IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Warloghe Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 20:41 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik zoek een oude(eerste) tape van de Finse Black metal band Warloghe.

[algemeen Warloghe topic van gemaakt]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-02-2006 10:56]


Pred
Usericon van Pred
Posted 11-05-2003 20:57 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

waar moeten we helpen zoeken ? In je cd collectie van alle-op-2-na blackmetal bands ?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 21:02 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:57 schreef Pred het volgende:
waar moeten we helpen zoeken ? In je cd collectie van alle-op-2-na blackmetal bands ?


Ja dat is een goed idee, heb jij soms die tape


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-05-2003 21:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

volgens mij zag ik 'em laatst bij de edah, iemand zeker laten liggen.


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 21:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

was dat niet bij de aldi of lidl?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 21:09 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Waar waar waar waar waar
Bij ons is Orion een voetbalclub, dat is dus name pikkerij, ik ga de advocaat bellen van die voetbalclub, krijg je een proces aan de broek Edah waar nog meer


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2003 21:09 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik heb geen tijd, moet ff een pilsje pakken.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 21:16 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die tape levert tegenwoordig aardig wat op. Je moet dus OF geld meenemen, OF goed trademateriaal, maar dat zal wel lukken aangezien jij nagenoeg alles bezit.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 21:27 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:16 schreef Gangrad het volgende:
Die tape levert tegenwoordig aardig wat op. Je moet dus OF geld meenemen, OF goed trademateriaal, maar dat zal wel lukken aangezien jij nagenoeg alles bezit.


Ja jij neemt me nog eenigzins serineus, wat heb jij, zag je site, eigenlijk helemaal niets he
Tapes en oude kraak platen, bel mijn moeder wel even die heeft een nieuwe site en Mailorder www.Blackmothershell.com


Pred
Usericon van Pred
Posted 11-05-2003 21:35 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-05-2003 21:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heej, die site is down.


Oud Vuil.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 21:51 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

He kut, de cd's zijn van m'n site weg. Ff bijwerken. Bedankt H.Krieg


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 22:00 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:51 schreef Gangrad het volgende:
He kut, de cd's zijn van m'n site weg. Ff bijwerken. Bedankt H.Krieg


Was niet hatelijk bedoeld hoor, maar je site is ok, maar zag geen cd's staan en bij de tapes zat een fout. Toch succes with Nordstorm.com


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 22:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

dankje. Wat voorn fout staat er dan bij de tapes??


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 22:03 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 22:01 schreef Gangrad het volgende:
dankje. Wat voorn fout staat er dan bij de tapes??


Bij de tapes zit geen fout, maar als je je site opgaat, krijg ik fout op de pagina
Een runtime fout Heb weinig tijd ben bijna uitgewerkt, je moet maar even kijken Succes

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 22:11]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-05-2003 22:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 mei 2003 21:09 schreef Heer Krieg het volgende:
Waar waar waar waar waar
Bij ons is Orion een voetbalclub, dat is dus name pikkerij, ik ga de advocaat bellen van die voetbalclub, krijg je een proces aan de broek Edah waar nog meer

neen orions advocaat gaat die voetbalclub bellen en hun beschuldigen van plagiaat en veel euros krijgen en die delen met arrebar.
en pas maar op want anders krijg je een proces aan je broek van fc heer krieg.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2005 1:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Iemand nog Warloghe materiaal?


signature


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 22-10-2005 11:56 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Nee, jij?


Jullie zijn allemaal negers!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 22-10-2005 12:31 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb hun demo, moet ik er een kopietje van maken? Mocht je nog leuk ruil materiaal hebben
hmm, volgens mij heb ik m'n 1 post in het jaar overschreden..

[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 22-10-2005 12:31]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2006 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Euhm... IShtarol, leef je nog?


signature


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 26-02-2006 0:50 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

probeer sadolust eens


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2006 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owkey


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2006 5:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

www.sadolust.com


goeie shit


Je moeder.


valknut
Usericon van valknut
Posted 23-10-2007 17:17 by valknut Wijzig reactieProfiel van valknutQuote dit bericht

Goed, er bestond dus al een warloghe topic. Opnieuw dan. Je hebt darkthrone, honderden darkthrone rip-offs en je hebt warloghe. The first possession is imo een van de beste BM albums. Wat een sfeer, wat een agressie! Jammer dat alles van deze band zo moeilijk te krijgen is. Ik ben niet bekend met hun tweede album womb of pestilence. Is deze net zo goed als TFP? Iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door valknut op 23-10-2007 17:18]


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK!!!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 24-10-2007 14:26 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vind hun tweede album persoonlijk beter dan de eerste. De demo is naar mijn mening de beste materiaal van Warloghe. Alleen is het een beetje jammer dat de geluid zo kut is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2008 1:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 17:17 schreef valknut het volgende:
Goed, er bestond dus al een warloghe topic. Opnieuw dan. Je hebt darkthrone, honderden darkthrone rip-offs en je hebt warloghe. The first possession is imo een van de beste BM albums. Wat een sfeer, wat een agressie! Jammer dat alles van deze band zo moeilijk te krijgen is. Ik ben niet bekend met hun tweede album womb of pestilence. Is deze net zo goed als TFP? Iemand?


first possession, ja, al es gezien hoeveel 100den euros die moet kosten


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen