IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Levensverhaal Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-05-2003 15:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 3 mei 2003 10:45 schreef METAALSLET het volgende:
nieuw toppic voor de mense die hun hart wille luchte,
zal ff vertelle wat ik kwijt moet zodat niemand meer hoef te vragen waarom,

kleine metaalslet wordt geboren, nog onwetend wat haar te wachten staat. Ze wordt groter en merkt dat pappa een vuile egoist is,en respectloos etc een van de dingen die hij deed : voorbeeld eten, eet niet te snel eet niet te langzaam lach niet/wel praat niet/wel niet te veel/niet te weinig aaaaaaah wordt die boos dan krijg je een vuist of een mes/vork in je handjes au au au hij bedroog dr ma en gebruikte haar alleen voor geld ( ouders gingen scheiden op haar 15de gelukkig)

metaalslet komt op een bassisschool met oa nonnen terwijl ze niet christelijk is

daar werd ze een buitenbeentje
ze werd geslagen en sloeg trug en natuurlijk
zag een non dat dus ze was weer flink de lul :S ze werd een keer in mekaar geslagen door een leraar (heb ik intusse al trug gepakt stupid ass do you realy think you get away with it...)
einde van het jaar fietsexamen fietste ze met een gast die het haalde wegens zn moeder die in de jury zatmaar metaalslet slaagde niet einde schooljaar citotoets mocht metaalslet niet doen
ze werd op een school gegooid voor moeilijk lerende kinderen? omringt door de meest grote debielen werdt ze gek ze werd niet van school gelaten omdat ze leerlingen tekort hadden ze zeiden zelfs dat metaalslet niet met een trein kon reizen
lying dirty @killwhaaa (zo hoopte woede op en kreeg automulitatie disorder)
metaalslet ging over tot geweld om duidelijk te maken dat ze geen debiel is en sloeg iemand het ziekenhuis in
dat hielp metaalslet werd van school gegooid
tussentyds had metaalslet een relatie maar overleed aan kanker (rest in peace)
heb andere scholen gedaan tot graf.lyceum utrecht had het er naar me zin en ging aardig goed totdat moeder ziek werd metaalslet zorgde voor haar maar moeder overleed ze ging door met school voor afleiding maar na een jaar kon ze het niet meer aan tydje bij zielenknijper gezete
tot ze weer op de been was
na een lange relatie kreeg metaalslet een kind de relatie ging kappot voor die tyd (vent deugde niet) de kleine was te vroeg geboren en groeide niet dus moest naar ziekenhuis ze werd beter maar mag niet weg ze wilde metaalslet een medezeggenschap aansmeren of een tehuis omdat ze denken dat metaalsslet niet kan zorgen voor dr kind door haar jeugd

de kinderbescherming heeft metaalslet erbij gehaald en de medezeggeschap is geschapt
tot en met nu vecht metaalslet nog om niet naar een tehuis te hoeven waar er 24 uur gelet op je wordt

dit is ongeveer mn leven (aardig kort verteld ) ik woon nu op mezelf en heb alles best voor mekaar maar nu proberen ze het weer kappot te make omdat ze mn verlede niet kunnen laten rusten wat ik dus wel heb gedaan en door ben gegaan gevochten heb voor dit alles,
en ik wordt zo moe van al die mensen die alles beter weten en mij denken te kennen
ROT IN HELL DIRTY BASTARDS






Je eigen sores raakt in perspectief bij sommige verhalen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 03-05-2003 16:02 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

Ik heb verder helemaal geen problemen, deze post staat er omdat ik het gewoon wilde neerzette en het staat er mischien niet op de geweldigste manier op gescheven
en ja dat weet ik

ik ben 22
en hoe gaat het nu met je vampie lijkt me zwaar om al een kind op je 17de te hebben


[Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 03-05-2003 16:03]




Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-05-2003 16:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dank je.Met mij gaat het redelijkMedicijnen en therapie helpen erg goed.Zo goed dat er gesprekken tussen ex en mij zijn geweest om eventueel zoon weer bij mij te laten wonen.Helaas is dat nu nog niet mogenlijk.Het gaat nog te vaak niet goed om hem dat nog een keer aan te doen.

Maar ik ben dolblij dat hij bij zijn vader woont.Anders had ik ook het hele gezeik met kinderbescherming en pleeggezinnen gehad.En ik ga ervan uit dat een kind zijn eigen vader en moeder nodig heeft.Mits ze voor hem/haar kunnen zorgen uiteraard.

Ik hoop voor je dat alles goed komt.Veel sukses!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-05-2003 16:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 15:10 schreef frankeehm het volgende:
zoek een hobby
aandachtvragende hoer
Jij gaat vrienden maken hier! Sodeflikker maar weer op, N00b, en ga mensen op www.tmf.nl het leven zuur maken. Jouw soort moeten de meesten hier niet.

Made.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 03-05-2003 16:15 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Dude!!
ik heb echt een saai leven


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 03-05-2003 16:44 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 16:15 schreef Arachnia het volgende:
Dude!!
ik heb echt een saai leven
wees er zo te lezen maar blij om...


FREEZE


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 03-05-2003 17:09 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik heb wel een fantastisch leven als ik dit zo lees.



blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2003 17:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Mensen zeiden o.a. :Dude!!
ik heb echt een saai leven

--------------------------------------------------------------------------------
hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Phantom Lord
Version 2.0


Posted 03-05-2003 16:44 by Phantom Lord

--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 3 mei 2003 16:15 schreef Arachnia het volgende:
Dude!!
ik heb echt een saai leven
--------------------------------------------------------------------------------

wees er zo te lezen maar blij om...

--------------------------------------------------------------------------------
Nieuw en vebeterd! Phantom Lord!


Imotep
metal drummer


Posted 03-05-2003 17:09 by Imotep

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb wel een fantastisch leven als ik dit zo lees.




ach ... alles is toch relatief?? Metaalslet kan zichzelf immers ook wel weer gaan vergelijken met iemand die nog een erger leven heeft, waarbij ze zelf gelukkig zal zijn met haar leven,,, net zoals jullie jezelf kunnen vergelijken met iemand die zoveel meer heeft dan jullie, waarbij jullie leven weer vrij kut lijkt...




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-05-2003 17:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 16:15 schreef Arachnia het volgende:
Dude!!
ik heb echt een saai leven

Wees fucking blij!
Het is echt niet leuk als je door zulke shit heenmoet...
Zelf ook wel wat shit meegemaakt maar ik ben *redelijk* op mn pootjes terecht gekomen(al ben ik pas 19...).


My madness, my sadness


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 03-05-2003 18:26 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hier heeft /Argentumfeles gelukkig geen kaas van gegeten, dus kan ze er ook niets nuttigs op zeggen. Waarom post ik hier? Nogal opvallende post...


Pasz
Usericon van Pasz
Posted 04-05-2003 10:53 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

Dit is mijn eigen account. In de begindagen van dit forum (waarschijnlijk VER voor jouw tijd) poste ik hier nog wel eens onder mijn gr0und_zer0_ account, maar omdat er toen nog weinig gebeurde ben ik maar weer opgehoepeld. Heb een beetje raakgeklikt hier, zo kwam ik hier terecht.

17 Jaar en je eerste kind? Sheesh... Was vast niet de bedoeling?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-05-2003 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Als je je levensverhaal kwijt wilt kun je beter naar een psycheloog dan het op een of ander forum te zetten. Wat wil je ermee bereiken door het hier te zetten?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2003 11:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

uitlaatklep...geen oplossing

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2003 11:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-05-2003 11:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ieder zijn meug dan maar


Faline
Usericon van Faline
Posted 04-05-2003 19:03 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

JEUGDZORG SUCKS!!
It will fuvk up youre live, and youre childrens life!

mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was, we waren in 1 jaar tijd 7 keer verhuist, omdat me vader me moeder mishandelde..
toen ik 8 was kwam ik onder jeugdzorg en OTS te staan..
er werden testjes bij me afgenomen..
zodat ze konden zien wie er beter voor me was, me moeder of me vader..
ik moest om het weekend bij me vader slapen, waar ik dan steeds vragen naar me kop kreeg gesmaten, waar ik steeds werd uitgescholden etc etc...(geestelijke mishandeling)
we zijn enrom veel rechtzaken aangegaan,
en we hebben 2 keer in een opvang tehuis gezeten, en in het leger des heils vrouwen opvang..
ik was bijna in een tehuis/internaat beland..

maar of het erg was??
nee..als ik niet naar me vader toe wil, gaat ik niet

nu zijn we compleet van de OTS en Jeugdzorg af, maar het gevecht is nog niet voorbij, we hadden laatst nog een rechtzaak gehad omdat mijn vader volledige voogdij over mij en me broertje wou, en binnenkort waarschijnlijk weer omdat hij een bezoeksregeling wilt..

hey, maar verder gaat alles goed hoor..

(hmm kheb lol)




Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2003 19:05 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

mijn levensverhaal: ik werd geboren.. toen kwam een groot zwart gat... toen was het gisteren, heb ik op de PC DoD gespeeld, toen weer een zwart gat, en nu zit ik dit te type


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-05-2003 19:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Geboorte, hel, scheiding, hel, depressie, hel, ...


Faline
Usericon van Faline
Posted 04-05-2003 19:06 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 4 mei 2003 19:05 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
mijn levensverhaal: ik werd geboren.. toen kwam een groot zwart gat... toen was het gisteren, heb ik op de PC DoD gespeeld, toen weer een zwart gat, en nu zit ik dit te type


ehm.. hoezo vaag??


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2003 19:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 19:06 schreef Faline het volgende:
ehm.. hoezo vaag??

ja, me geheugen is beetje slecht geworden


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-05-2003 19:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol, ik weet dat ik toen ik klein was nare operaties heb gehad, maag streek(melk allergie bleek later ) , heb kinkhoest gehad, maar verder redelijk rustig verlopen jeugd, nooit echt gepest, verder heb ik een havo/vwo diploma en doe ik waterpolo en studeer ik nu INF 2e jaar aan de VU


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faline
Usericon van Faline
Posted 04-05-2003 19:09 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 4 mei 2003 19:07 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ja, me geheugen is beetje slecht geworden


ach jah.. bij mij me ogen..
volgens sommige mensen kan ik niet lezen of schrijven omdat ik zoveel fouten maak..

als we dan toch slecht gaan praten oven ons leven, dan maar goed!!


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-05-2003 19:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

- In het ziekenhuis geboren.
- Vier jaar in de stad gewoont.
- Verhuist naar het dorp omdat vader daar werk vond.
- Daar naar de kleuterspeelzaal en de basisschool gegaan.
- Ondertussen zwemles gehad, aan judo gedaan en daar weer mee gestopt en een poosje algemene muzikale vorming gedaan maar dat was niet leuk dus gitaar gaan spelen.
- Naar de middelbare school gegaan.
- Een elektrische gitaar gekregen voor mijn verjaardag.
- Veel naar muziek gaan luisteren.

Jezus wat heb ik een spectaculair leven gehad tot nu toe!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-05-2003 19:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



Geweldig topic dit.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 04-05-2003 19:37 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Nou, laat ik dan alle 'belangrijke' feiten van mijn leven even op een rijtje zetten...

- geboren in het ziekenhuis, in stuitligging en met heupdisplasie (ofzo..)
- na een paar weken naar huis
- in het dorp naar de basisschool geweest, alwaar ik mijn veterstrik-, ehbo- en verkeersdiploma behaalde (en een cito-toets-score van 550, ha!)
- naar de middelbare school in dieren, in de bovenbouw in rozendaal

tja dat was het


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2003 19:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik had maar 549


Je moeder.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen