IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pro-Pain Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-05-2003 13:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Pro-Pain fukking heerscht hoewel ik Sick of it All ook niet slecht vind


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 19:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

26 Augustus is de release-datum van hun nieuwe album (en m'n verjaardag) weer wat om te kopen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I know ...


Kan niet wachten
Pro-Pain is tenminste ene band die achte elkaar retestrakke albums uitpoept


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 12-06-2003 20:42 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

spelen er niet gasten van het toenmalige crumbsuckers in pro-pain.
ken m'n lp's van crumbsuckers effe niet zo snel vinden ,maar ik weet zeker dat er een link is.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 20:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

hm ja, de bassist dacht ik...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2003 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zanger bassist Gary Meskill komt idd van de Crumbsuckers


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2003 20:45 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik kan er niet langer dan een half uurtje naar luisteren, wel aardig, maar ik vind het verder boring


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-06-2003 22:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Pro-pain is me favo niet metal(wel met metal invloeden) band,heb al hun cd's en heb ze 4X live mogen aanschouwen.
4 juli spelen ze weer in het bolwerk daar ben ik zeker bij

round 6 vond ik zelf wel aardig tegenvallen.
als ik hem vergelijk met act of god *me favo plaat.
maar shreds vind ik wel weer
let's hope dat ze er weer een schepje bovenop doen

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 12-06-2003 22:13]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Metal
Usericon van Metal
Posted 13-06-2003 13:35 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Heb ze nu al een paar keer gezien en die mannen hebben toch iedere keer de zaal achter zich.....en hele cd is beetje lang maar nu en dan een nummer zet mijn rockhoofd weer op kill.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is inderdaad een echte live band.

Dan hoor je pas echt goed hoe enorm de nummers raggen.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2003 15:46 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ken maar 2 nummers vna zenl 'make war not love' en 'one man army' en het is een van de beste HC bands die ik ken



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2003 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is er al wat meer bekend over het nieuwe album?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-07-2003 23:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 23:06 schreef Jenje het volgende:
Is er al wat meer bekend over het nieuwe album?
Blabbermouth:

PRO-PAIN have set an August 26 release date through Rawhead/Eagle/Spitfire Records for their new album, "Run For Cover". In other news, the group recently parted ways with longtime drummer Eric Matthews and have replaced him with Rich Ferjanic (ex-IN COLD BLOOD, RUN DEVIL RUN). Rich made his live debut with the band during their recent appearances at the No Mercy 2003 Festivals in Europe. Also on the PRO-PAIN-related front, lead guitarist Tom Klimchuck is currently busy in the studio recording and engineering a new full-length album from Florida hardcore heavyweights STRUGGLE. Meanwhile, PRO-PAIN guitarist Eric Klinger has just finished recording and mixing the debut album of his side project BUILT UPON FRUSTRATION. Look for it soon on Da'Core Records.

edit: tourdates verwijderd (te oud)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-07-2003 23:11]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-07-2003 23:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Kom je lekker op tijd mee aanzetten, Heru-ist


Bruce Banner


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2003 13:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwe cd al? of uber-haupt wat over gehoord?



Orion
Usericon van Orion
Posted 02-09-2003 19:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja hoor ik heb hem al beluisterd,zou hem wel ooit eens kopen.
staan aardig leuke covers op

sepultura
slayer
motorhead
enz


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-03-2004 19:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

*kick*

iemand het nieuwe album al gehoord?
Fistfull of hate???
hijs deze week in de winkel en ik kan niet wachten om hem te beluisteren:
heb alvast wat over het album gevonden.

PRO-PAIN's latest studio album FISTFUL OF HATE is arguably their best to date, and contains 12 blistering tracks which encompass a level of energy and power that few others possess. Standout cuts like "Can You Feel It?" and "Godspeed" give listeners a healthy dose of force fed adrenaline, while "American Dreams" and "The Better Half Of Forever" showcase the band's true versatility and talent. The lyrical content finds PRO-PAIN developing even further. Though philosophies have expanded, their passion for directing attention to societies ills remains. The album's production was a self-contained project - an aspect of PRO-PAIN that has kept their fans loyal while impressing new listeners. "There has never been a deception between the band and our fans, and it's important to us to make sure everything is honest and on the level “ reveals Meskil. “It's a big part of what PRO-PAIN is all about.". So, if you’re a fan of hard edged music or just a glutton for punishment, check out FISTFUL OF HATE. You won’t be disappointed!



[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 02-03-2004 19:35]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 19:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

nog niet, zag hem wel al in de schappen liggen, lijkt me erg gaav!


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 11:54 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Ik heb een promo liggen van het nieuwe album en het is erg afwisselend geworden. Er komt nu zelfs cleane zang voor en het nummer "The better half of forever" is zelfs een instrumentaal nummer van 5 minuten. Voor de rest is het een typisch beukend pro-pain album geworden. Ik vind `t een goeie cd.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 12:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

pro-pain heeft nog nooit een kut album gemaakt, je weet gewoon wat je kan verwachten en dat krijg je ook.
een dikke vette pot metalcore om u tegen te zeggen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-03-2004 12:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Op het album "Act of god" staan een aantal simpele maar retestrakke nummers ("in for the kill" etc.) dit soort nummers vind ik echt super van Pro Pain.

edit.
Ik bedoel dus de niet zo punk/hardcore klinkende nummers. Ik krijg bij Pro pain het idee dat sommige nummers meer naar punk/hardcore neigen en sommige nummers weer meer tegen (death)metal aanliggen. Ik bedoel dus dat laatste slag nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 09-03-2004 12:56]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 12:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dude .. alles van pro-pain is simpel en retestrak .. dat is hun kenmerk en dat doen ze fucking goed


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-03-2004 12:57 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 maart 2004 12:20 schreef Jenje het volgende:
dude .. alles van pro-pain is simpel en retestrak .. dat is hun kenmerk en dat doen ze fucking goed

Inderdaad. En ik houd over het algemeen niet zo van hardcore, maar Pro-Pain vind ik wel erg tof.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 13:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Doe mij dat nummer maar met die saxofoonsolo Geniaal


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-03-2004 15:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Pro Pain is wel lache, je moet er niet teveel van horen, maar een nummer of 2 - 3 is wel aardig


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen