IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : hmmm
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 16-09-2001 16:23 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Wat zal dit een interesant Forum worden..
en populair? ik denk van wel.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-09-2001 16:26 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 16 september 2001 16:23 schreef Creepieboy het volgende:
Wat zal dit een interesant Forum worden..
en populair? ik denk van wel.

we wachten af..



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-09-2001 3:12 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Don't fuck with Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek
aangezien ik de grootste deel van mn tijd met soort dingen bezig ben


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2001 3:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

wat doe je eraan dan?

new age stuff? mediteren? voodoo? magische rituelen? LSD/paddo's? blowuh? yoga? zelfverminking? welke boeken lees je?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-09-2001 13:15 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik denk na...
zelden ben ik praktiserend met dit soort zaken bezig (afgezien van runen), aangezien de geest de interessantste en grootste speeltuin is die je je maar kunt bedenken

ik lees boeken van filosofen die zich bezighouden met voornamelijk geschiedtheorie, maar daarnaast ook Nietzsche, Marx en ander standaard filosofen spul
en uiteraard houdt ik mij bezig met mythologie en de daarmee samenhangende historische inzichten
mijn teksten die ik voor mn band schijf zijn daarnaast hoofdzakelijk levensbeschouwend en mystiek georienteerd (vandaar dat ze allemaal; The Mystery heten)


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 17-09-2001 17:30 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa


ehh...wow, interessant hoor!


~ By the fallen one I shall arise ~


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-09-2001 17:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Kben tegenwoordig met F. Nietsche bezig.
Die man had een vreemde maar wel interresante
kijk op het leven.

Momenteel met de anti christenen bezig, doe me veel denken aan Lavey.




Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-09-2001 12:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 13:15 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik denk na...




**PROEST**


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-09-2001 16:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zelf nadenken is de enige oprechte manier. Je kunt je ideeën wel van een anderen (uit een boekje ofzow) overnemen, maar als je er zelf achter komt betekent het pas echt wat.


Dead things grow from deep inside...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 20-09-2001 1:17 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2001 17:30 schreef Ishtar het volgende:

ehh...wow, interessant hoor!


ah, go wank yourself


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 20-09-2001 1:19 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2001 16:04 schreef SheRa het volgende:
Zelf nadenken is de enige oprechte manier. Je kunt je ideeën wel van een anderen (uit een boekje ofzow) overnemen, maar als je er zelf achter komt betekent het pas echt wat.


waarom zou je iets gaan bedenken wat anderen al hebben bedacht?
eigenlijk zou je eerst alles moeten lezen en dan nieuwe, nog niet verzonnen dingen, moeten bedenken
of dingen veranderen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 20-09-2001 1:19 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2001 12:35 schreef Ixl het volgende:
**PROEST**


nah, doe maar een whiskey
dat is goed voor het denkvermogen

[Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 20-09-2001 1:19]


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 20-09-2001 22:13 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Als ik echt goed filosofisch wil lullen moet ik eerst een bende gehad hebben ..



God hates us all ! God hates us all !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-09-2001 22:17 by bazzio Profiel van bazzioQuote dit bericht


ehh, genoeg zo, beginnen dan maar

Edit L.M.: 10 zijn er wel genoeg...

[Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 15-10-2001 19:04]


Bazzio Attacks!!!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 15-10-2001 13:22 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

kunstmatige intelligentie


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-10-2001 16:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bazzio, dat mag niet volgens de regeltjes he

Enneh zijn die filosofische boekjes gewoon in de bieb te halen??


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-10-2001 19:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

is al aangepast...

en Nietzsche heerscht!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen