IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The offspring Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2003 19:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

we hebben allemaal zo onze fouten; die van mij is dat ik zwaar fan ben van de offspring. ik ga het dus echt geen punk noemen maar gewoon lekker klinkende popmuziek met gitaren. maar het klinkt allemaal zeer fijn. en dan zijn ze ook nog eens erg grappig. zo gaat hun volgende cd "chinese democracy"heten. dat zal die rockster van een axl rose leren om zijn cd's eeuwen uit te stellen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Die actie is idd erg grappig Ik vond het nummer "come out and play" altijd geweldig


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 13-05-2003 19:11 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Staat op de soundtrack van amped op de xbox, dus ben "verplicht" er naar te luisteren


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-05-2003 19:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb altijd al een hekel aan hun sound gehad, die zang vind ik zo irritant en ook het gitaargeluid is van hoog irritante waarde voor mij

terwijl ik sommige soortgelijke bands wel kan waarderen juist


Je moeder.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-05-2003 19:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ze hebben een cover van A.F.I. en hebben goeie banden met die band. Verder weet ik eigenlijk weinig positiefs te melden over the Offspring.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2003 19:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:12 schreef karnivoor het volgende:
ik heb altijd al een hekel aan hun sound gehad, die zang vind ik zo irritant en ook het gitaargeluid is van hoog irritante waarde voor mij



maar je vind ze verder veel goed Karnivoor? Ik heb dus bijvoorbeeld een ontieglijke hekel aan Green day.

En Ghoulliette, de hele cd waar "come out and play" op staat is echt super dus een mogelijke aanrader zou ik zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-05-2003 19:18]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:


En Ghoulette, de hele cd met dat nummer is echt super dus een mogelijke aanrader zou ik zeggen.

Ik heb die cd al, en americana ook trouwens


hammer
Usericon van hammer
Posted 13-05-2003 19:25 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl




JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-05-2003 19:26 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Die zang kan ik maar even aanhoren, ik vind hem dus ook een irritante stem hebben.

Maar ik heb ze weleens gezien op Lowlands en dat was een super optreden! Toffe liveband!

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 13-05-2003 19:26]


Don't blush when I rip you open


hammer
Usericon van hammer
Posted 13-05-2003 19:26 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 13 mei 2003 19:26 schreef JaneDoe het volgende:
Die zang kan ik maar even aanhoren, ik vind hem dus ook een irritante stem hebben.

Maar ik heb ze weleens gezien op Lowlands en dat was een super optreden! Toffe liveband!


maar live zingen kan ie niet...



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-05-2003 19:27 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb tot nu toe alleen Smash nog maar van Offspring en twee t-shirts. Verder heb ik ze twee keer gezien. Live blijven ze geweldig. Ik vind Ixnay in vergelijking met anderen een meesterlijke plaat. Americana vond ik helemaal niks en ben vanaf toen ze uit het oog verloren. De duistere platen van voor die tijd vond ik beter, veel meer gevoel.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-05-2003 19:28 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 mei 2003 19:11 schreef elmar het volgende:
Staat op de soundtrack van amped op de xbox, dus ben "verplicht" er naar te luisteren


Ze verhoeren hun muziek aan allerhande games.
ik moet ernaar luisteren bij Crazy Taxi.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-05-2003 19:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 mei 2003 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
maar je vind ze verder veel goed Karnivoor? Ik heb dus bijvoorbeeld een ontieglijke hekel aan Green day.


ik verdiep me niet zo in die hoek maar bands zoals noFX kan ik wel goed aanhoren (voor zover ik er nummers van ken)


Je moeder.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-05-2003 19:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Attila, ik raad je aan om toch eens een blik A.F.I. los te trekken. (vrij vertaald: Ga die band eens luisteren)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-05-2003 19:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:27 schreef goblinjester het volgende: De duistere platen van voor die tijd vond ik beter, veel meer gevoel.
Hmm, ik ken toch al hun platen tot en met "Smash" en snap werkelijk niet wat er duister aan is?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-05-2003 19:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ja, The Offspring, daarmee ben ik zo'n beetje begonnen (ik kende ze al een tijd voor de Smash-hype...).

Ik vond hun beste cd's Ignition en het gelijknamige album The Offspring, maar Smash vond ik toentertijd ook niet slecht.

Ik heb er nu alleen zo'n 3/4 jaar niet meer naar geluisterd. Ik denk dat ik Smash maar weer eens ff opzet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 19:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Een woord: COMMERCIEEL
Goed voor de commercie
Muziek voor flapdrollen
Come out and play is zoiets van Bonnie kom je buiten spelen waar mijn buurvrouw me elke dag mee loopt te tergen als ze de was buiten ophangt

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 13-05-2003 19:38]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-05-2003 19:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Laat het maar aan Heer griek over om te praten over dingen waar hij geen verstand van heeft.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-05-2003 19:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:32 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmm, ik ken toch al hun platen tot en met "Smash" en snap werkelijk niet wat er duister aan is?


Blood Bowl en Beheaded. Ik vind de klank wat doffer en duisterder overkomen. De nieuwe vind ik meer blije pop ( absoluut niet slecht maar wel anders ).


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-05-2003 19:42 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:32 schreef altx het volgende:
Ja, The Offspring, daarmee ben ik zo'n beetje begonnen (ik kende ze al een tijd voor de Smash-hype...).

Ik vond hun beste cd's Ignition en het gelijknamige album The Offspring, maar Smash vond ik toentertijd ook niet slecht.

Ik heb er nu alleen zo'n 3/4 jaar niet meer naar geluisterd. Ik denk dat ik Smash maar weer eens ff opzet...


Ik ken Offspring door de Smash-hype en ben ze daarna een tijd uit het oog verloren omdat ik naar andere muziek luisterde. Daarna begon ik Rock en verwanten weer te waarderen en kwam ik weer bij Offspring. Daarna begon de Americana-hype. Ik luister Offspring nooit maar dat komt omdat een vriend van mij een Die-Hard Fan is en het altijd op heeft staan als je er komt. Met moeite krijg ik hem wel eens zover dat hij NOFX of Greenday aanzet. Reden voor mij om daarna Punk weer helemaal zat te zijn. Maar het blijt leuk. Vooral live.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2003 19:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:37 schreef Heer Krieg het volgende:
Een woord: COMMERCIEEL
Goed voor de commercie
Muziek voor flapdrollen
Come out and play is zoiets van Bonnie kom je buiten spelen waar mijn buurvrouw me elke dag mee loopt te tergen als ze de was buiten ophangt


dan draai je toch gewoon keihard als wraak je lievelingsbands "The monolith deathcult"en "Gorefest"? Daar kan Bonnie kom je buiten spelen niet tegen op!

XnegativeX, ik zal A.F.I. eens gaan luisteren!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-05-2003 19:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

toen Americana uitkwam vond ik dat er wel een paar leuke liedjes opstonden

Pretty Fly for a white guy


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-05-2003 19:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Die laatste cd vond ik nou juist zo raar. Ineens speelde ze niet echt punk meer maar punk gemixt met allerlei populaire muziekstromingen. En de clips waren ook al zulke R&B rip-offs.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-05-2003 19:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:45 schreef aerodis het volgende:
toen Americana uitkwam vond ik dat er wel een paar leuke liedjes opstonden

Pretty Fly for a white guy


Ik vond Pretty Fly direct helemaal niks. Issues en The Kids Aren't Allright vind ik wel erg goed van Americana. Die twee kan ik ook spelen op gitaar. Erg leuk om te spelen en die eerste is een goeie oefening voor je slide's.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-05-2003 19:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, ik heb het zo'n 2 weken geluisterd


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 19:50 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Waarom reageer je hier nou op.
Het is maar een mening
Ik vind Offspring net zo vunzig als het enter knopje van het toetsenbord
Vind jij Offspring een killer dan is dat jouw goed recht maar voor een killer als Offspring krijg je niet de doodstraf als je begrijpt wat ik bedoel

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 13-05-2003 19:52]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen