IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The offspring Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-05-2003 22:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 10:28 schreef Metal het volgende:
Punk-rock zoals we zeggen, en daar zijn meerdere metals wel heimelijk fan van hoor, alleen jammer dat die 'punk' in het genre staat. Offspring ligt hier ook tss mijn cd's en ik luister daar nog nu en dan eens naar, Qua stemgeluid en ook een punk-rock band moet je zeker eens IGNITE beluisteren
Offspring werd in den beginne beschouwd als een rip-off band van IGNITE.



Hey bedankt voor de informatie. Omdat ik zo laat Rock ben gaan waarderen mis ik dit soort weetjes. Ik ga zeker IGNITE beluisteren. .


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-05-2003 23:48 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Selfesteem is nog steeds één van mijn favo fuifnummers


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 16-05-2003 0:18 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Nooit geen ene ruk aangevonden, en nog steeds niet. Kan het ook nieteens tot 'de betere popmuziek' rekenen.


Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 16-05-2003 10:17 by Klei Wijzig reactieProfiel van KleiQuote dit bericht

Smash vond ik wel goed, daarna is het toch wel een stuk minder geworden..


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-05-2003 10:55 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:05 schreef XnegativeX het volgende:
Slapshot heeft vorig jaar nog in het Bolwerk gespeeld (wat een kut zaal trouwens). Daar was ik ook bij


Ik ook. Maar een kut zaal ? Dat valt wel mee toch?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-05-2003 10:59 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 22:25 schreef goblinjester het volgende:
Hey bedankt voor de informatie. Omdat ik zo laat Rock ben gaan waarderen mis ik dit soort weetjes. Ik ga zeker IGNITE beluisteren. .


Ignite is een van de beste hardcore bands aller tijden. Luister bv. naar de cd's Family of A place called home of die briljante mini In my time.

Alleen die opnerking van Metal dat The Offspring een rip-off versie van Ignite is klopt domweg niet. Ignite is opgericht ergens begin jaren 90 als pure hardcore band, The Offspring bracht hun eerste plaat uit in 1989 (als ik het goed heb) en is vanaf den beginnen een westcoast punkrock band. Toch een aardig verschilletje.


Metal
Usericon van Metal
Posted 16-05-2003 16:04 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Enkele vrienden van mij zijn 'punk-rockers' en zijn allemaal van dat gedacht en door hen ben ik enorm blij dat ik Ignite heb leren kennen, samen met Satanic surfers, Venerea, SNFU, e.d. deze laten Offspring idd beetje achter hun maar het blijft een goede band.

btw als je nog eens mijn post leest dan zal je wel merken dat ik ook het beginjaartal erbij gezet heb en dat Ignite later kwam...dat wisten we dus al



[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 16-05-2003 16:08]


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-05-2003 17:05 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 16:04 schreef Metal het volgende:
Enkele vrienden van mij zijn 'punk-rockers' en zijn allemaal van dat gedacht en door hen ben ik enorm blij dat ik Ignite heb leren kennen, samen met Satanic surfers, Venerea, SNFU, e.d. deze laten Offspring idd beetje achter hun maar het blijft een goede band.

btw als je nog eens mijn post leest dan zal je wel merken dat ik ook het beginjaartal erbij gezet heb en dat Ignite later kwam...dat wisten we dus al




De godfathers van dit soort punkrock zijn Bad Religion, misschien is dat ook wel een leuke band om eens te checken. Vooral oudere platen als Against the grain, Suffer en Generator.

En verdomd, je hebt gelijk wat betreft dat jaartal


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 17:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Laten we gewoon zeggen dat The Offspring wel een grappige band is maar dat er VEEEEEEL betere bands rondlopen. En die worden over het hoofd gezien. Jammer genoeg is dat wel vaker zo binnen de metal/hardcore/punk genres.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-05-2003 17:21 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:19 schreef XnegativeX het volgende:
Laten we gewoon zeggen dat The Offspring wel een grappige band is maar dat er VEEEEEEL betere bands rondlopen. En die worden over het hoofd gezien. Jammer genoeg is dat wel vaker zo binnen de metal/hardcore/punk genres.

Spijker op de kop.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 17:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Now playing:
Rise against


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-05-2003 22:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Niks mis mee...maar ik vind Sum 41 beter


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-05-2003 22:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

offspring, valt me nogal op dat hier uberhaupt een topic over mag zijn


"This one is older than shit, heavier than time!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-06-2010 8:53 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

wow, lang niemand mer geweest hier...

anyway, gister wezen zien in the Joint in Las Vegas, was vet! ze speelden goed en meneer holland was nog erg goed bij stem. we waren onder de indruk. maandag zal ik eens kijken of de foto's en filmpjes gelukt zijn en dan zal ik wel wat spammen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-06-2010 9:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een zaadband, heb ze een paar weken voor hun grote doorbraak nog gezien in het voorprogramma van Slapshot. Het merendeel van het publiek is naar buiten gelopen. Tenenkrommend vals en 13 in een dozijn.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-06-2010 9:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ooit vond ik dit best lekkere muziek, die eerste albums waren best lekker...totdat ze gingen proberen muziek te maken om een breder publiek te trekken. (of iig zo leek dat dan)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2010 13:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Smash


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-06-2010 4:33 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik vond ze afgelopen vrijdag goed iig. ze hebben best veel oude nummers gespeeld. we hadden nog filmpjes gemaakt maar helaas stonden we te dicht bij de boxen voor de micro van mn telefoon en hebben we grotendeels gekraak


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-06-2010 10:57 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Smash en Ixnay vind ik best te verteren
En het nummer Pay the man op Americana is echt
Dat is geen nummer voor een breder publiek: in 2000 of '99 speelden ze dat nummer op Lowlands en het publiek leek er een beetje van in de war Heerlijke trage pseudo-Indiase punkrock

Over het vergelijken van geluid: op Smash klinken ze bijna hetzelfde als Bad Religion (niet gek omdat het in dezelfde studio is opgenomen), alleen de stem is duidelijk anders.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2010 12:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2010 10:57 schreef White Tree het volgende:
En het nummer Pay the man op Americana is echt
Dat is geen nummer voor een breder publiek: in 2000 of '99 speelden ze dat nummer op Lowlands en het publiek leek er een beetje van in de war Heerlijke trage pseudo-Indiase punkrock

Oh, ja?
quote:
Op 15 mei 2003 19:49 schreef White Tree het volgende:
BTW, Pay the man (van het album Americana) is trouwens ook geniaal. En nog live spelen ook ; was op Lowlands en het publiek wist niet wat ze overkwam Voor diegenen in mijn omgeving...



Supervet nummer, ja! Had ik toen ik die post over Smash maakte weer even opgezocht (na het lezen van jouw oude post, uiteraard!).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-06-2010 12:32 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl



Ik had al een déja-scri gevoel



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-06-2010 14:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ixnay On The Hombre vind ik een erg goede plaat, ook maar eens op zoek naar het oudere werk.


Bareuh...


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 26-06-2010 10:49 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

offspring pownd
basis van al het geen wat vet klinkt, ownen met 4 riffs
hedendaags wat af getakeld, maar wat wil je:
cds blijven


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-06-2010 10:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik hoop dat jij jezelf wel snapt...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-06-2010 10:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 juni 2010 10:49 schreef Vorck het volgende:
offspring pownd
basis van al het geen wat vet klinkt, ownen met 4 riffs
hedendaags wat af getakeld, maar wat wil je:
cds blijven


Christus in een boomhut, tering. Type eens normaal, halve tamme.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen