote:
Op 31 januari 2006 21:42 schreef M. het volgende:
Tenth Sublevel of Suicide heb ik vandaag nog bij Boudisque Utrecht zien liggen... òf iemand zit daar met goede contacten, òf hij is gewoon makkelijk verkrijgbaar .

Mja, misschien bij Displeased, maar ik haat grote mailorders. Veel te veel rompslomp. Ik koop of tweedehands, of van kleine disro's. "Hey kerel, doe mij die en die cd, maak ik het geld morgen effe over!" en het is geregeld. Dat vind ik bij die grote mailorders kut, van die boodschappenkarretjes enzo.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-01-2006 22:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dat kan bij displeased ook. Ok, wel met een "winkelkarretje" inderdaad. Even toevoegen, order bevestigen en je kunt het ook overmaken. Niets moeilijks aan

En je hoeft niet te mailen

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-01-2006 22:19]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-01-2006 22:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Klopt, voor winkelen bij Displeased ben je echt hogere wiskunde nodig.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bij echte mailorders heb je echt veel minder rompslomp.

Bestellen, betalen, krijgen. Klaar.


Bij kleine huis-distro's moet je soms twee weken na dato bellen om achter te komen dat zijn oma jarig waardoor hij naar Drenthe moest en de Castrate the Redeemer plaat bij haar heeft laten liggen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2006 8:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hoe is die tenth sublevel in vergelijk met Tentacles?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2006 8:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 22:16 schreef WhiteRider het volgende:
Volgens mij ook ja.


Mja, misschien bij Displeased, maar ik haat grote mailorders. Veel te veel rompslomp. Ik koop of tweedehands, of van kleine disro's. "Hey kerel, doe mij die en die cd, maak ik het geld morgen effe over!" en het is geregeld. Dat vind ik bij die grote mailorders kut, van die boodschappenkarretjes enzo.
Is wel veel kutter ja die 'boodschappenkarretjes' dan copy pasten naar je mail.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2006 9:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Weet iemand of Verrater nog ergens te krijgen is (vast niet )?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-02-2006 12:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 1 februari 2006 8:26 schreef spectre het volgende:
Hoe is die tenth sublevel in vergelijk met Tentacles?


Tentacles is hysterischer en diverser. Maar Tenth sublevel is depressiever.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2006 12:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

eerst maar eens proberen te downen, ik vind niet al zijn werk even goed namelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-02-2006 14:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kent iemand de band Sapthuran? Leviathan heeft er pas geleden een split mee uitgebracht.

Zag op metal Archives dat die band vorig jaar twee albums heeft uigebracht...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-02-2006 14:47]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-02-2006 14:50 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Om met duffeknol te spreken, dat is metal want het staat op metal archives...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 23-02-2006 18:15 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 9:21 schreef Burzum het volgende:
Weet iemand of Verrater nog ergens te krijgen is (vast niet )?
Die re-released, in een editie van 500 (grrrrrrr) geloof ik.
Aquarius Records heeft hem denk ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2006 23:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, het moet me even van het hart hoor....


Wat heerst dit toch hard. Ik luister nu voor het eerst "Tentacles of Whorror", ik vind het nu al geniaal (was al wel bekend met Leviathan). Ik GING posten dat ik Lurker of Chalice beter vond, maar nu twijfel ik weer. Vooral als de heer Wrest wat gas terugneemt weet hij echt een extreem zieke sfeer neer te zetten zonder te verzanden in ruis terror. Geniaal! Bij deze besluit ik alles van deze meneer binnen te gaan halen.
quote:
Op 15 juni 2005 19:24 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben nu 'A Silhouette in Splinters', de nieuwe LP van de Amerikaanse Leviathan, aan het beluisteren en dat is toch wel weer een heersch schijf, wat een sfeer. Verwacht trouwens niets als Tentacles of Whorror want het is ambient. Lekker 'creepie'.

Dit maakt me wel heel benieuwd!
LP's sucken, is dit nog ergens op CD te krijgen? Zo nee dan wil ik het voor straf ergens downloaden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-03-2006 6:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hij is spookachtig he?

Maar is The Tenth Sublevel ook zo eng, of meer neerslachtig?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2006 9:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 23:00 schreef M. het volgende:
Dit maakt me wel heel benieuwd!
LP's sucken, is dit nog ergens op CD te krijgen? Zo nee dan wil ik het voor straf ergens downloaden.


Volgens mij is die alleen op LP uitgekomen, ik heb hem ook als download helaas. Het is wel een erg gave release en lijkt meer op Lurker of Chalice dan Leviathan, erg zieke sfeer!

Heb je de split met Sapthuran al beluisterd? Ook erg goed en meer black metal. Die gast poept er volgens mij elke dag wel wat nummers uit, wat een enorme stroom releases!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-03-2006 19:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 9:48 schreef spectre het volgende:
Volgens mij is die alleen op LP uitgekomen, ik heb hem ook als download helaas.

Zou je daarvan misschien voor mij een torrentje of zo kunnen fixen?
quote:
Heb je de split met Sapthuran al beluisterd? Ook erg goed en meer black metal. Die gast poept er volgens mij elke dag wel wat nummers uit, wat een enorme stroom releases!

Ja, hij is een beetje de Prince van de black metal, haha. Die Sapthuran split moet ik nog horen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-03-2006 19:59]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2006 20:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 19:58 schreef M. het volgende:
Zou je daarvan misschien voor mij een torrentje of zo kunnen fixen?


Als het goed is komt er over een minuut of 5 een mail bij jou binnen met een link voor de gehele download, veel luisterplezier!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-03-2006 0:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Een dergelijk iets zou je minimaal 666 maagden in het hiernamaals opleveren!


... ik heb alleen nog geen mailtje gezien. Lukt dat nog?

*edit*

laat maar. Hij was in de spam folder terecht gekomen Thx man, geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-03-2006 0:33]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen