IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Verkiezingen in België Vorige pagina | Volgende pagina
AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-06-2004 16:39 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

Je kan ook een volmacht aan je ouders geven om te gaan stemmen hoor...
En een boete krijg je niet zomaar dacht ik, pas nadat je 4 keer op een rij niet geweest bent. Maar daar weet ik het fijne niet van.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2004 16:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:25 schreef Sarah het volgende:
Ik wilde even zeggen, dat ik t volslagen belachelijk vind dat je in Bels MOET stemmen. Als je dat niet doet krijg je een boete van €250 (of iets in die richting) aan je neus hangen

Het broertje van mn vriend zat in Leuven omdat hij moest blokken voor examens en daarom kon hij niet stemmen. Moest er een hele brief geschreven worden waarom hij niet kon stemmen, want anders kreeg ie dus een boete!!

Damn... ik vind t echt belachelijk. En vooral die tijden. Van 8 uur sochtends tot 3 uur smiddags..*zucht*

Vorig jaar kon je uren in de rij staan omdat het zo vreselijk druk was!!
Gelukkig konden we gisteren zo doorlopen en waren we binnen 10 minuten weer uit het stembureau

DAN ben ik blij dat ik in Nederland woon als ik dat hoor


Als ik jou zo hoor dan denk ik dat http://www.verstandopnul.nl/ een goede site voor je is......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

coole site


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-06-2004 16:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 juni 2004 16:25 schreef Sarah het volgende:
Ik wilde even zeggen, dat ik t volslagen belachelijk vind dat je in Bels MOET stemmen. Als je dat niet doet krijg je een boete van €250 (of iets in die richting) aan je neus hangen
Zouden ze hier ook in moeten voeren! Dan hoeven we tenminste niet meer trots te zijn op een opkomst van wel 40%


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:42 schreef helmet het volgende:
Zouden ze hier ook in moeten voeren! Dan hoeven we tenminste niet meer trots te zijn op een opkomst van wel 40%
Flikker op zeg, mensen mogen zelf wel bepalen of ze mee willen werken aan de grootste volksvernaaierij.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-06-2004 16:44 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
Flikker op zeg, mensen mogen zelf wel bepalen of ze mee willen werken aan de grootste volksvernaaierij.
Als je niet gaat stemmen moet je ook niet lopen klagen over wat er allemaal mis gaat met het beleid. 't Is maar een kleine moeite om te gaan stemmen hoor.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:44 schreef AgonY het volgende:
Als je niet gaat stemmen moet je ook niet lopen klagen over wat er allemaal mis gaat met het beleid. 't Is maar een kleine moeite om te gaan stemmen hoor.


Maakt ook zo lekker veel uit waar je op stemt ... In nederland hou je toch altijd een regering die de verkiezingsbeloftes zo sterk afzwakt dat het geen fuck uithaalt.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-06-2004 16:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 juni 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
Flikker op zeg, mensen mogen zelf wel bepalen of ze mee willen werken aan de grootste volksvernaaierij.
Als ze het niet eens zijn met de 'volksvernaaierij' dan stemmen ze maar blanco, verdomme! Thuis zitten is geen signaal!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:46 schreef helmet het volgende:
Als ze het niet eens zijn met de 'volksvernaaierij' dan stemmen ze maar blanco, verdomme! Thuis zitten is geen signaal!
Juist wel.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-06-2004 19:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Edit: laat maar, oud nieuws geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-06-2004 19:34]


..."Hate can only create more hate"...


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 15-06-2004 3:46 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 14 mei 2003 13:41 schreef mislyd het volgende:

-Vlaams Blok: lomp fascisme; snappen niet zo veel van de wereld waarin ze leven, en zijn daarom maar gemakshalve anti-alles: tegen anders, tegen migranten, tegen Walen, tegen homo's, tegen vrouwen, tegen abortus, etc..; verleggen nog liever de landsgrenzen dan een probleem aan te pakken (oa. omdat ze het probleem niet begrijpen; is trouwens een logisch gevolg van fascisme)
Stiekem vind ik dat Vlamingen niet beter verdienen dan het Vlaams Blok. Ten eerste, omdat ze het zelf willen (migranten buiten, criminelen aan de schandpaal - ach, het doodt de tijd) en ten tweede, omdat ik dan pas echt een goed excuus heb om hier voor altijd weg te blijven (dan ben ik eens een politieke vluchteling).



Het Vlaams Blok wordt voor fascisten uitgemaakt, maar ze zijn het helemaal niet. Ze willen helemaal niet alle vreemdelingen buiten, hebben totaal geen vrouwonvriendelijke standpunten en zijn de enige partij in Vlaanderen die niet vol randdebiele muppets zit.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 15-06-2004 9:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 3:46 schreef Marco_Filth het volgende:
Het Vlaams Blok wordt voor fascisten uitgemaakt, maar ze zijn het helemaal niet. Ze willen helemaal niet alle vreemdelingen buiten, hebben totaal geen vrouwonvriendelijke standpunten en zijn de enige partij in Vlaanderen die niet vol randdebiele muppets zit.


Astemblieft zeg, ik zou bijna gaan denken dat het sarcastisch bedoeld is ...

Zal je eens de locale VB fractie tonen hier (Blankenberge). Geen randdebielen zeg je? Mwoehaha

Tja, randdebielen herkennen elkaar niet he ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-06-2004 11:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 3:46 schreef Marco_Filth het volgende:
Het Vlaams Blok wordt voor fascisten uitgemaakt, maar ze zijn het helemaal niet. Ze willen helemaal niet alle vreemdelingen buiten, hebben totaal geen vrouwonvriendelijke standpunten en zijn de enige partij in Vlaanderen die niet vol randdebiele muppets zit.


Ik neem aan dat dit een grap is...


Ik hoop het in ieder geval voor jou.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-06-2004 12:02 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht


Wat weet Marco daar nou van, hij woont niet eens in België. Of zit er familie van hem in het Vlaams blok.


F*ck hippies


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2004 12:52 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:25 schreef Sarah het volgende:
Gelukkig konden we gisteren zo doorlopen en waren we binnen 10 minuten weer uit het stembureau

Ik ga altijd rond vijf voor één (wij stemmen nog artisanaal), en ik heb nog nooit moeten aanschuiven.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 15-06-2004 13:45 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:41 schreef Chelman het volgende:
Als ik jou zo hoor dan denk ik dat http://www.verstandopnul.nl/ een goede site voor je is......


Het gaat er neit om dat ik niet wil stemmen, het gaat erom dat die mensen MOETEN. Ik ga wel stemmen, maar als mensen dat nou niet willen moeten ze dat toch zelf weten Zoiets ga je toch niet verplichten???

@Agony: Je krijgt al boete als je 1 keer niet gaat. Mijn vriend stemt al 8 jaar, ik denk dat ie dat wel weet....

Maar goed ik vind t gewoon belachelijk hehe


LAI LAI HEI


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-06-2004 13:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:45 schreef Sarah het volgende:
Het gaat er neit om dat ik niet wil stemmen, het gaat erom dat die mensen MOETEN. Ik ga wel stemmen, maar als mensen dat nou niet willen moeten ze dat toch zelf weten Zoiets ga je toch niet verplichten???



Op zich geef je daarin gelijk. Ik misinterpreteerde je post. Maar....zei je niet dat je SP stemde?

Waarom vind je dat men niet verplicht mag zijn om te stemmen maar wel VERPLICHT 'solidair' moet zijn?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2004 13:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hebben ze in belgië geen partij voor de dieren?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-06-2004 13:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 juni 2004 13:48 schreef Chelman het volgende:
Op zich geef je daarin gelijk. Ik misinterpreteerde je post. Maar....zei je niet dat je SP stemde?

Waarom vind je dat men niet verplicht mag zijn om te stemmen maar wel VERPLICHT 'solidair' moet zijn?


Als je voor de SP stemt dan stem je daarop uit vrije wil en wil je dus ook solidair zijn. Dit is dan geen verplichting. Even er vanuitgaand dat jij VVD stemt, voel jij je dan ook verplicht om andere mensen uit te buiten?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-06-2004 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:50 schreef Jebes het volgende:
Als je voor de SP stemt dan stem je daarop uit vrije wil en wil je dus ook solidair zijn. Dit is dan geen verplichting. Even er vanuitgaand dat jij VVD stemt, voel jij je dan ook verplicht om andere mensen uit te buiten?


Nee. Daar staat de VVD namelijk niet voor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2004 13:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:45 schreef Sarah het volgende:
Het gaat er neit om dat ik niet wil stemmen, het gaat erom dat die mensen MOETEN. Ik ga wel stemmen, maar als mensen dat nou niet willen moeten ze dat toch zelf weten Zoiets ga je toch niet verplichten???

@Agony: Je krijgt al boete als je 1 keer niet gaat. Mijn vriend stemt al 8 jaar, ik denk dat ie dat wel weet....

Maar goed ik vind t gewoon belachelijk hehe

*Ik breng op 10 juni 2004 géén stem uit voor de parlementsverkiezingen van de
Europese Unie. Door het invullen van deze verklaring doe ik definitief afstand van
mijn stemrecht.



*Ik breng op 10 juni 2004 wel een stem uit voor de parlementsverkiezingen van de Europese Unie. Ik wil mijn stemrecht behouden, omdat stemrecht een verworvenheid is, waarmee ik invloed kan uitoefenen op de Europese wet- en regelgeving die bepalend is voor mijn leven in Nederland.



Naam:
Adres:
Postcode/Plaats:
Nationaliteit:
Paspoortnr.:
Telefoonnummer:








ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2004 13:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Nee. Daar staat de VVD namelijk niet voor.

en de sp wel voor wat jij zei....


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-06-2004 13:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 juni 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Nee. Daar staat de VVD namelijk niet voor.


Oh, dat heb ik dan vast verkeerd begrepen. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 15-06-2004 13:52 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:48 schreef Chelman het volgende:
Op zich geef je daarin gelijk. Ik misinterpreteerde je post. Maar....zei je niet dat je SP stemde?

Waarom vind je dat men niet verplicht mag zijn om te stemmen maar wel VERPLICHT 'solidair' moet zijn?


Wat heeft solidariteit te maken met verplicht stemmen



LAI LAI HEI


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 15-06-2004 13:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 13:45 schreef Sarah het volgende:
Het gaat er neit om dat ik niet wil stemmen, het gaat erom dat die mensen MOETEN. Ik ga wel stemmen, maar als mensen dat nou niet willen moeten ze dat toch zelf weten Zoiets ga je toch niet verplichten???

@Agony: Je krijgt al boete als je 1 keer niet gaat. Mijn vriend stemt al 8 jaar, ik denk dat ie dat wel weet....

Maar goed ik vind t gewoon belachelijk hehe


Ik kan mij niet herinneren dat die boetes recentelijk ooit geind werden.

Stemplicht heeft zijn voor- en nadelen net als stemrecht.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen