IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : "god houdt van jullie" Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow Smile
Usericon van Shadow Smile
Posted 03-10-2001 10:17 by Shadow Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow SmileQuote dit bericht

Als ze mij zie lopen schikken ze zich toch altijd dood. Altijd in het zwart gekeleed, pentagram op mijn nek hangen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-10-2001 10:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Goh, das origineel, ,
Spaarlampen, ? huh, wat bedoel je


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-10-2001 17:12 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 3:14 schreef Volthor Kahn het volgende:
als je geen haast hebt is het altijd wel leuk om met die mensen te gaan praten tot ze gillend wegrennen
helaas gaan ze je altijd lastig vallen als je geen zin of haast hebt


jammer dat toen we die enen keer uit de oefenruimte kwamen die kerkentent op blaak al dicht was, anders hadden we leuk in deathmetal outfit naar binenn kunnen lopen....


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 03-10-2001 20:10 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Zijn er mensen hier die zich ergeren aan een visje achter op auto's van andere mensen.
Rij je achter iemand, zie je weer zo'n visje.

Ik erger me er in ieder geval dood aan.

aan visjes (op de auto)

Linknl (ook op zware metalen) had een rood visje met satan erin op z'n auto. Een of andere visliefhebber heeft hem dat visje eraf gekrapt met een sleutel ofzo. Allemaal krassen op de auto.


Heads I win, tails you lose


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 03-10-2001 20:42 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

lol
das humor


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 03-10-2001 23:50 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 3 oktober 2001 20:10 schreef hirogen het volgende:
Zijn er mensen hier die zich ergeren aan een visje achter op auto's van andere mensen.
Rij je achter iemand, zie je weer zo'n visje.

Ik erger me er in ieder geval dood aan.

aan visjes (op de auto)

Linknl (ook op zware metalen) had een rood visje met satan erin op z'n auto. Een of andere visliefhebber heeft hem dat visje eraf gekrapt met een sleutel ofzo. Allemaal krassen op de auto.


ik denk als ze het bij mij zouden wagen me striping aan te raken dat ik ze heel creatief tot mijn striping ga vervoegen


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 04-10-2001 9:39 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

'k heb een visje met een kruis erdoor..
Ik moet dat visje uit de large nog halen..
met 'satan' erin..

..op me auto


God hates us all ! God hates us all !


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 04-10-2001 9:48 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2001 23:50 schreef Errorx het volgende:
ik denk als ze het bij mij zouden wagen me striping aan te raken dat ik ze heel creatief tot mijn striping ga vervoegen


Deze mensen die dat zouden kunnen doen,
zijn heel schijnheilig.
Zij doen dat natuurlijk niet als je erbij staat.
En een briefje leggen ze er ook niet bij.


Heads I win, tails you lose


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-10-2001 23:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb ergens nog een aantal stickers met 'Send Christians to heaven, NOW!'

doet het altijd goed


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 06-10-2001 0:59 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 4 oktober 2001 9:48 schreef hirogen het volgende:
Deze mensen die dat zouden kunnen doen,
zijn heel schijnheilig.
Zij doen dat natuurlijk niet als je erbij staat.
En een briefje leggen ze er ook niet bij.



zo veel lef hebben ze niet in hun klotuh nee. stelletje achterbakse geloofmongolen. respect is wat ik mis. ieder zijn mening maar je hoefd andermans eigendom niet te beschadigen. bah


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-10-2001 1:42 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2001 20:10 schreef hirogen het volgende:
Zijn er mensen hier die zich ergeren aan een visje achter op auto's van andere mensen.
Rij je achter iemand, zie je weer zo'n visje.

Ik erger me er in ieder geval dood aan.

Ik ook; wij hebben het dan altijd over "fundamentalisten"


No regrets and no remorse...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-10-2001 11:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

In mijn straat woont zelfs iemand met zo'n visje op zijn fiets.........
Dan wordt het wel heel makkelijk

Trouwens Azagtoth het is pentagrammen en niet pantogrammen



Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 06-10-2001 12:20 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

Dat is mij ook een keer overkomen man!
Ik liep met mijn vriendin door zwolle, en een kerel klampte ons aan, hij vroeg ons: "Hebben jullie wel eens nagedacht, over het bestaan van god?" Ik antwoordde natuurlijk met mijn stomme bijdehante kop"Ja". Dus die kerel vroeg "En?". Mijn antwoord mag eenieder duidelijk zijn, en toen kregen we de allom bekende vraag: "waarom niet?" Dus ik mijn reden uitleggen(Deze vind ik net te persoonlijk om hier openbaar te gaan maken) en na ween tijdje doorblaten, was ik zijn gebral dusdanig zat(Hij had ook een zeer irritante manier van spreken) dat ik weg liep, het laatste wat hij ons nariep was: "Hij liegt hoor! God houd van jullie!"

hahahahaha



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 12:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb nou nooit last van dat soort gasten ..
Ze lopen meestal van me weg ..
Heel apart


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-10-2001 12:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 oktober 2001 9:39 schreef Ixl het volgende:
'k heb een visje met een kruis erdoor..
Ik moet dat visje uit de large nog halen..
met 'satan' erin..

..op me auto


Ik heb ook weleens een visje gezien waar een haai achter zwemt met zijn bek open, die's ook erg leuk.


the only pleasure is pain


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-10-2001 11:19 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2001 14:21 schreef linknl het volgende:
ELMAR CHECK YOUR BRAINS!!!!!




beetje laat,......

maar waar slaat dit op????


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-10-2001 17:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 6 oktober 2001 12:30 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik heb ook weleens een visje gezien waar een haai achter zwemt met zijn bek open, die's ook erg leuk.


Staat ook op de altar-website http://www.altar.nl


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-10-2001 21:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 oktober 2001 11:26 schreef 1i1ith het volgende:
In mijn straat woont zelfs iemand met zo'n visje op zijn fiets.........
Dan wordt het wel heel makkelijk


Ik heb ook zo'n vis op m'n fiets! Maar ik heb 'em gejat van een fiets op 't station. Ik ergerde me er aan, en dacht "goh, die gaat er af!", maar toen had ik 'em dus in m'n handen en vroeg ik me af "Wat moet ik er nou mee?". Ok, op m'n eigen fiets dan maar.

Beschouw 't maar als een vorm van sarcasme.



Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 08-10-2001 2:19 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 7 oktober 2001 21:57 schreef Vargen666 het volgende:
Ik heb ook zo'n vis op m'n fiets! Maar ik heb 'em gejat van een fiets op 't station. Ik ergerde me er aan, en dacht "goh, die gaat er af!", maar toen had ik 'em dus in m'n handen en vroeg ik me af "Wat moet ik er nou mee?". Ok, op m'n eigen fiets dan maar.

Beschouw 't maar als een vorm van sarcasme.


volgens mij zit je stiekem gewoon iedere week je zonden te biechten in de kerk


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-10-2001 10:50 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Een keertje jehova's aan de deur gehad, maar toen ze mijn T-shirt dimmu borgir zagen hoefde het al niet meer, die ouwe lul probeerde het toch nog, van weet U wel wat u daar draagt. "ZUCHT" daar heb je echt zin, als er een naakt vrouwtje in je bed ligt.

Na flink wat gezeur en gescheld, was ik het BEU !!! Dat werd ruzie !!! "Bloed capsules, en wat vloek worden doen het goed" Ik werd op een afstand voor psychish ziek uit gescholden. Toen ik er nog achter aan ging ,was dat is de eerste keer im mijn leven dat ik 2 jehova's zo hard heb zien rennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 08-10-2001 10:55]


Wiegen Meister !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 08-10-2001 13:07 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Noh... wat gemeen, foei!


God hates us all ! God hates us all !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-10-2001 17:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 8 oktober 2001 2:19 schreef Errorx het volgende:
volgens mij zit je stiekem gewoon iedere week je zonden te biechten in de kerk

Shit ze hebben me door.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2001 17:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja we zaten in de rij achter je


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 11-11-2001 22:36 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2001 9:39 schreef Ixl het volgende:
'k heb een visje met een kruis erdoor..
Ik moet dat visje uit de large nog halen..
met 'satan' erin..

..op me auto

Kijk, die had ik dus altijd. (Hehe) Eigenlijk een beetje eng zoals dat visje daar staat. Niets vermoedende mede-burgers denken misschien aan de staatsloterij ofzo terwijl het EIGENLIJK een geheim teken is om de Laatste Dagen in gang te zetten.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 23:20 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik had een visje op mijn vorige auto met 666 erin het visje was rood en de lettels waren een beetje druiperig(gemaakt door vampire girl)

kom je bij je auto is je visje beschadigt en de lak , staat er een auto naast met een visje,heb die toen ook maar beschadigt.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen