IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : CDA,VVD,D66 hebben regeerakkoord Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 14-05-2003 21:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik verwacht er al eigenlijk niks meer van. Ik volg het niet eens meer



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 21:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 21:53 schreef Fire het volgende:
Ik verwacht er al eigenlijk niks meer van. Ik volg het niet eens meer


Nee, GTST, dat is leuk... (ja, ik zit aan het Bierrr)


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-05-2003 21:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 mei 2003 21:54 schreef Leviathanica het volgende:
Nee, GTST, dat is leuk... (ja, ik zit aan het Bierrr)
Ik vind dat die regering een blaas proef moet verplichten voor iemand een forum op komt.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 21:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 mei 2003 21:55 schreef Fire het volgende:
Ik vind dat die regering een blaas proef moet verplichten voor iemand een forum op komt.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-05-2003 22:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:26 schreef Misanthrope het volgende:
Woei!! Eindelijk weer eens een rechtse regering (die functioneert), het werd tijd.

Dat is nog maar afwachten.


Ik ben blij dat het land geregeerd gaat worden. Ik vind wel dat het kabinet ERG veel wil. EN de economie vlot trekken, EN de werkloosheid terugdringen, EN bezuinigen, EN in vier jaar het begrotingstekort wegwerken... het begint een klein beetje op 'het ene gat vullen met het andere' te lijken.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 22:23 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 22:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is nog maar afwachten.


Ik ben blij dat het land geregeerd gaat worden. Ik vind wel dat het kabinet ERG veel wil. EN de economie vlot trekken, EN de werkloosheid terugdringen, EN bezuinigen, EN in vier jaar het begrotingstekort wegwerken... het begint een klein beetje op 'het ene gat vullen met het andere' te lijken.


.


Bazzio Attacks!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-05-2003 23:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 22:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is nog maar afwachten.


Ik ben blij dat het land geregeerd gaat worden. Ik vind wel dat het kabinet ERG veel wil. EN de economie vlot trekken, EN de werkloosheid terugdringen, EN bezuinigen, EN in vier jaar het begrotingstekort wegwerken... het begint een klein beetje op 'het ene gat vullen met het andere' te lijken.
Beter vele ambities dan geen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 23:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Balkenende = 1 bak ellende!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-05-2003 23:37 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht



Balkenende = 1 bak ellende!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 9:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"Vooral de zwakkeren in de samenleving zullen getroffen worden" zegt de NOS

wat een verassing zeg, dat had ik nu helemaaaaaaaaal niet verwacht met de VVD in het kabinet


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 9:26 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 9:00 schreef ghoulliette het volgende:
"Vooral de zwakkeren in de samenleving zullen getroffen worden" zegt de NOS

wat een verassing zeg, dat had ik nu helemaaaaaaaaal niet verwacht met de VVD in het kabinet


Idd, kutkakkers

Balkenende: "De tijd dat koopkracht gegarandeerd werd is voorbij. Iedereen zal er rekening mee moeten houden dat ie minder gaat verdienen." Klootzak


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 9:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

behalve hijzelf natuurlijk, reken er maar niet o dat Balkenellende er 1 boterhammetje minder om zal gaan eten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2003 9:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:26 schreef Misanthrope het volgende:
Woei!! Eindelijk weer eens een rechtse regering (die functioneert), het werd tijd.


in welk opzicht "functioneert" de aanstaande regering?????


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2003 10:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 9:26 schreef DCLXVI het volgende:
Idd, kutkakkers

Balkenende: "De tijd dat koopkracht gegarandeerd werd is voorbij. Iedereen zal er rekening mee moeten houden dat ie minder gaat verdienen." Klootzak


Wat is dat nou voor lam gezaik, heb je soms de illusie dat een ander kabinet niet had moeten bezuinigen ofzo?

flikker gauw een teringeind op zeg


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-05-2003 10:01 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 14 mei 2003 21:10 schreef Bintmeister het volgende:
ongegronde kulredenatie


beargumenteer dan... ?

Zo kul lijkt het me niet.

Maar ik kan alleen maar hopen dat m'n voorgevoelens over dit kabinet onjuist zijn, we zullen het wel merken denk ik...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:00 schreef Snaack het volgende:
Wat is dat nou voor lam gezaik, heb je soms de illusie dat een ander kabinet niet had moeten bezuinigen ofzo?

flikker gauw een teringeind op zeg

Nou het feit (of ligt de NOS soms) dat juist de zwakkere getroffen gaan worden vind ik verontrustend. Gooi het vermogensbelasting voor de hele rijke maar omhoog, er kan best wel een kaviaar en Moët party minder gegeven worden dit jaar.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-05-2003 10:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 9:26 schreef DCLXVI het volgende:
Idd, kutkakkers

Balkenende: "De tijd dat koopkracht gegarandeerd werd is voorbij. Iedereen zal er rekening mee moeten houden dat ie minder gaat verdienen." Klootzak

'Kutkakkers'?







Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Is dit een platform voor verontwaardigd plebs of zo?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-05-2003 10:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik denk ook wel dat er bezuinigd moet worden, maar nu wordt het roer wel ineens heel heftig omgegooid (te zwaar bezuinigen), waarvan ik vermoed dat dit niet goed zal gaan.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2003 10:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vraag me af of de regering er rekening meehoudt dat een loondaling van topman van shell van laten we zeggen 10.000 euro niet zo zwaar telt als 50 euro bij een bijstandsmoeder. lastig allemaal.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Bovendien bezoemen ze de bevolkingagnst in wat een negatief effect zal hebben op de consument en haar aankopen, wat niet goed is voor bedrijven, wat die goed is voor de werknemers van de bedrijven, die dan weer in koopkracht dalen..........

The Downward spiral


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 10:16 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:06 schreef Dwaallicht het volgende:
'Kutkakkers'?







Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Is dit een platform voor verontwaardigd plebs of zo?


Ik wist wel dat ik beter niets kon zeggen in een politiek topic, aangezien je toch altijd gezeik krijgt, wat je ook zegt.

Na goed, het lijkt me duidelijk dat VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden. Daarbij weinig rekening houdend met minder bedeelden, zoals studenten, bijstandsgezinnen e.d. Vandaar, kutkakkers. Maar wie ben ik?


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 10:18 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:00 schreef Snaack het volgende:
Wat is dat nou voor lam gezaik, heb je soms de illusie dat een ander kabinet niet had moeten bezuinigen ofzo?

flikker gauw een teringeind op zeg


Denk om je hart Snaack


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kakkers is een beetje een basisschool woordje, misschien lag het daar aan


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-05-2003 10:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me af of de regering er rekening meehoudt dat een loondaling van topman van shell van laten we zeggen 10.000 euro niet zo zwaar telt als 50 euro bij een bijstandsmoeder. lastig allemaal.

sja ik vraag me echt af of deze bezuinigingen niet een hoop gezinnen, die nu al amper meer rondkomen, nekken. Want voor mijn gevoel komen deze bezuinigingen het hardst aan bij de minder rijke mensen in Nederland.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze gaan 15 miljard bezuinigen toch? Nu ben ik niet zo een ster in wiskunde maar uitgaande van 15 miljoen volwassen in Nederland dan zou dat 10 euro per persoon moeten zijn. Als ze nu eens een verplichte enmalige collecte houden dan hoeven die bezuinigingen ook niet door te gaan


*droomt weer verder*


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen