IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2003 17:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

heren:

quote:
Op 6 mei 2003 22:16 schreef Heer Krieg het volgende:
Al deze namen die worden genoemd, ken ik reeds, Barad Dur, Nehemah, Warloghe, Azaghal, Horna, Thy Primordial, Absurd, Frozen Shadows, Galgenberg, Frost, Arkona enz enz, ik heb het over de lichting 2001 tot 03. Het gaat bij mij om de Black metal underground.




Je moeder.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 19:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:48 schreef Gangrad het volgende:
aaaaargh, zondaar. Kronet til Konge is in mijn ogen de beste BM ooit!

Ik heb dan ook de cd's (Malicious en Century), de clear vinyl, de orange vinyl en de promo cd.

Ik zei toch


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:44 schreef attila_de_hun het volgende:
stuur me je adres effe. dan maak ik wel een kopietje voor je.
je hebt mail


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2003 20:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hier wat echte undergroundbands die erg goed zijn:

Hatepulse
Nattefrost
Koldbrann
1349
Nebular Mystic
Opus Forgotten
Cult of Catharsis
Audiopain
Vesen
Forlorn in silence
Furze

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-05-2003 20:58]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2003 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Er is ook een amerikaanse Enthroned, en die maken (maakten?) behoorlijk brute doch duistere death metal.

En een duitse is er volgens mij OOK. En de belgische is, samen met Hecate Enthroned, idd vrij slecht (al vind ik het debuut wel OK, vooral door de vocals).
Dark Funeral is iets om universeel te vermijden (net als Marduk trouwens maar ik heb zelf ook nog steeds een T-shirt ergens ervan liggen).


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-05-2003 10:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Dark Funeral is iets om universeel te vermijden (net als Marduk trouwens

Leg uit. Waarom zou iemand die black metal zoekt Dark Funeral nou juist vermijden



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2003 10:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik geloof dat die discussie al vaak zat gevoerd is...

maar dimmu borgir en cradle of filth zijn ook bm in jouw ogen?


Je moeder.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-05-2003 13:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 10:42 schreef karnivoor het volgende:
ik geloof dat die discussie al vaak zat gevoerd is...

maar dimmu borgir en cradle of filth zijn ook bm in jouw ogen?

Pfff...ja hoor, alleen in een wat toegankelijkere vorm.

Maar die discussie is nog veel vaker gevoerd.
Zonder resultaat.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-05-2003 14:00 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De Dark Funeral MCD vond ik anders niet slecht. Ook de recente bootleg "secrets of the black past" (secrets of the black art 1e opnames in sunlight studios) is best te pruimen. Het klinkt allemaal een stuk rauwer dan de typische en saaie Abyss klanken.

De rest van Dark Funeral is te verwaarlozen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-05-2003 15:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Dark Funeral is iets om universeel te vermijden (net als Marduk trouwens maar ik heb zelf ook nog steeds een T-shirt ergens ervan liggen).
geen black metal zonder marduk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-05-2003 16:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 15:50 schreef impaled succubus het volgende:
geen black metal zonder marduk

Zolang ze maar niet live aan het werk gaan misschien


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-05-2003 16:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 16:06 schreef Gunman het volgende:
Zolang ze maar niet live aan het werk gaan misschien
u was er op waldrock 2000 duidelijk niert bij


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 08-05-2003 16:23 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Satanic Warmaster, Malign, Mutiilation, Moonblood, Blackdeath ,Black witchery willen ook door aardig wat mensen gewaardeerd worden.

Vind zelf dat de wat "commercielere" BM bands zoals Carpathian Forest en darkthrone veel meer te bieden hebben, maar goed...



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2003 16:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Commercieelere?
Ik zou zeggen; Bekendere.


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 08-05-2003 16:32 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Als je weet hoe veel plaatjes die bands verkopen mag je gerust van commercie praten. En dan heb ik het dus niet over 10.000 stuks....

Ach, commercie of niet, als de band gaaf is kan het me weinig schele...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-05-2003 17:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 mei 2003 16:08 schreef impaled succubus het volgende:
u was er op waldrock 2000 duidelijk niert bij

Jij bent nog nooit in de 013 geweest?


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-05-2003 18:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 10:33 schreef NecRobert het volgende:
Leg uit. Waarom zou iemand die black metal zoekt Dark Funeral nou juist vermijden

Vragen naar de bekende weg...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-05-2003 18:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl





Zenial


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-05-2003 19:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Grenjar
Jernbyrde
Vidsyn
Vantro
Nasheim
Skalder
The Stone
Vinterheim
Winterthrone
Mordrak
Geimhre ...

enz enz Iedereen die geen ug bm kan vinden is echt heel erg fucking stekeblind!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-05-2003 19:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mmh, goed, die laatste werken van DF zijn in vergelijking met het oudere spul (In the sign...) niet je dat(k Vobiscum 1 keer gedraaid tot nu toe ), maar zo'n foto's haal je van meer gewaardeerde black-bands ook bij hoor, misschien dat wat beter overkomt bij Carpathian Forest ofzo, (met in ieder geval minder licht en ingehouden vrolijkheid op de foto )




Als je iets in die richting wilt, maar wat dan echt goed in elkaar steekt en een stuk harder is: Setherial ..en Enthroned ( B )ook eigenlijk, op hun laatste gaat het niveau eht weer omhoog.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 08-05-2003 19:16 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Of koop gewoon oude abigor en/of demoniac. Altijd goed.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-05-2003 19:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 19:03 schreef Gunman het volgende:

Als je iets in die richting wilt, maar wat dan echt goed in elkaar steekt en een stuk harder is: Setherial ..en Enthroned ( B )ook eigenlijk, op hun laatste gaat het niveau eht weer omhoog.

Ook in dit rijtje:
Thy Primordial (The Crowning Carnage)
Celebratum
Unlord


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 08-05-2003 22:38 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:16 schreef MBMarduk het volgende:
Damn. Euh...eerijk gezegd heb ik alle 4 band heel lang geleden voor het laatst gehoord
Ik meen toch echt dat de laatste 2 vooral de high-pitched Dani squeal produceren i.c.m. een overdaad aan keyboards.



Carnage in worlds beyond van Enthroned HEERSCHT dus echt wel effe vet de pan uit.
Ik weet niet wanneer je ze als laatst gehoord hebt, maar het scheelt nog al met hun vorige plaatje The apocalypse manifesto,
luisteren dus die shit!
Dark Funeral, heb ik de laatste cd van, kan zo effe niet meer op de naam komen.
tja wat zal ik er van zeggen, je moet er van houden...... nummer 3 is overigens wel gaaf.
Beide bands zijn naar mijn idee geen keyboard BM bands en verschillen zeer in vergelijking met COF.
De andere die je noemde Old Man's child heeft wat meer COF invloeden.
By the way, voor de mensen die het nog niet door hadden, Enthroned is Belgisch, maar volgend mij spelen ze onder het label van een duitse maatschappij (of franse?)

Krieg, als je Bm wil luisteren kun je misschien Samael, proberen, is niet verkeerd, na mijn mening.


an evil incarnation of DEATH!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-05-2003 23:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 22:38 schreef Dark incarnation het volgende:
De andere die je noemde Old Man's child heeft wat meer COF invloeden.

Net alsof COF de standaard is voor melodieuze black metal met keyboards!
Volgens mij bestaat OMC al wat jaartjes langer. En btw verschillen ze nogal wat qua stijl.

quote:
By the way, voor de mensen die het nog niet door hadden, Enthroned is Belgisch, maar volgend mij spelen ze onder het label van een duitse maatschappij (of franse?)


Tegenwoordig bij Napalm Records (Oostenrijks)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-05-2003 23:03 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

[quote]Op 8 mei 2003 23:39 schreef NecRobert het volgende:
Net alsof COF de standaard is voor melodieuze black metal met keyboards!
Volgens mij bestaat OMC al wat jaartjes langer. En btw verschillen ze nogal wat qua stijl.


Heb ook niet gezegd dat COF de standaard is van Bm met keyboarden, maar er zijn overeenkomsten tussen de twee bands.
Ze verschillen wel van stijl dat ben ik met je eens.


an evil incarnation of DEATH!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen