IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 14:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 1:04 schreef NecRobert het volgende:
*Abigor (Nachthymnen, Supreme Immortal Art)


Vergeet de eerste 2 niet, die zijn ook essentieel! ("Verwustung..." en "Orkblut...")
quote:

*Satyricon
*Mayhem
*Burzum


De ouwe shit althans. De nieuwe zijn van de categorie "listener beware!"
quote:

*Borknagar (Borknagar, Olden Domain)
*Old Man's Child
*Dark Funeral (Vobiscum Sathanas)
*Enthroned (Towards the Skullthrone, Carnage in Worlds Beyond)


Oowww maai Ghodd, Wat zien mensen toch in deze slappe hap bands. De laatse 2 leunen overigens richting COF
quote:

*Gehenna (2nd Spell-Seen through the Veils)


1st spell rules!! Hun nieuwere cd's zijn ook best goed; "Adimiron Black" en "Murder".
quote:

*Summoning (Stronghold)


Die vind ik juist de minste van ze allemaal.
Zelfs de nieuwste "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" vind ik vele malen beter!!!
quote:

*Covenant (In Times Before the Light)


Let op! Er is ook een Re-Mix versie van "The Kovenent" van dit album!
quote:

*Dodheimsgard


Listener beware!! Ze zijn per album sterk van stijl veranderd.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 14:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:06 schreef MBMarduk het volgende:


Oowww maai Ghodd, Wat zien mensen toch in deze slappe hap bands. De laatse 2 leunen overigens richting COF




ik vind juist de eerste 2 erg cof-erig.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 14:16 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Damn. Euh...eerijk gezegd heb ik alle 4 band heel lang geleden voor het laatst gehoord
Ik meen toch echt dat de laatste 2 vooral de high-pitched Dani squeal produceren i.c.m. een overdaad aan keyboards.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-05-2003 14:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

HATE FOREST
VULTYR
MYSTICUM
GODLESS NORTH



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 14:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:16 schreef MBMarduk het volgende:
Damn. Euh...eerijk gezegd heb ik alle 4 band heel lang geleden voor het laatst gehoord
Ik meen toch echt dat de laatste 2 vooral de high-pitched Dani squeal produceren i.c.m. een overdaad aan keyboards.

dark funeral keyboards?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 14:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:16 schreef MBMarduk het volgende:
Damn. Euh...eerijk gezegd heb ik alle 4 band heel lang geleden voor het laatst gehoord
Ik meen toch echt dat de laatste 2 vooral de high-pitched Dani squeal produceren i.c.m. een overdaad aan keyboards.


Ehh Enthroned gebruikt slechts heel af en toe een keyboard en die gasten van Dark Funeral weten niet eens wat een keyboard is volgens mij.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 14:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

AAAARRGHHH!!! Jullie willen mij wijsmaken dat Dork Funerol en Enthroned geen keys gebruiken en ik heb die bands (niet voor niks overigens ) niet bij de hand
Laat maar.
//edit
Hou 't maar erop dat de mix zo is en hun melodieen zo zijn dat ze binnen no-time in me kop gegrift stonden als keyboard-BM.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-05-2003 14:34]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 14:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:32 schreef MBMarduk het volgende:
AAAARRGHHH!!! Jullie willen mij wijsmaken dat Dork Funerol en Enthroned geen keys gebruiken en ik heb die bands (niet voor niks overigens ) niet bij de hand
Laat maar.
//edit
Hou 't maar erop dat de mix zo is en hun melodieen zo zijn dat ze binnen no-time in me kop gegrift stonden als keyboard-BM.
nee sorry het is beide geen keyboard bm als cof en dimmu.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 14:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ow fuck. Volgens mij heb ik al deze tijd Enthroned uit DUITSLAND constant met Hecate Enthroned uit BELGIE verward. x heelveel
De misverstand m.b.t. DF weet ik ff niet hoe dat tot stand is gekomen. Ik weet wel dat ik de muziek slap vind maar da's smaak.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 15:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Enthroned uit Duitsland??
Hecate Enthroned uit Belgie??

Ik ken wel een Enthroned uit Belgie en een Hecate Enthroned uit Engeland (Correct me if I'm wrong)


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-05-2003 15:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:14 schreef Sater het volgende:
Enthroned uit Duitsland??
Hecate Enthroned uit Belgie??

Ik ken wel een Enthroned uit Belgie en een Hecate Enthroned uit Engeland (Correct me if I'm wrong)


Enthroned = Duitsland
Hecate Enthroned - Engeland



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-05-2003 15:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Recente black die echt de moeite is?
-Khold (Noorwegen dacht ik)
-Leviathan (San Francisco)
-...momenteel niet meer inspiratie


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 15:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog iets nieuws:

Meridian.
Zeer eigenzinnige black uit het land van de paarse Milka koeien.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-05-2003 15:23 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 mei 2003 15:18 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Enthroned = Duitsland
Hecate Enthroned - Engeland




Enthroned = Belgie


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-05-2003 15:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:14 schreef Sater het volgende:
Enthroned uit Duitsland??
Hecate Enthroned uit Belgie??

Ik ken wel een Enthroned uit Belgie en een Hecate Enthroned uit Engeland (Correct me if I'm wrong)

het misverstand komt misschien door het feit dat de site van Enthroned www.enthroned.de heet , maar het is wel degelijk een Belgische band.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-05-2003 15:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:23 schreef Rasputin het volgende:
Enthroned = Belgie


www.enthroned.de



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-05-2003 15:25 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 mei 2003 15:25 schreef Gunman het volgende:
het misverstand komt misschien door het feit dat de site van Enthroned www.enthroned.de heet , maar het is wel degelijk een Belgische band.




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-05-2003 15:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:25 schreef Rasputin het volgende:



oke oke, die reactie zag ik dus niet toen ik ging posten


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 15:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ROFL!!! Gaat lekker zo.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-05-2003 15:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verdomme, maar als ik eenmaal een post in mijn hoofd heb hé,...
Nog goeie black uit België:
-Panchrysia


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 15:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:48 schreef MBMarduk het volgende:
Ow fuck. Volgens mij heb ik al deze tijd Enthroned uit DUITSLAND constant met Hecate Enthroned uit BELGIE verward. x heelveel
De misverstand m.b.t. DF weet ik ff niet hoe dat tot stand is gekomen. Ik weet wel dat ik de muziek slap vind maar da's smaak.


Ten eerste: je ijlt. (Enthroned uit Duitsland )
Ten tweede: Dark Funeral kun je slappe hap vinden (smaak...), maar niet als je MBMarduk heet eigenlijk. Deze 2 bands hebben namelijk veel van elkaar qua stijl n.m.m.
Toch maar weer 's luisteren??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 15:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:31 schreef NecRobert het volgende:
Ten eerste: je ijlt. (Enthroned uit Duitsland )
...
Toch maar weer 's luisteren??

1) Ja, maar blijkbaar was ik niet de enige
2) Gebeurt waarschijnlijk wel ooit maar ik denk toch niet dat ik het ooit leuk ga vinden.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 15:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 15:25 schreef Gunman het volgende:
het misverstand komt misschien door het feit dat de site van Enthroned www.enthroned.de heet , maar het is wel degelijk een Belgische band.


Dat zal wel ja, maar wel vaag dat ze een Duitse domeindinges hebben, terwijl ze uit Belgenland komen.

quote:
Op 7 mei 2003 15:30 schreef Gunman het volgende:
Verdomme, maar als ik eenmaal een post in mijn hoofd heb hé,...
Nog goeie black uit België:
-Panchrysia


Ja, ik heb die cd In Obscure Depths en ze anderhalve maand geleden op Woerdschok gezien, toffe band ja!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 16:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Op 7 mei 2003 14:06 schreef MBMarduk het volgende:
quote:
Vergeet de eerste 2 niet, die zijn ook essentieel! ("Verwustung..." en "Orkblut...")

Klopt

quote:
De ouwe shit althans. De nieuwe zijn van de categorie "listener beware!"

Die laatste instrumentaaltjes van Burzum zijn idd niet interessant.

quote:
Oowww maai Ghodd, Wat zien mensen toch in deze slappe hap bands. De laatse 2 leunen overigens richting COF.

Borknagar slappe hap??
Heb je hun debuut "Borknagar" wel gehoord? En "The Olden Domain" is nog steeds een klassieker.

quote:
1st spell rules!! Hun nieuwere cd's zijn ook best goed; "Adimiron Black" en "Murder".

Murder is meer death metal. Die andere 2 zijn idd ook aanraders.

quote:
Die vind ik juist de minste van ze allemaal.
Zelfs de nieuwste "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" vind ik vele malen beter!!!

Ik niet

quote:
Let op! Er is ook een Re-Mix versie van "The Kovenent" van dit album!

Die wil ik niet eens horen

quote:
Listener beware!! Ze zijn per album sterk van stijl veranderd.

Dat is waar.
Aanraders: Monumental Possession en de mini Satanic Art. Kronet til Konge heb ik helaas(nog) niet.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-05-2003 17:48 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 16:53 schreef NecRobert het volgende:
Op 7 mei 2003 14:06 schreef MBMarduk het volgende:

Aanraders: Monumental Possession en de mini Satanic Art. Kronet til Konge heb ik helaas(nog) niet.


aaaaargh, zondaar. Kronet til Konge is in mijn ogen de beste BM ooit!

Ik heb dan ook de cd's (Malicious en Century), de clear vinyl, de orange vinyl en de promo cd.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen