IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : "god houdt van jullie" Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-11-2001 11:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 23:20 schreef linknl het volgende:
ik had een visje op mijn vorige auto met 666 erin het visje was rood en de lettels waren een beetje druiperig(gemaakt door vampire girl)

kom je bij je auto is je visje beschadigt en de lak , staat er een auto naast met een visje,heb die toen ook maar beschadigt.





Wiegen Meister !


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-11-2001 12:24 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 11:39 schreef Strotgrunt het volgende:
eindhoven heeft een hele leuke.



eindhoven heeft idd een hele leuke hehe..



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2001 12:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach op één of andere manier maken die jehova's toch wel veel goed: je kan je frustraties mooi op hun afreageren (verbaal dan )

hehe god haat me


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2001 12:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb ook zo'n hekel aan die vervelende recalem borden van allerlei religieuze instellingen, van "Ohhh hoed U ! Geloof in God of vaal dood !!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2001 12:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ze doen altijd zo hard hun best om hun mening in onze hoofden te proppen zonder iets te tolereren, stelletje fascisten


Je moeder.


Marty
Usericon van Marty
Posted 12-11-2001 13:38 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

With the risk of sounding stupendously stupid...

wat betekend dat visje achterop de auto eigenlijk precies?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 11:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heeft een jahova klasgenoot best wel aardig ze gaat tenminste niet zeiken als ik met omgekeerde kruizen op mijn shirt loop, en godverdomme zeg.Ze heeft ook geen kruizen om d'r nek hangen of in haar huis hangen. andere klasgenoot wel zij loopt zelfs met een doornkrans op haar shirt rond. kill them all


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2001 11:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

predikanten, jehova's, gryfo's in zeeland (zo calvinistisch als de pest) heb je er geen last meer van zodra je een rotting christ t-shirt aantrekt, ze kijken je vul aan en negeren je daarna "goddelijk gewoon" (<--sarcasme)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 11:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2001 13:38 schreef Marty het volgende:
With the risk of sounding stupendously stupid...

wat betekend dat visje achterop de auto eigenlijk precies?

dat visje slaat toch terug op romeinse tijd -> dus eigenlijk om min of meer aan te tonen dat je christen bent (of zit ik er nou helemaal naast ??


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 11:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ps wie houd er niet van mij???


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


afzien
Usericon van afzien
Posted 23-11-2001 11:36 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

http://www.arnol.nl en http://www.arnolkox.nl voor wat background info over "die gast in eindhoven"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 23-11-2001 15:17 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Die Hare Krishna beesten zijn nog erger. Gaan ze je eerst gratis boekjes aanbieden, vragen ze dan een donatie. Dacht ik net een cadeautje voor mijn broer te hebben...

Wat overigens best vaag is: in Luik (België) een beetje gasten uitlachen die in het frans de boodschap van Jezus proberen over te brengen, vervolgens in het midden van de kring gesleurd worden waarna ze je allemaal vragen gaan stellen (zonder dat je er ook maar één woord van verstaat) en zo. Probeer ik uit te leggen dat ik geen frans spreek, lult die gast maar door. Ik ben maar weggelopen want ik snapte er geen zak van, maar het was wel een aparte ervaring...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 15:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 15:17 schreef Saphire het volgende:
Die Hare Krishna beesten zijn nog erger. Gaan ze je eerst gratis boekjes aanbieden, vragen ze dan een donatie. Dacht ik net een cadeautje voor mijn broer te hebben...

Wat overigens best vaag is: in Luik (België) een beetje gasten uitlachen die in het frans de boodschap van Jezus proberen over te brengen, vervolgens in het midden van de kring gesleurd worden waarna ze je allemaal vragen gaan stellen (zonder dat je er ook maar één woord van verstaat) en zo. Probeer ik uit te leggen dat ik geen frans spreek, lult die gast maar door. Ik ben maar weggelopen want ik snapte er geen zak van, maar het was wel een aparte ervaring...

hm vinnik nog knap hoor dat je dan niet boos wordt, als iemand mij beetpakt en een kring in sleurt dan krijgt ie toch op zn minst een paar tikken.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 15:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

way the go fire fox
ingelijks


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 23-11-2001 23:00 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2001 12:33 schreef karnivoor het volgende:


hehe god haat me

GOD HATES US ALL!!!!! (Slayer )


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 23-11-2001 23:31 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

tip begin een gesprek met jehova's over satanisme en je hebt ze gelijk weer weg.
heb ik ook gedaan en heb ze nog niet weer aan de deur gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 23-11-2001 23:34]


defende nos in proelio


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-11-2001 12:17 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Sorry hoor, maar vind satanisten ongeveer even irritant als jehova's.


Ares
Usericon van Ares
Posted 24-11-2001 13:07 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 12:17 schreef Dargull het volgende:
Sorry hoor, maar vind satanisten ongeveer even irritant als jehova's.

Mee eens, meestal zijn satanisten net zo verknipt als jehova's. Er valt meestal gewoon geen speld tussen te krijgen, heel irritant is dat.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-11-2001 13:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 13:07 schreef Ares het volgende:
Mee eens, meestal zijn satanisten net zo verknipt als jehova's. Er valt meestal gewoon geen speld tussen te krijgen, heel irritant is dat.


Elk georganiseerd geloof of vorm van aanbidding van een hogere machtsvorm is gewoon ZIEK


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 26-11-2001 17:06 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

"Mogen wij U de blijde boodschap brengen"
"Ja hoor, zet maar in de gang nee!"


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-11-2001 17:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nagel God aan een boom en laat er een bamboe doorheen groeien.

Sorry ben vandaag in een bamboebui.



Ares
Usericon van Ares
Posted 26-11-2001 17:29 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2001 17:11 schreef Vargen666 het volgende:
Nagel God aan een boom en laat er een bamboe doorheen groeien.

Sorry ben vandaag in een bamboebui.

Dat viel mij ook al op


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 26-11-2001 18:19 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

hehe kheb een jehova in mn klas...nou ehm hij speelt drum , zit in een nu metal band en is super fan van alles metal, zit altijd stoned in de klas. das nou een gezellige jehova. daarnet twee vrouwelijke jehovas aan de deur:

"hoi we willen met u praten, denkt u ooit aan de toekomst?"

kijk ze op en neer aan. "ehm ja"

hun: "nou we willen uitleggen wat wij er van vinden"

ikke: "ehmz heb hier geen tijd voor of zin in, doeiiiiiii"

en dan moet je voorstellen dat ik de deur open deed he..dat ze nie weg renden van de schrik! lol


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 26-11-2001 18:42 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

hey Saphire

wat doe jij met een plaatje van Toshiya usericon hou je van Dir en Grey?

sorry dat dit off topic is maar moest het ff vragen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2001 19:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wat me bij de laatste close-encounter met een jehova opviel was dat hij vertelde hoe hij altijd maar jongeren zag en dan dacht 'o nee.. ik moet ze helpen, want anders gaat satan ze beinvloeden om drugs te gebruiken etc etc. bla bla bla .. en gaan ze naar de hel!

Op zich geen nieuwe denkbeelden, maar toen zei hij dat hij wilde dat WIJ ons naar god zouden keren.. AAARRGHH>... naast mijn algemene aversie tegen god vind ik het gewoon teringidioot dat hij dat van ons gaat vragen.. stel je voor, naast om jezelf bekommeren ook nog eens om duizenden andere mensen moeten gaan rouwen.. aargh.. aargh.. Die gast moet echt een kut-leven hebben, de hele dag ziet hij jongeren, buiten , op tv, in de trein, en denkt hij dus dat hij moet helpen.. yuk.. eng.. sekte.. ai.. ik stop weer, genoeg aandacht aan god-en-verwanten besteed.

END


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen