IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-05-2003 22:03 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Serieuze tips graag, ben er niet zo goed in thuis, wil een aantal, wat zeg ik, tientallen aanschaffen, ik loop een beetje achter, ik leef namelijk nog met Black Metal uit begin jaren 90. KRIJST U MAAR.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-05-2003 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sammath
Viking Crown


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 22:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:03 schreef Jenje het volgende:
Viking Crown

Serieuze tips, Jenje

Nehëmah, Grand Belial's Key, Xasthur, Blut Aus Nord!!
*edit* Craft

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2003 22:04]


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-05-2003 22:04 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Cradle of filth
Dimmu borgir
Rammstein.






No meat is sweater


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-05-2003 22:04 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Niks mis metBlack Metal uit begin jaren 90.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-05-2003 22:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Darkthrone
Burzum
oude Immortal
oude Dark Funeral
Satyricon
Cirith Gorgor (Hollandsche bodem)
God Dethroned

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-05-2003 22:12]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 06-05-2003 22:06 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Taake
Hate Forest
Sear Bliss
etc...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 22:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Golden Dawn - The art of dreaming

heerschplaat!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-05-2003 22:09 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:08 schreef Snaack het volgende:
Golden Dawn - The art of dreaming

heerschplaat!


Das toch geen black metal!!

Heb zelf geen tips want ik volg de black metal al lang niet meer


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 06-05-2003 22:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

1349 mag hier ook niet vergeten worden ook een van de meer heerschende nieuwere bands


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-05-2003 22:10 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:04 schreef Claw het volgende:
Niks mis metBlack Metal uit begin jaren 90.


Daar hebt u volkomen gelijk in, was nog vergeten te vertellen, dat ik ook midden en eind jaren 80 Black metal luister, maar ik wil graag iets hebben van de nieuwe lichting.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 06-05-2003 22:10 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik ben helaas niet thuis in de Black Metal... luister het alleen in combinatie met....


changed to 'ouwe'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 22:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:09 schreef Dunne_Hein het volgende:
Das toch geen black metal!!



Nee? Zullen we het in het blackmetal topic uitvechten? Ik vind van wel namelijk


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-05-2003 22:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

zie edit


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-05-2003 22:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 mei 2003 22:10 schreef Heer Krieg het volgende:
Daar hebt u volkomen gelijk in, was nog vergeten te vertellen, dat ik ook midden en eind jaren 80 Black metal luister, maar ik wil graag iets hebben van de nieuwe lichting.



Hate Forest
Darkenend Nocturn Slaughtercult
Absu (Black/Thrash?)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 06-05-2003 22:14 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Als ik 1 tip mag geven: Temnozor


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2003 22:15 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:14 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Als ik 1 tip mag geven: Temnozor

Das meer folk black geworden erich...

Aanrader: Darkenend Nocturn Slaughtercult


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-05-2003 22:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:11 schreef Snaack het volgende:
Nee? Zullen we het in het blackmetal topic uitvechten? Ik vind van wel namelijk


*heft zuisten op*

nee hoor, hoewel ik het geen black metal vind is het wel een hele toffe plaat (die Mooz_666 van mij heeft kwijtgemaakt you bastard )

Ik vind zelf Bewitched ook wel tof


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-05-2003 22:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Al deze namen die worden genoemd, ken ik reeds, Barad Dur, Nehemah, Warloghe, Azaghal, Horna, Thy Primordial, Absurd, Frozen Shadows, Galgenberg, Frost, Arkona enz enz, ik heb het over de lichting 2001 tot 03. Het gaat bij mij om de Black metal underground.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-05-2003 22:19]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-05-2003 22:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 mei 2003 22:16 schreef Heer Krieg het volgende:
Al deze namen die worden genoemd, ken ik reeds, Barad Dur, Nehemah, Warloghe, Azaghal, Horna, Thy Primordial, Absurd, Frozen Shadows, Galgenberg, Frost, Arkona enz enz, ik heb het over de lichting 2001 tot 03.


Hate Forest - The Most Ancient Ones (2002)
Darkenend Nocturn Slaughtercult - Follow the Calls for Battle (2002)
Absu - Tara (2001)

Die 3 cd's zul je dan echt eens moeten beluisteren


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2003 22:20 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Clandestine Blaze, Bael


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 22:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:16 schreef Dunne_Hein het volgende:
*heft zuisten op*


KOM DAN

quote:

nee hoor, hoewel ik het geen black metal vind is het wel een hele toffe plaat (die Mooz_666 van mij heeft kwijtgemaakt you bastard )


Das kut.. En het is geen überbrakke black natuurlijk. Maar wel een fijne afwisselende plaat

quote:

Ik vind zelf Bewitched ook wel tof


Die thrashband?? Daar vind ik nou echt geen fuck aan, slaapverwekkend zelfs


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 06-05-2003 22:23 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Op het moment ben ik warhead aan het luisteren, kruising tussen NSBM en rac, klinkt zeer goed.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-05-2003 22:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

watain
pagan winter
craft
vazal
fluisterwoud
haatstrijd
armagedda
black witchery
conqueror
maniac butcher
nicatas drumer
taake

zijn aan te raden bm bands van de laatste paar jaar en tegenwoordig


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-05-2003 22:30 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Krieg (vooral de cd destruction ritual)
Axis Of Advance (black/death/thrash)
Tsjuder
Myrkskog (deathmachine)
Lugubre
Salacious gods
Lugubrum
Fluisterwoud
Funeral Mist
(oude) Behemoth
Antaeus
Bathory


11.45: restate my assumptions


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-05-2003 22:31 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

tsjuder was ik idd vergete


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen