IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-05-2003 22:31 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ohja Bestial Mockery


11.45: restate my assumptions


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-05-2003 22:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Clandestine Blaze
Deathspell Omega
Mutiilation
Lunar Aurora
Xasthur
Sorhin
Isvind
Obtained Enslavement
Slavia
Koldbrann
Endsum
Moonblood
Kristallnacht
Ildjarn
Taake
Tsjuder
Secrets of the Moon
Peste Noir
Nuit Noire
Chemin de Haine
Amaka Hahina
Nastrond
Warloghe
Ibex Throne
Sortsind
Grand Belial's Key
Eikenskaden


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

what he said

ik onderstreep ff

Mütiilation, GBK, Tsjuder
Ik vraag me af hoe Moonblood klinkt?

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-05-2003 23:02]


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-05-2003 23:05 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:01 schreef aerodis het volgende:
what he said

ik onderstreep ff

Mütiilation, GBK, Tsjuder
Ik vraag me af hoe Moonblood klinkt?

Slechte geluidskwaliteit overheerst, overschatte band vind ik (met de cultus die ze nu hebben dan)
Doch zijn er wel goede albums, o.a. The Winter Falls Over The Land.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-05-2003 23:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Iedereen vergeet weeral eens Emperor
verder:
Satyricon
Enslaved
Limbonic Art
Mayhem
Marduk
Lunar Aurora
Dimmu Borgir
Sigh
Immortal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 06-05-2003 23:08 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Ulver - Nattens Madrigal !!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-05-2003 23:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De Moonblood/Deathspell Omega is erg gaaf, en de Taste our German Steel lp heerst ook wel.

Er zijn alleen ZO enorm veel bootlegs van, gewoon niet normaal meer. Laatst bood een kerel op ebay.de een vijftal verschillende aan, allen limited 30. Dat is dus zo'n prutser die een paar demootjes op cd brand thuis, en dit dan aanbied als zijnde kvlt


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jewbay

Ik ben nog steeds bezig met bm te oriënteren, muziek leren kennen etc. dit soort topics zijn best wel handig


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 06-05-2003 23:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Kijk gewoon allemaal op:
http://www.myrrthronth.de/
Kan dit topic dicht!


Op je knie en pijp voor genade!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 06-05-2003 23:19 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

uhm.

Nachtmystium
Negura Bunget
Forest
Pest (duitse)
Craft
Obtained Enslavement
Akerbeltz
Hate Forest
GrabnelbelFursten
Black Crucifixion (rerelease van beherit side project uit 1990/1991)
blackdeath (zelf nog niet gehoord maar moet goed zijn)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Blackdeath- Saturn Sector is een leuke CD

die gasten zijn alleen een stel arrogante figuren, althans, zo kwamen ze over in een interview


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:20 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wat is nou het duidelijke verschil tussen Black En Death Metal. Ik vind het allebei herrie. Kan het wel waarderen. Even twee voorbeelden. Wat is Dimmu Borgit en wat is Cradle of Filth? Ik heb thuis nog een leuk plaatje SoulReaver. Wat het ook mag zijn het past in dat straatje en het is mega hard en bruut.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Dimmu en Cradle zijn iig geen black metal. en soulreaver is ook niet megahard en bruut


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 06-05-2003 23:25 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 06-05-2003 23:31]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:21 schreef aerodis het volgende:
Dimmu en Cradle zijn iig geen black metal. en soulreaver is ook niet megahard en bruut


Ok. Wat zijn Dimmu en Cradle dan? En wat is dan wel hard. De tering dat moet ik hebben. Athans wel muziek met een duidelijk ritme.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Brodequin
drums zorgen voor melodie vooral op Festival of Death

Tja, wat ken je allemaal? Morbid Angel?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-05-2003 23:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 mei 2003 23:30 schreef goblinjester het volgende:
Ok. Wat zijn Dimmu en Cradle dan? En wat is dan wel hard. De tering dat moet ik hebben. Athans wel muziek met een duidelijk ritme.


Dimmu en Cradle zijn black metal met heel veel invloeden van de gothic metal. Zo ongeveer...

edit:

en dit moet je hebben:

(Melodieuze) Black:

Dissection
Sacramentum
Satyricon
Sigh
Manes
Limbonic Art

Death:

Dismember
Entombed
Death
Morbid Angel
eerste 2 albums van Hypocrisy



[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 06-05-2003 23:35]



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

cradle is nu progressieve dark metal oid


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hhmmzzik zie hierendaar toch echt wat niet black bands maarhet meeste interessante is geloof ik wel genoemd.
misschien behexen, volkurah, cirith gorgor, ork, onheil of nagaroth.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:32 schreef aerodis het volgende:
cradle is nu progressieve dark metal oid
rot toch een eind op, dark metal is muziek als aeternus en seirim.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2003 23:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

er werd gevraagd om nieuw underground spul en toch worden er de hele tijd oude en bekende bands genoemd

naast de al genoemde:
- skalder
- myrkwid
- necrofrost
- unpure
- lugubre
- ewiges reich
- demoncy (niet echt nieuw maar goed)
- funeral mist
- infestum
- kerberos
- morrigan (vind het persoonlijk niet veel aan maar misschien wel interessant)
- anael
- vultyr (al genoemd?)
- adorned brood
- hati
- svartsyn

en nog wat reeds genoemde bands. deze kunnen mij bijna allemaal wel even zoet houden iig dus jou misschien ook wel


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2003 23:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

rot toch op man!
dark metal is marduk! kejjeda?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:36 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:32 schreef aerodis het volgende:
cradle is nu progressieve dark metal oid


Ok. Maar wat vind je dan van Soul Reaver? Ik vind het begin echt mega hard. Athans ik verwacht elke keer weer zo'n kerk orgeltje. En de solo vind ik mega bruut. Ze zitten erg goed in elkaar en zijn behoorlijk snel. Niet té.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:35 schreef aerodis het volgende:
rot toch op man!
dark metal is marduk! kejjeda?
ga je oren uitspuiten man. das toch heel andere muziek dan aeternus.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-05-2003 23:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 mei 2003 23:34 schreef karnivoor het volgende:
- Morrigan
- adorned brood


Adorned Brood is eerder folkmetal als je het mij vraagt, totaal geen black metal

Morrigan is wel retevet idd

Verder nog In Battle, echt geschift

Astarte is ook wel erg goed


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen