IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Leviathan Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 04-01-2008 1:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

dat een na laatste nummer is zo geniaal op die split! vooral die zieke wanhopige vocalen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 04-01-2008 12:15 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2008 1:42 schreef Argh het volgende:
dat een na laatste nummer is zo geniaal op die split! vooral die zieke wanhopige vocalen!


Die is inderdaad zwaar baas.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-01-2008 3:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat vind men van The Blind Wound [EP 2006]?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-01-2008 10:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat is de Leviathan-helft van de split met Sapthuran, die is nog eens apart uitgebracht.

Ja, gaaf dus. Vooral dat één na laatste nummer inderdaad, één en al wanhoop.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-01-2008 12:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

"What have you done the meeeeeeeeee"

Toch? Supahvet nummah.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2008 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind Wrest zijn Di6 cover wel vet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-02-2008 22:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

JA JA JA JA JA

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/9960/Leviathan-nieuws.html?bogus=0.49344663145604006#34913

Dank u kwelgeest! Black metal is feest, ook in 2008!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-02-2008 22:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Owh wat gaaf, nu maar wachten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2008 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kent er iemand een split van Leviathan met Grimbergen?


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-03-2008 3:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

en gelekt...

godverdomme wat bruut en ziek weer, en bovendien rockt 't geheel ook nog als een tiet... heerlijk! dit gaat ongetwijfeld de beste BM release van dit jaar worden!

Weet niet op welk label het nu gaat uitkomen maar dit is verplichte aanschaf... CHOLERA wat moddervet

Wrest ftw!

[/rant]

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-03-2008 3:30]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-03-2008 13:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nu ben ik wel heel erg benieuwd, waar heb je hem weg?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-03-2008 16:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Inmiddels neergeladen en nu aan het beluisteren:

Een logisch vervolg op ToW, ligt wat gemakkelijker in het gehoor lijkt het, catchy, dendert lekker door en idd, rockerig.

Me likes it, a lot.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-03-2008 16:38 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe twee keer geluisterd maar ik vind er eigenlijk niet zo veel aan, volgens mij is Leviathan gewoon niet echt wat voor mij..


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-03-2008 16:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Tsja, het is geen traditionele black metal.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-03-2008 16:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb net internet in m'n nieuwe huis, kon me niet bedwingen en ben direct de nieuwe Leviathan gaan downloaden. Eerste indruk: fantastisch. Meer "metal", minder fragmentarisch dan voorgaande platen, maar geen stijlbreuk, dit is uit duizenden herkenbaar.

Een Goede Vrijdag met de nieuwe Leviathan, beter kan ik het me niet wensen.

1 april schijnt-ie beschikbaar te zijn voor verkoop, ik weet wel waar ik dan de wekker voor ga zetten...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-04-2008 15:07 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik heb 'em gisteren ook even van het internet geplukt, geld heb ik nog niet helaas.
Maargoed, vandaag de eerste luisterbeurt gegeven.
Op het eerste gehoor weer een dikke brok kwaliteit, de zwartgallige sfeer zit er vanaf het begin goed in en ook de muziek luister "lekker" weg. Productie is ook prima in orde moet ik zeggen (voor zover dat kan in deze tak van de BM)

Toe aan de tweede luisterbeurt nu. Denk dat deze met de keer draaien gaat groeien hier; kan nog wel eens hoog gaan eindigen aan het eind van jaar





...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-04-2008 15:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ja, ik heb'm even vluchtig gehoord. Gehoord ja, niets meer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


S.u!
Usericon van S.u!
Posted 18-04-2008 23:28 by S.u! Wijzig reactieProfiel van S.u!Quote dit bericht

Heb de nieuwe cd aangeschaft erg goed
ook de re-release van Lurker of chalice gekocht

Wrest blijft toch lekkere muzkie maken (al is LOC al wat ouder)


Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2008 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is binnen


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-04-2008 6:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik kan geen torrent vinden.
Jaja kopen doe ik wel, maar evengoed.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-04-2008 6:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2008 6:43 schreef Slechtheid het volgende:
Ik kan geen torrent vinden.
Jaja kopen doe ik wel, maar evengoed.


Hier stond geen link.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-04-2008 7:52]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-04-2008 6:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Niet cool, niet bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 22-04-2008 9:05]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-04-2008 8:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2008 6:53 schreef Count Usher het volgende:
Hier stond geen link.


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-04-2008 9:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Iemand enig idee wáár het spul op mijn PC zich bevind? Ik namelijk niet.
Serious, ik heb 't dus net gedowned maar kan het niet vinden. Zoeken op "Leviathan" levert oude meuk op, en zoeken op "massive conspiracy" levert gewoon niks op. Ik snap er geen tyfus van!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-04-2008 9:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nog 's opnieuw doen en deze keer onthouden in welke map je hem laat binnenlopen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen