IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Vorige pagina | Volgende pagina
Twone
Usericon van Twone
Posted 10-05-2003 6:40 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Twone op 10-05-2003 6:41]


Pred
Usericon van Pred
Posted 10-05-2003 11:15 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 23:39 schreef NecRobert het volgende:
Net alsof COF de standaard is voor melodieuze black metal met keyboards!
Volgens mij bestaat OMC al wat jaartjes langer. En btw verschillen ze nogal wat qua stijl.


Tegenwoordig bij Napalm Records (Oostenrijks)



Enthroned zijn overigens walen , geen vlamingen


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-05-2003 20:47 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Forest, een bandje uit rusland is echt een aanrader.

Mix darkthrone met isengard en je hebt forest.

Tevens staat er een nummer "winter howling" op die een sfeer uistraalt die bijna alle black metal eruit knalt.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


tipsstop


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 18:41 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 18:38 schreef Heer Krieg het volgende:
tipsstop


U bent dronken?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 18:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Nee hoor, ik heb er nu genoeg(van)


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 18:51 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ok, dan mag ik nu ook een keer:

SLOOOOOOOOOTTTTTTTTJJJJJJJUUUUUUHHHHHHHHHH!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2003 22:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 23:03 schreef Dark incarnation het volgende:

Heb ook niet gezegd dat COF de standaard is van Bm met keyboarden, maar er zijn overeenkomsten tussen de twee bands.


Ja, maar dat betekent nog niet dat ze beinvloed zijn door COF, het is dan nog eerder andersom.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-03-2004 23:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kan iemand de topic titel veranderen in "Black Metal TIPS" net als de death metal versie?

Ik kan iedereen into duistere black metal de band Weakling aanraden! Total fucking darkness!
Verder ook Bloodline (met Nattefrost (CF) en Sasrof (Setherial)!
En Thy Primordial! Die nieuwe plaat knalt verschrikkelijk!!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-03-2004 23:04]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-03-2004 23:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

iedereen al bekend met SIGRBLOT?
argh argh argh! www.sigrblot.se en verbaast uzelf.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-03-2004 23:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:10 schreef aerodis het volgende:
iedereen al bekend met SIGRBLOT?
argh argh argh! www.sigrblot.se en verbaast uzelf.
hmmm die denkbeelden trekken me niet echt, maar waar vind ik de mp3's?? Ben wel benieuwd naar de muziek.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-03-2004 23:28 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

www.jernbyrde.com

Download de samples maar eens. Vampire Mag. noemde het bijzonder goed, in de stijl van Darkthrone en Urgehal.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-03-2004 23:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:24 schreef NecRobert het volgende:
hmmm die denkbeelden trekken me niet echt, maar waar vind ik de mp3's?? Ben wel benieuwd naar de muziek.


die zijn gewoon te vinden op de site.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-03-2004 23:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:30 schreef aerodis het volgende:
die zijn gewoon te vinden op de site.
ja gevonden


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-03-2004 23:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Abigor
Mayhem
Lunar Aurora
Graveworm
Avirse Severa



Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-03-2004 23:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Graveworm in je anus, bilneuker!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-03-2004 23:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:10 schreef aerodis het volgende:
iedereen al bekend met SIGRBLOT?
argh argh argh! www.sigrblot.se en verbaast uzelf.
Klinkt best goed ja.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-03-2004 23:44 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Graveworm heerscht gast!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-03-2004 23:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nee, en al helemaal niet in dit topic.

waarom lees ik steeds 'wil Black Metal afschaffen."?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-03-2004 1:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:38 schreef Possessedpacman het volgende:
Abigor
Mayhem
Lunar Aurora
Graveworm
Avirse Severa



Het is Averse Sefira.



*edit* En Graveworm is gay.





*editedit* en al helemaal geen black metal!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-03-2004 1:18]


metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 19-03-2004 1:46 by metaldennis Wijzig reactieProfiel van metaldennisQuote dit bericht

hallo!


ik hou helemaal niet van blackmetal, maar ik heb gehoord dat zyklon, funeral mist, xasthur, antaeus, von, blut aus nord, disiplin, vintersorg, secrets of the moon, mayhem, behemoth, mysticum, koldbrann, branikald, ulver, bathory, demoncy, nargaroth, ildjarn, limbonic art, mactatus (geen puntjes nee...), isengard, anorexia nervosa, hate forest, darkthrone, dissection, satyricon, emperor, windir, myrkskog, enslaved, fluisterwoud, gorgoroth, grand belials key, taake,judas iscariot, immortal, master's hammer, mörk gryning, ondskapt, thorns.


One for the pain and two for my name


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-03-2004 1:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 1:46 schreef metaldennis het volgende:
hallo!


ik hou helemaal niet van blackmetal, maar ik heb gehoord dat zyklon, funeral mist, xasthur, antaeus, von, blut aus nord, disiplin, vintersorg, secrets of the moon, mayhem, behemoth, mysticum, koldbrann, branikald, ulver, bathory, demoncy, nargaroth, ildjarn, limbonic art, mactatus (geen puntjes nee...), isengard, anorexia nervosa, hate forest, darkthrone, dissection, satyricon, emperor, windir, myrkskog, enslaved, fluisterwoud, gorgoroth, grand belials key, taake,judas iscariot, immortal, master's hammer, mörk gryning, ondskapt, thorns.


Oke, wat heb je nou eigenlijk gehoord?


metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 19-03-2004 2:37 by metaldennis Wijzig reactieProfiel van metaldennisQuote dit bericht

dat het heerscht


One for the pain and two for my name


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-03-2004 2:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kan er weinig bands uit halen die echt de moeite waard zijn hehe maar goed dat is dan weer mijn mendsing


Je moeder.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-03-2004 2:44 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 maart 2004 2:39 schreef karnivoor het volgende:
kan er weinig bands uit halen die echt de moeite waard zijn hehe maar goed dat is dan weer mijn mendsing


en van jouw mendsing moet men afblijven!



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen