IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : CDA,VVD,D66 hebben regeerakkoord Vorige pagina | Volgende pagina
DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 10:26 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

15 miljard gedeeld door 15 miljoen is 1000.



Dat vind ik dan wel weer veel

[Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 15-05-2003 10:28]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2003 10:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:16 schreef DCLXVI het volgende:
Na goed, het lijkt me duidelijk dat VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden. Daarbij weinig rekening houdend met minder bedeelden, zoals studenten, bijstandsgezinnen e.d. Vandaar, kutkakkers. Maar wie ben ik?


Waar heb je dat gelezen?


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 10:30 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Niet dan?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:26 schreef DCLXVI het volgende:
15 miljard gedeeld door 15 miljoen is 1000.



Dat vind ik dan wel weer veel

kijk dat bedoel ik, rekenen blijft moeilijk

maar voor de hele rijken is 1000 euro op jaar basis echt super weinig. Die kunnen dat zonder moeite missen


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 10:35 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ik kan natuurlijk vragen aan mijn huisbaas of hij het goed vindt dat ik 3 maanden geen huur betaal


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 10:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:29 schreef Snaack het volgende:
Waar heb je dat gelezen?

Ze gaan bezuinigen op de sociale zekerheid (uitkeringen) en op ambtenarenlonen (vuilismannen)
Hoeveel vuilnismannen en werklozen en alleen staande moeders ken jij met een mooi huis en een mercedes?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2003 10:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben heel erg bang voor mijn nichtje.. Die is gedeeltelijk (vraag me niet hoeveel) arbeidsongeschikt verklaard vanwege psychische aandoeningen. Het plan is nu dus om de WAO alleen nog maar toe te passen op mensen die 100% arbeidsongeschikt zijn... Ben benieuwd hoe zij het moet gaan rooien de komende tijd (en nee Snaack, kom niet aan dat ze niet moet zeuren en maar moet gaan werken..) Er is toch al bijna geen werk te krijgen mocht ze aan de slag kunnen....



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-05-2003 10:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:29 schreef Snaack het volgende:
Waar heb je dat gelezen?

als je nog nooit gehoord hebt dat de VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden, dan heb je toch een aardig bord voor je kop.
Het zou je toch op zn minst opgevallen meoten zijn dat het merendeel van de mensen die dus echt goed verdienen VVD stemt en de meeste arbeiders met een slecht loon meer richtin PVDA, SP stemmen en zelden VVD.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-05-2003 10:43 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat het waarschijnlijk deze regering wordt. Balkellende wou sowieso toch met de VVD regeren dat gepraat met de PVDA was naar mijn mening gewoon een excuus om later te kunnen roepen "ja we hebben het wel geprobeerd".

En de andere alternatieven nog meer gristen partijen of nog meer leeghoofdige zakkenvullers lijkt me persoonlijk erger.

Om maar in de huidige egoistische rechtse trend te blijven wordt het met D66 in de regering waarschijnlijk meer een rechts "steel van de armen, verrijk de rijken kabinet" inplaats van "steel van de studenten en de armen en verrijk de rijken"

*edit anders typ ik even wat ik bedoel *

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 15-05-2003 10:46]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-05-2003 10:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:39 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben heel erg bang voor mijn nichtje.. Die is gedeeltelijk (vraag me niet hoeveel) arbeidsongeschikt verklaard vanwege psychische aandoeningen. Het plan is nu dus om de WAO alleen nog maar toe te passen op mensen die 100% arbeidsongeschikt zijn... Ben benieuwd hoe zij het moet gaan rooien de komende tijd (en nee Snaack, kom niet aan dat ze niet moet zeuren en maar moet gaan werken..) Er is toch al bijna geen werk te krijgen mocht ze aan de slag kunnen....


Hier nog een..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2003 10:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Waar ik een ontzettende hangzak van krijg is dat er nu een akkoord ligt met veel voorstellen erin (toch maar wel een begrotingstekort in 2007, toch wel iets aan de hypotheekrenteaftrek gaan doen, etc) die ook door de PvdA waren ingebracht maar destijds door Balkenende van tafel werden geveegd en hij daardoor die formatie de nek heeft omgedraaid..

Nu dat onze Harry Potter kan samenregeren met zijn vriendjes van de VVD is dit ineens allemaal wel bespreekbaar.. Als je het over hypocriet hebt..



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-05-2003 10:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nee! Dat heet je zin krijgen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 11:03 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Iemand in voor een staatsgreep?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2003 12:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:43 schreef FireFox het volgende:
als je nog nooit gehoord hebt dat de VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden, dan heb je toch een aardig bord voor je kop.


Het ligt eraan van wie je dat gehoord hebt

Ik haat dat populistische gelul, speculatief en totaal niet op feiten gebaseerd. Laat mij maar een onderzoek zien waarin staat dat de VVD uitsluitend voor de "rijkeren" in de samenleving opkomt.

Als je dat klakkeloos aanneemt omdat je dat "van horen zeggen" hebt heb je pas een bord voor je kop

quote:

Het zou je toch op zn minst opgevallen moeten zijn dat het merendeel van de mensen die dus echt goed verdienen VVD stemt en de meeste arbeiders met een slecht loon meer richtin PVDA, SP stemmen en zelden VVD.


En wat zegt dat dan? Ik heb sowiezo weinig vertrouwen in het intellect van de doorsnee kiezer dus is deze constatering waardeloos en, wederom, speculatief.

Zo heb ik al tig keer het argument "Ik stem PvdA want ik ben arbeider" gehoord, of "Ik stem GroenLinks want ik ben voor het milieu", verdere argumentatie voor die keuze is blijkbaar overbodig.

Net zulke inhoudsloze redenaties als jouw "als je nog nooit gehoord hebt dat de VVD een partij is die probeert het beste eruit te halen voor de beter bedeelden, dan heb je toch een aardig bord voor je kop."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-05-2003 12:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zie alweer dat links ZM flink bezig is met het zoveel mogelijk afzeiken van de nieuwe regering, let wel, jullie partijen hebben nog nooooit geregeerd. Zal ook wel zo blijven ook
Ipv te lopen zeiken, wees blij dat er weer es wat wordt gedaan aan NL.


"This one is older than shit, heavier than time!"


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 12:54 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 12:52 schreef 0Tolerence het volgende:
jullie partijen hebben nog nooooit geregeerd.


Wat zeg je me nou?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-05-2003 12:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 12:54 schreef DCLXVI het volgende:
Wat zeg je me nou?


ik noem een groenlinks, sp e.d. duidelijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-05-2003 12:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 mei 2003 12:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Ipv te lopen zeiken, wees blij dat er weer es wat wordt gedaan aan NL.
Oh wat ben ik blij dat er weer eens wat gedaan wordt in Nederland. Waar woon je? Want als ik straks op straat sta kom ik bij je inwonen Want ja, met de nieuwe plannen wordt ik straks m'n studentenkamer (die toch veel te duur is voor een student) uit gegooid en met mijn salaris is huren noch kopen te doen. En aangezien de salarissen bevroren moeten gaan worden komt daar de komende jaren geen verandering in.

Weet je.. ik denk met weemoed terug aan de geweldige periode onder Paars.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 13:00 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 12:54 schreef 0Tolerence het volgende:
ik noem een groenlinks, sp e.d. duidelijk


Die hebben idd nog nooit geregeerd


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-05-2003 13:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

man dit zijn andere tijden, economisch gaat het gewoon veel minder. Niet zo gek dat iedereen erop achteruit gaat. Doe je nu niks, dan heb je later helemaal niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2003 13:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 13:00 schreef DCLXVI het volgende:
Die hebben idd nog nooit geregeerd


Terecht


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-05-2003 13:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 mei 2003 10:00 schreef Snaack het volgende:
Wat is dat nou voor lam gezaik, heb je soms de illusie dat een ander kabinet niet had moeten bezuinigen ofzo?
Ik wordt voornamelijk niet goed van dat eeuwige gezeik over dat begrotingstekort. Ja, natuurlijk moet je bezuinigen als je in 2007 zonder begrotingstekort (of, zoals het nu is op 0.5%) wilt zitten.. maar waarom? Als de economie kut is (en ja, we zitten nu zelfs officieel in een recessie) moet je niet bezuinigen, dan moet je investeren! Als je als kabinet dan overal de stekker er uit trekt tegen je het doodvonnis voor je eigen economie.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 15-05-2003 13:05 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 13:01 schreef Snaack het volgende:
Terecht


Maar als SP gaat regeren, zijn we wel van die CallTV spelletjes af op TV


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-05-2003 13:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Grom 200 euro per jaar vaste eigen bijdrage aan het ziekenfonds...de eikels!! 'Nee, we houden zo veel mogelijk rekening met de lagere inkomens.' Ja, dat doe je goed door een VASTE eigen bijdrage!
Laat de mensen met een inkomen van 4 miljoen euro per jaar een keertje minder op vakantie gaan en zorg dat de mensen met een echt laag inkomen verdomme gewoon kunnen leven!!!

En de WAO idd: mijn moeder is dan ook flink de pineut...WAT EEN ASOCIALE (letterlijk) EIKELS IN DEN HAAG!!!

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 15-05-2003 13:18]


I spy with my little and verrry evil eye.....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 13:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zoals in een ander topic aan bod kwam: de golfbeweging in de economie verklaart vaak ook het stemgedrag. in slechte tijden is het verstandiger een economie-gebaseerde regering te hebben die alles herstelt. eenmaal op een top gekomen gaan mensen weer afgeven hierop en wordt men weer socialer in beleidsvoering (meer denken aan anderen, immers toch geld zat) waardoor alles weer in dreigt te storten zoals nu. dus komende jaren worden erger maar daarna zal het vast wel weer bijtrekken. ik maak me iig geen zorgen. alleen die 30 jaar is ruim genomen. deze recessie was voor eind 2001/begin 2002 voorspeld dus hebben we het nog aardig volgehouden. (bron: leraaropleiding geschiedenis hbo, 1e leerjaar)


Je moeder.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen