IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen. Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-03-2004 2:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 maart 2004 2:44 schreef ZwaarMetaal het volgende:
en van jouw mendsing moet men afblijven!


juista
2!@


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2005 22:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Iemand tips voor me. Ik zit in het straatje van Xasthur, Anaal Nathrakh, Nortt, ... tot Negura Bunget, Diabolical Masquerade, Obsidian Gate, Enslaved

liefst veel sfeer dus en niet teveel schelle echodemostudio-geluiden à la Abigor en Eisregen en consoorten



signature


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 15-06-2005 0:26 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

De oude Sear bliss, lekker origineel!met trompet en zon heerlijke kraaiestrot...aan te bevelen !!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 0:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

reeds in bezit, is inderdaad fascinerend

arckanum trouwens ook


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-06-2005 0:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ondskapt, 2e van Watain, Funeral Mist, Deathspell Omega (vanaf 'Si Monumentum...'), Demoncy, Grand Belial's Key, ouwe Manes, laatste van Shining.

Enzo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 15-06-2005 0:29 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

Top Hypnos.....arcturus dan???enne...ach ja...impaled nazarene ken je al..das een van mijn favos, naast ajatarra


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-06-2005 0:42 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 0:27 schreef Hypnos het volgende:
reeds in bezit, is inderdaad fascinerend

arckanum trouwens ook


Arckanum


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 0:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ondskapt ken ik niet en vind ik ook nergens.
Ik moet het eigenlijk niet zo hebben van Marduk en consoorten eigenlijk. IS wel okee in mijn oren, maar het sleept me niet mee. Blijkbaar niet normaal maja. Xasthur was een echte ontdekking, maar daar is het wat blijven steken. Veel bands die folk invoegen zijn wel erg degelijk. Maar het lijkt wel of het aanbod is klein.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 0:51]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-06-2005 1:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ondskapt ligt niet in de Marduk hoek hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2005 1:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zie M. zijn post, vooral de laatste Deathspell Omega is fantastisch!

+
*<code>
*Gehenna
*Frost - Talking to God (met lid van Anaal Nathrakh
*Taake
*Thunderbolt
*Apotheosis (Maltese eenmansband, beetje in straatje Limbonic Art, Obsidian Gate maar dan minder snel)
*Forgotten Tomb
*Kvist
*Lunar Aurora
*laatste Morgul
*Secrets of the Moon
*Beatrik
*Leviathan (de Amerikaanse black metal band dan, beter dan Xasthur imo)

dat waren de namen die mij zo te binnen schieten.


[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-06-2005 1:19]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2005 10:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Angst
Heresi
Ofermord
Sigrblot
Woods of Infinity


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-06-2005 10:19 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Drudkh (zeer sfeervol imo)


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-06-2005 10:58 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Kludde
Iuvenes
Graveland
Mütiilation
Nyktalgia
Sombre chemin


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-06-2005 11:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Absurd


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-06-2005 11:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

DARK FORTRESS


I Find That I Am Not There...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 15-06-2005 11:24 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik hoop dat de topic starter veel vrije tijd heeft om dit allemaal te gaan beluisteren.

MIjn advies: gewoon her en der wat BM reviews gaan lezen (in zines en e-zines). Iedereen kan wel megalange bandlijstjes neerpleuren, schiet niet echt op naar mijn mening.


don't mistake lack of talent for genius


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-06-2005 11:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 11:24 schreef NecroNoud het volgende:
Ik hoop dat de topic starter veel vrije tijd heeft om dit allemaal te gaan beluisteren.

MIjn advies: gewoon her en der wat BM reviews gaan lezen (in zines en e-zines). Iedereen kan wel megalange bandlijstjes neerpleuren, schiet niet echt op naar mijn mening.


Heb je wel gelijk in. Maar lijstjes maken is leuk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 14:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geef maar lijstjes, zo zie ik ook nieuwe namen. Ik heb es rondgekocht op Ebay. Direct de volledige collectie Windir gekocht (DUUR!) maar zalige zaaalige muziek. Nog beter : Shining! Ik verkoop direct de helft van mn muziek om nog van die groep te hebben, wat een geesteswerk van hoogstaand niveau is me dat zeg!!!!!!
en die had ik hier nergens gezien in lijstjes !

en natuurlijk : MAJOR teleurstelling : Nargaroth... wat een vervelende hoop gejingle is me dat, kan ik totaal niet hebben (LP das geliebte...)zag er nochtans goed uit

BAH

ZIJN ER NOG SHINING LIEFHEBBERS? TIPS?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 14:27]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 1:16 schreef NecRobert het volgende:

*Leviathan (de Amerikaanse black metal band dan, beter dan Xasthur imo)





jah... ik heb dus niet goed gekeken en zit nu met een ouwe death metal cd opgescheept


signature


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-06-2005 14:30 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Nargaroth is geweldig !
Rasluka Part II is echt een goeie plaat.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah .. ik zit hier met een geliebte des regens... ik hoor al 7 minuten dezelfde "riff" en dezelfde melodie van een gitarist die om de zoveel tijd te laat invalt. Is dit Black of hoe noem je dit?
Iemand ruilen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-06-2005 14:35]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand nog tips voor me? Liefst recent uitgekomen black


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-12-2005 19:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Helrunar
Paragon Impure
Graupel
Kriegsmaschine
Infinity
Sortsind
Nocternity
The Ruins of Beverast
Emit
Deathgate Arckanum
Todesstoss
Vitsaus
Zorn
Winter of Apokalypse


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-12-2005 19:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wat voor black zoek je eigenlijk, Hypnos? Welk(e) straatje/stijl, op welke bands 'moet' het lijken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 19:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 19:25 schreef kwelgeest het volgende:
Wat voor black zoek je eigenlijk, Hypnos? Welk(e) straatje/stijl, op welke bands 'moet' het lijken?


à la Sear Bliss (Phantoms), Leviathan (Verräter), Lunar Aurora, mag ook Nattefrost-like zijn, Satyricon (Rebel)-style of Judas Iscariot (Heaven in Flames)

ofwel meer folky zoals Skyforger - Thunderforge

of genre Arkhon Infaustus (de laatste dan)


signature


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen