IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Beste Gitarist Volgende pagina
Exhumed Mortician
Usericon van Exhumed Mortician
Posted 10-05-2003 14:48 by Exhumed Mortician Wijzig reactieProfiel van Exhumed MorticianQuote dit bericht

kom op man , chuck schuldiner is toch gewoon de beste


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-05-2003 14:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nocturno Culto.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2003 14:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

jimi hendrix. weet toch iedereen, zou je zeggen.


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 14:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Stel je ff voor
SLETJE


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 10-05-2003 15:08 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

jimi hendrix


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-05-2003 15:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hebben we niet al 3295806438765000000000000000-necrobiljoensatanmiljardevilduizend van deze topics al


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 15:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat zeg ik sletje

necrobiljoen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-05-2003 15:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ach ja, ik zit nu Nifelheim te luisteren...dan wil je wel eens aangestoken worden de vele necro's en satan's en devil's en evil's en black's en fukking deth's



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-05-2003 15:32 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Duidelijk: David Gilmour


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Shred master
Usericon van Shred master
Posted 10-05-2003 22:52 by Shred master Wijzig reactieProfiel van Shred masterQuote dit bericht

IK BEN DE BESTE !!!!!!!!!!!!!!!

KNIELEN ZULLEN JULLIE VOOR ME


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 23:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

biertje?
wedden dat ik beter ben?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 23:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:52 schreef Shred master het volgende:
IK BEN DE BESTE !!!!!!!!!!!!!!!

KNIELEN ZULLEN JULLIE VOOR ME

*kuch* ikke ben de grandmaster of strings *kuch*


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2003 0:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

niet qua spel, maar qua sound vind ik Tom Morello erg herkenbaar; waarom zoeken andere gitaristen vaak niet naar een écht specifieke sound?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shred master
Usericon van Shred master
Posted 11-05-2003 10:47 by Shred master Wijzig reactieProfiel van Shred masterQuote dit bericht

HAHA sukkelz ik ben gewoon de bestuh rot op met je biertjuh das slecht voor je gitaarspel


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-05-2003 10:49 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 10:47 schreef Shred master het volgende:
HAHA sukkelz ik ben gewoon de bestuh rot op met je biertjuh das slecht voor je gitaarspel
"En ik ben eigelyk un gigantische poser, DiE oOk NoG eEnS tE vEeL bReEzAhS dRiNkT"

Ontopic: Mike oldfield!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 11-05-2003 10:49]


FREEZE


Shred master
Usericon van Shred master
Posted 11-05-2003 10:55 by Shred master Wijzig reactieProfiel van Shred masterQuote dit bericht

Je snapte toch wel dat die ''b®é€záh'' taal sarcastisch bedoelt was, of ben je zon zielig powerchord rammend sukkeltje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 10:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 10:55 schreef Shred master het volgende:
Je snapte toch wel dat die ''b®é€záh'' taal sarcastisch bedoelt was, of ben je zon zielig powerchord rammend sukkeltje

of ben jij gewoon ruzie aan het zoeken


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-05-2003 10:59 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Menskes on-topic;

STEVE MORSE



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-05-2003 10:59 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 10:57 schreef ghoulliette het volgende:
of ben jij gewoon ruzie aan het zoeken


@Shred Master: Dude, doe relaxt... gebruik gewoon zo min mogelijk dat BrEeZaH taaltje en je hoort mij niet klagen


FREEZE


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 11-05-2003 12:10 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Voor mij is er niet echt 1 goede gitarist

De laatste tijd luister ik veel naar Michael Lee Firkins ik vind zijn werk GEWELDIG


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-05-2003 14:53 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:52 schreef Shred master het volgende:
IK BEN DE BESTE !!!!!!!!!!!!!!!

KNIELEN ZULLEN JULLIE VOOR ME


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-05-2003 14:54 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

wedden dat ik je versla!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 19:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 14:54 schreef metal blade het volgende:
wedden dat ik je versla!


Gitaar spelen gaat toch om lol en niet om elkaar af te troeven?!?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2003 19:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die ene van "viking crown". die is echt goed.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 19:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Die zanger van BLOF vind ik wel een goeie
En pas op ben serieus


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 20:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 19:37 schreef Heer Krieg het volgende:
Die zanger van BLOF vind ik wel een goeie
En pas op ben serieus


Bah. Een vriend van mij speelt Mondharmonica en ik wilde samen met hem Black Sabbath gaan spelen. Komt hij gisteren naar me toe om te melden dat hij een drummer had gevonden voor onze band, ze wilde nummers van BLOF gaan spelen. Oftewel dat was mijn zoveelste bandverleden. Ik tref altijd de verkeerde muzikanten.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen